کشاورزی و دامپروری

ترویج علوم و فنون کشاورزی

Tarvij_oloom_va_fonoon_keshavarzi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ترویج علوم و فنون کشاورزی”

ترویج علوم و فنون کشاورزی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحيم

اسلاید 2: تا قبل از ادغام وزارتخانه‌هاي كشاورزي و جهادسازندگي ، فعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت جهادسازندگي در معاونت ترويج ومشاركت مردمي وعمدتاَ در مركز نشر و تصوير متمركز بود وفعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت كشاورزي در دفتر توليد برنامه‌هاي ترويجي و انتشارات فني انجام ميشد.پس از ادغام وزارتخانه‌هاي فوق الذكر تشكيلات مرتبط با رسانه‌ها ادغام و دفتر برنامه‌ريزي رسانه‌هاي ترويجي شكل گرفت . گروه تلويزيوني جهاد نيز بشكل مستقل به فعاليت‌هاي ملي خود ادامه ميداد. در سال 1380 در پي تصميمات اخذ شده توسط معاون محترم وزير وقت دفتر برنامه ريزي رسانه‌ها به ستاد رسانه‌هاي ترويجي تغيير وضعيت داده و در سال 1383 اين ستاد نيز به دو گروه تفكيك وفعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌هاي ديداري و شنيداري به گروه راديوئي و تلويزيوني جهاد وفعاليت‌هاي رسانه‌هاي نوشتاري و جشنواره‌ها و نمايشگاه به دفتر برنامه‌ريزي و هماهنگي ترويج ملحق گرديد در سال 1386 رسانه هاي نوشتاري به گروه واگذار گرديد كه مجدداً در سال 87 پس از تشكيل سازمان تات به دفتر برنامه ريزي و هماهنگي ترويج بازگشت . نگاهي به گذشته نظام نوین ترویج کشاورزی مبتنی بر اصول چندگانه از جمله استقرار مدیریت دانش در بخش کشاورزی و منابع طبیعی به منظور دسترسی ذی نفعان به دانش فنی و یافته های تحقیقاتی است . در این خصوص وزارت جهاد کشاورزی اقدام به راه اندازی سامانه ((تالار ترویج علوم و فنون کشاورزی)) به نشانی agrilib.areo.ir برای دسترسی سریع و آسان کشاورزان و کارشناسان به اطلاعات علمی و انتشارات نموده است .

اسلاید 3: تا قبل از ادغام وزارتخانه‌هاي كشاورزي و جهادسازندگي ، فعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت جهادسازندگي در معاونت ترويج ومشاركت مردمي وعمدتاَ در مركز نشر و تصوير متمركز بود وفعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت كشاورزي در دفتر توليد برنامه‌هاي ترويجي و انتشارات فني انجام ميشد.پس از ادغام وزارتخانه‌هاي فوق الذكر تشكيلات مرتبط با رسانه‌ها ادغام و دفتر برنامه‌ريزي رسانه‌هاي ترويجي شكل گرفت . گروه تلويزيوني جهاد نيز بشكل مستقل به فعاليت‌هاي ملي خود ادامه ميداد. در سال 1380 در پي تصميمات اخذ شده توسط معاون محترم وزير وقت دفتر برنامه ريزي رسانه‌ها به ستاد رسانه‌هاي ترويجي تغيير وضعيت داده و در سال 1383 اين ستاد نيز به دو گروه تفكيك وفعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌هاي ديداري و شنيداري به گروه راديوئي و تلويزيوني جهاد وفعاليت‌هاي رسانه‌هاي نوشتاري و جشنواره‌ها و نمايشگاه به دفتر برنامه‌ريزي و هماهنگي ترويج ملحق گرديد در سال 1386 رسانه هاي نوشتاري به گروه واگذار گرديد كه مجدداً در سال 87 پس از تشكيل سازمان تات به دفتر برنامه ريزي و هماهنگي ترويج بازگشت . نگاهي به گذشته سامانه (( تالار ترویج علوم و فنون کشاورزی))

اسلاید 4: تا قبل از ادغام وزارتخانه‌هاي كشاورزي و جهادسازندگي ، فعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت جهادسازندگي در معاونت ترويج ومشاركت مردمي وعمدتاَ در مركز نشر و تصوير متمركز بود وفعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت كشاورزي در دفتر توليد برنامه‌هاي ترويجي و انتشارات فني انجام ميشد.پس از ادغام وزارتخانه‌هاي فوق الذكر تشكيلات مرتبط با رسانه‌ها ادغام و دفتر برنامه‌ريزي رسانه‌هاي ترويجي شكل گرفت . گروه تلويزيوني جهاد نيز بشكل مستقل به فعاليت‌هاي ملي خود ادامه ميداد. در سال 1380 در پي تصميمات اخذ شده توسط معاون محترم وزير وقت دفتر برنامه ريزي رسانه‌ها به ستاد رسانه‌هاي ترويجي تغيير وضعيت داده و در سال 1383 اين ستاد نيز به دو گروه تفكيك وفعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌هاي ديداري و شنيداري به گروه راديوئي و تلويزيوني جهاد وفعاليت‌هاي رسانه‌هاي نوشتاري و جشنواره‌ها و نمايشگاه به دفتر برنامه‌ريزي و هماهنگي ترويج ملحق گرديد در سال 1386 رسانه هاي نوشتاري به گروه واگذار گرديد كه مجدداً در سال 87 پس از تشكيل سازمان تات به دفتر برنامه ريزي و هماهنگي ترويج بازگشت . نگاهي به گذشته کلیات عکسهای روی جلد بایستی با حجم 100 کیلو بایت و رزولوشن 72 و اندازه تصویر 595*762 و با فرمت jpg ذخیره گردد.متن رسانه های نوشتاری با فرمت pdf ذخیره گردد.فیلم ها با فرمت flv و mpg4 ذخیره گردد.عکسهای جلد برای بارگذاری دسته جمعی بایستی با فرمت zip ذخیره گردد.برای بارگذاری رسانه های نوشتاری بصورت گروهی می توان از فایل اکسل پیوست استفاده نمایید.

اسلاید 5: تا قبل از ادغام وزارتخانه‌هاي كشاورزي و جهادسازندگي ، فعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت جهادسازندگي در معاونت ترويج ومشاركت مردمي وعمدتاَ در مركز نشر و تصوير متمركز بود وفعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت كشاورزي در دفتر توليد برنامه‌هاي ترويجي و انتشارات فني انجام ميشد.پس از ادغام وزارتخانه‌هاي فوق الذكر تشكيلات مرتبط با رسانه‌ها ادغام و دفتر برنامه‌ريزي رسانه‌هاي ترويجي شكل گرفت . گروه تلويزيوني جهاد نيز بشكل مستقل به فعاليت‌هاي ملي خود ادامه ميداد. در سال 1380 در پي تصميمات اخذ شده توسط معاون محترم وزير وقت دفتر برنامه ريزي رسانه‌ها به ستاد رسانه‌هاي ترويجي تغيير وضعيت داده و در سال 1383 اين ستاد نيز به دو گروه تفكيك وفعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌هاي ديداري و شنيداري به گروه راديوئي و تلويزيوني جهاد وفعاليت‌هاي رسانه‌هاي نوشتاري و جشنواره‌ها و نمايشگاه به دفتر برنامه‌ريزي و هماهنگي ترويج ملحق گرديد در سال 1386 رسانه هاي نوشتاري به گروه واگذار گرديد كه مجدداً در سال 87 پس از تشكيل سازمان تات به دفتر برنامه ريزي و هماهنگي ترويج بازگشت . نگاهي به گذشته ورود به سامانه (( تالار ترویجی علوم و فنون کشاورزی ))

اسلاید 6: تا قبل از ادغام وزارتخانه‌هاي كشاورزي و جهادسازندگي ، فعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت جهادسازندگي در معاونت ترويج ومشاركت مردمي وعمدتاَ در مركز نشر و تصوير متمركز بود وفعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت كشاورزي در دفتر توليد برنامه‌هاي ترويجي و انتشارات فني انجام ميشد.پس از ادغام وزارتخانه‌هاي فوق الذكر تشكيلات مرتبط با رسانه‌ها ادغام و دفتر برنامه‌ريزي رسانه‌هاي ترويجي شكل گرفت . گروه تلويزيوني جهاد نيز بشكل مستقل به فعاليت‌هاي ملي خود ادامه ميداد. در سال 1380 در پي تصميمات اخذ شده توسط معاون محترم وزير وقت دفتر برنامه ريزي رسانه‌ها به ستاد رسانه‌هاي ترويجي تغيير وضعيت داده و در سال 1383 اين ستاد نيز به دو گروه تفكيك وفعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌هاي ديداري و شنيداري به گروه راديوئي و تلويزيوني جهاد وفعاليت‌هاي رسانه‌هاي نوشتاري و جشنواره‌ها و نمايشگاه به دفتر برنامه‌ريزي و هماهنگي ترويج ملحق گرديد در سال 1386 رسانه هاي نوشتاري به گروه واگذار گرديد كه مجدداً در سال 87 پس از تشكيل سازمان تات به دفتر برنامه ريزي و هماهنگي ترويج بازگشت . نگاهي به گذشته وارد کردن نام کاربری و رمز ورود در سامانه

اسلاید 7: تا قبل از ادغام وزارتخانه‌هاي كشاورزي و جهادسازندگي ، فعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت جهادسازندگي در معاونت ترويج ومشاركت مردمي وعمدتاَ در مركز نشر و تصوير متمركز بود وفعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت كشاورزي در دفتر توليد برنامه‌هاي ترويجي و انتشارات فني انجام ميشد.پس از ادغام وزارتخانه‌هاي فوق الذكر تشكيلات مرتبط با رسانه‌ها ادغام و دفتر برنامه‌ريزي رسانه‌هاي ترويجي شكل گرفت . گروه تلويزيوني جهاد نيز بشكل مستقل به فعاليت‌هاي ملي خود ادامه ميداد. در سال 1380 در پي تصميمات اخذ شده توسط معاون محترم وزير وقت دفتر برنامه ريزي رسانه‌ها به ستاد رسانه‌هاي ترويجي تغيير وضعيت داده و در سال 1383 اين ستاد نيز به دو گروه تفكيك وفعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌هاي ديداري و شنيداري به گروه راديوئي و تلويزيوني جهاد وفعاليت‌هاي رسانه‌هاي نوشتاري و جشنواره‌ها و نمايشگاه به دفتر برنامه‌ريزي و هماهنگي ترويج ملحق گرديد در سال 1386 رسانه هاي نوشتاري به گروه واگذار گرديد كه مجدداً در سال 87 پس از تشكيل سازمان تات به دفتر برنامه ريزي و هماهنگي ترويج بازگشت . نگاهي به گذشته نحوه بارگذاری رسانه ها در سامانه

اسلاید 8: تا قبل از ادغام وزارتخانه‌هاي كشاورزي و جهادسازندگي ، فعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت جهادسازندگي در معاونت ترويج ومشاركت مردمي وعمدتاَ در مركز نشر و تصوير متمركز بود وفعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت كشاورزي در دفتر توليد برنامه‌هاي ترويجي و انتشارات فني انجام ميشد.پس از ادغام وزارتخانه‌هاي فوق الذكر تشكيلات مرتبط با رسانه‌ها ادغام و دفتر برنامه‌ريزي رسانه‌هاي ترويجي شكل گرفت . گروه تلويزيوني جهاد نيز بشكل مستقل به فعاليت‌هاي ملي خود ادامه ميداد. در سال 1380 در پي تصميمات اخذ شده توسط معاون محترم وزير وقت دفتر برنامه ريزي رسانه‌ها به ستاد رسانه‌هاي ترويجي تغيير وضعيت داده و در سال 1383 اين ستاد نيز به دو گروه تفكيك وفعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌هاي ديداري و شنيداري به گروه راديوئي و تلويزيوني جهاد وفعاليت‌هاي رسانه‌هاي نوشتاري و جشنواره‌ها و نمايشگاه به دفتر برنامه‌ريزي و هماهنگي ترويج ملحق گرديد در سال 1386 رسانه هاي نوشتاري به گروه واگذار گرديد كه مجدداً در سال 87 پس از تشكيل سازمان تات به دفتر برنامه ريزي و هماهنگي ترويج بازگشت . نگاهي به گذشته بار گذاری منبع در سامانه (( بصورت تکی ))

اسلاید 9: تا قبل از ادغام وزارتخانه‌هاي كشاورزي و جهادسازندگي ، فعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت جهادسازندگي در معاونت ترويج ومشاركت مردمي وعمدتاَ در مركز نشر و تصوير متمركز بود وفعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت كشاورزي در دفتر توليد برنامه‌هاي ترويجي و انتشارات فني انجام ميشد.پس از ادغام وزارتخانه‌هاي فوق الذكر تشكيلات مرتبط با رسانه‌ها ادغام و دفتر برنامه‌ريزي رسانه‌هاي ترويجي شكل گرفت . گروه تلويزيوني جهاد نيز بشكل مستقل به فعاليت‌هاي ملي خود ادامه ميداد. در سال 1380 در پي تصميمات اخذ شده توسط معاون محترم وزير وقت دفتر برنامه ريزي رسانه‌ها به ستاد رسانه‌هاي ترويجي تغيير وضعيت داده و در سال 1383 اين ستاد نيز به دو گروه تفكيك وفعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌هاي ديداري و شنيداري به گروه راديوئي و تلويزيوني جهاد وفعاليت‌هاي رسانه‌هاي نوشتاري و جشنواره‌ها و نمايشگاه به دفتر برنامه‌ريزي و هماهنگي ترويج ملحق گرديد در سال 1386 رسانه هاي نوشتاري به گروه واگذار گرديد كه مجدداً در سال 87 پس از تشكيل سازمان تات به دفتر برنامه ريزي و هماهنگي ترويج بازگشت . نگاهي به گذشته پر کردن فیلدهاانتخاب نوع منبععنوان رسانهبارگذاری رسانه و جلددر پایان ذخیره فایل بر روی سامانه مشخص کردن موضوعات

اسلاید 10: تا قبل از ادغام وزارتخانه‌هاي كشاورزي و جهادسازندگي ، فعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت جهادسازندگي در معاونت ترويج ومشاركت مردمي وعمدتاَ در مركز نشر و تصوير متمركز بود وفعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت كشاورزي در دفتر توليد برنامه‌هاي ترويجي و انتشارات فني انجام ميشد.پس از ادغام وزارتخانه‌هاي فوق الذكر تشكيلات مرتبط با رسانه‌ها ادغام و دفتر برنامه‌ريزي رسانه‌هاي ترويجي شكل گرفت . گروه تلويزيوني جهاد نيز بشكل مستقل به فعاليت‌هاي ملي خود ادامه ميداد. در سال 1380 در پي تصميمات اخذ شده توسط معاون محترم وزير وقت دفتر برنامه ريزي رسانه‌ها به ستاد رسانه‌هاي ترويجي تغيير وضعيت داده و در سال 1383 اين ستاد نيز به دو گروه تفكيك وفعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌هاي ديداري و شنيداري به گروه راديوئي و تلويزيوني جهاد وفعاليت‌هاي رسانه‌هاي نوشتاري و جشنواره‌ها و نمايشگاه به دفتر برنامه‌ريزي و هماهنگي ترويج ملحق گرديد در سال 1386 رسانه هاي نوشتاري به گروه واگذار گرديد كه مجدداً در سال 87 پس از تشكيل سازمان تات به دفتر برنامه ريزي و هماهنگي ترويج بازگشت . نگاهي به گذشته ویرایش و حذف منبع بارگذاری شده در سامانه

اسلاید 11: تا قبل از ادغام وزارتخانه‌هاي كشاورزي و جهادسازندگي ، فعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت جهادسازندگي در معاونت ترويج ومشاركت مردمي وعمدتاَ در مركز نشر و تصوير متمركز بود وفعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت كشاورزي در دفتر توليد برنامه‌هاي ترويجي و انتشارات فني انجام ميشد.پس از ادغام وزارتخانه‌هاي فوق الذكر تشكيلات مرتبط با رسانه‌ها ادغام و دفتر برنامه‌ريزي رسانه‌هاي ترويجي شكل گرفت . گروه تلويزيوني جهاد نيز بشكل مستقل به فعاليت‌هاي ملي خود ادامه ميداد. در سال 1380 در پي تصميمات اخذ شده توسط معاون محترم وزير وقت دفتر برنامه ريزي رسانه‌ها به ستاد رسانه‌هاي ترويجي تغيير وضعيت داده و در سال 1383 اين ستاد نيز به دو گروه تفكيك وفعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌هاي ديداري و شنيداري به گروه راديوئي و تلويزيوني جهاد وفعاليت‌هاي رسانه‌هاي نوشتاري و جشنواره‌ها و نمايشگاه به دفتر برنامه‌ريزي و هماهنگي ترويج ملحق گرديد در سال 1386 رسانه هاي نوشتاري به گروه واگذار گرديد كه مجدداً در سال 87 پس از تشكيل سازمان تات به دفتر برنامه ريزي و هماهنگي ترويج بازگشت . نگاهي به گذشته ویرایش و حذف منبع بارگذاری شده در سامانه کشاورز همراهحذف رسانه ثبت شدهویرایش رسانه ثبت شده

اسلاید 12: تا قبل از ادغام وزارتخانه‌هاي كشاورزي و جهادسازندگي ، فعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت جهادسازندگي در معاونت ترويج ومشاركت مردمي وعمدتاَ در مركز نشر و تصوير متمركز بود وفعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت كشاورزي در دفتر توليد برنامه‌هاي ترويجي و انتشارات فني انجام ميشد.پس از ادغام وزارتخانه‌هاي فوق الذكر تشكيلات مرتبط با رسانه‌ها ادغام و دفتر برنامه‌ريزي رسانه‌هاي ترويجي شكل گرفت . گروه تلويزيوني جهاد نيز بشكل مستقل به فعاليت‌هاي ملي خود ادامه ميداد. در سال 1380 در پي تصميمات اخذ شده توسط معاون محترم وزير وقت دفتر برنامه ريزي رسانه‌ها به ستاد رسانه‌هاي ترويجي تغيير وضعيت داده و در سال 1383 اين ستاد نيز به دو گروه تفكيك وفعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌هاي ديداري و شنيداري به گروه راديوئي و تلويزيوني جهاد وفعاليت‌هاي رسانه‌هاي نوشتاري و جشنواره‌ها و نمايشگاه به دفتر برنامه‌ريزي و هماهنگي ترويج ملحق گرديد در سال 1386 رسانه هاي نوشتاري به گروه واگذار گرديد كه مجدداً در سال 87 پس از تشكيل سازمان تات به دفتر برنامه ريزي و هماهنگي ترويج بازگشت . نگاهي به گذشته ویرایش منبع بارگذاری شده در سامانهدر پایان ذخیره رسانه ویرایش شده

اسلاید 13: تا قبل از ادغام وزارتخانه‌هاي كشاورزي و جهادسازندگي ، فعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت جهادسازندگي در معاونت ترويج ومشاركت مردمي وعمدتاَ در مركز نشر و تصوير متمركز بود وفعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت كشاورزي در دفتر توليد برنامه‌هاي ترويجي و انتشارات فني انجام ميشد.پس از ادغام وزارتخانه‌هاي فوق الذكر تشكيلات مرتبط با رسانه‌ها ادغام و دفتر برنامه‌ريزي رسانه‌هاي ترويجي شكل گرفت . گروه تلويزيوني جهاد نيز بشكل مستقل به فعاليت‌هاي ملي خود ادامه ميداد. در سال 1380 در پي تصميمات اخذ شده توسط معاون محترم وزير وقت دفتر برنامه ريزي رسانه‌ها به ستاد رسانه‌هاي ترويجي تغيير وضعيت داده و در سال 1383 اين ستاد نيز به دو گروه تفكيك وفعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌هاي ديداري و شنيداري به گروه راديوئي و تلويزيوني جهاد وفعاليت‌هاي رسانه‌هاي نوشتاري و جشنواره‌ها و نمايشگاه به دفتر برنامه‌ريزي و هماهنگي ترويج ملحق گرديد در سال 1386 رسانه هاي نوشتاري به گروه واگذار گرديد كه مجدداً در سال 87 پس از تشكيل سازمان تات به دفتر برنامه ريزي و هماهنگي ترويج بازگشت . نگاهي به گذشته وارد کردن گروهی فهرست رسانه ها از فایل

اسلاید 14: تا قبل از ادغام وزارتخانه‌هاي كشاورزي و جهادسازندگي ، فعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت جهادسازندگي در معاونت ترويج ومشاركت مردمي وعمدتاَ در مركز نشر و تصوير متمركز بود وفعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت كشاورزي در دفتر توليد برنامه‌هاي ترويجي و انتشارات فني انجام ميشد.پس از ادغام وزارتخانه‌هاي فوق الذكر تشكيلات مرتبط با رسانه‌ها ادغام و دفتر برنامه‌ريزي رسانه‌هاي ترويجي شكل گرفت . گروه تلويزيوني جهاد نيز بشكل مستقل به فعاليت‌هاي ملي خود ادامه ميداد. در سال 1380 در پي تصميمات اخذ شده توسط معاون محترم وزير وقت دفتر برنامه ريزي رسانه‌ها به ستاد رسانه‌هاي ترويجي تغيير وضعيت داده و در سال 1383 اين ستاد نيز به دو گروه تفكيك وفعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌هاي ديداري و شنيداري به گروه راديوئي و تلويزيوني جهاد وفعاليت‌هاي رسانه‌هاي نوشتاري و جشنواره‌ها و نمايشگاه به دفتر برنامه‌ريزي و هماهنگي ترويج ملحق گرديد در سال 1386 رسانه هاي نوشتاري به گروه واگذار گرديد كه مجدداً در سال 87 پس از تشكيل سازمان تات به دفتر برنامه ريزي و هماهنگي ترويج بازگشت . نگاهي به گذشته وارد کردن گروهی فهرست کتابها از فایلمسیر فایل اکسل ازقبل تهیه شده را معرفی و کلید جستجو را فعال نمایید

اسلاید 15: تا قبل از ادغام وزارتخانه‌هاي كشاورزي و جهادسازندگي ، فعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت جهادسازندگي در معاونت ترويج ومشاركت مردمي وعمدتاَ در مركز نشر و تصوير متمركز بود وفعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت كشاورزي در دفتر توليد برنامه‌هاي ترويجي و انتشارات فني انجام ميشد.پس از ادغام وزارتخانه‌هاي فوق الذكر تشكيلات مرتبط با رسانه‌ها ادغام و دفتر برنامه‌ريزي رسانه‌هاي ترويجي شكل گرفت . گروه تلويزيوني جهاد نيز بشكل مستقل به فعاليت‌هاي ملي خود ادامه ميداد. در سال 1380 در پي تصميمات اخذ شده توسط معاون محترم وزير وقت دفتر برنامه ريزي رسانه‌ها به ستاد رسانه‌هاي ترويجي تغيير وضعيت داده و در سال 1383 اين ستاد نيز به دو گروه تفكيك وفعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌هاي ديداري و شنيداري به گروه راديوئي و تلويزيوني جهاد وفعاليت‌هاي رسانه‌هاي نوشتاري و جشنواره‌ها و نمايشگاه به دفتر برنامه‌ريزي و هماهنگي ترويج ملحق گرديد در سال 1386 رسانه هاي نوشتاري به گروه واگذار گرديد كه مجدداً در سال 87 پس از تشكيل سازمان تات به دفتر برنامه ريزي و هماهنگي ترويج بازگشت . نگاهي به گذشته بار گذاری تصویر روی جلد منبع در سامانه

اسلاید 16: تا قبل از ادغام وزارتخانه‌هاي كشاورزي و جهادسازندگي ، فعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت جهادسازندگي در معاونت ترويج ومشاركت مردمي وعمدتاَ در مركز نشر و تصوير متمركز بود وفعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت كشاورزي در دفتر توليد برنامه‌هاي ترويجي و انتشارات فني انجام ميشد.پس از ادغام وزارتخانه‌هاي فوق الذكر تشكيلات مرتبط با رسانه‌ها ادغام و دفتر برنامه‌ريزي رسانه‌هاي ترويجي شكل گرفت . گروه تلويزيوني جهاد نيز بشكل مستقل به فعاليت‌هاي ملي خود ادامه ميداد. در سال 1380 در پي تصميمات اخذ شده توسط معاون محترم وزير وقت دفتر برنامه ريزي رسانه‌ها به ستاد رسانه‌هاي ترويجي تغيير وضعيت داده و در سال 1383 اين ستاد نيز به دو گروه تفكيك وفعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌هاي ديداري و شنيداري به گروه راديوئي و تلويزيوني جهاد وفعاليت‌هاي رسانه‌هاي نوشتاري و جشنواره‌ها و نمايشگاه به دفتر برنامه‌ريزي و هماهنگي ترويج ملحق گرديد در سال 1386 رسانه هاي نوشتاري به گروه واگذار گرديد كه مجدداً در سال 87 پس از تشكيل سازمان تات به دفتر برنامه ريزي و هماهنگي ترويج بازگشت . نگاهي به گذشته پیش نمایش منبع بارگذاری شده در سامانه

اسلاید 17: تا قبل از ادغام وزارتخانه‌هاي كشاورزي و جهادسازندگي ، فعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت جهادسازندگي در معاونت ترويج ومشاركت مردمي وعمدتاَ در مركز نشر و تصوير متمركز بود وفعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت كشاورزي در دفتر توليد برنامه‌هاي ترويجي و انتشارات فني انجام ميشد.پس از ادغام وزارتخانه‌هاي فوق الذكر تشكيلات مرتبط با رسانه‌ها ادغام و دفتر برنامه‌ريزي رسانه‌هاي ترويجي شكل گرفت . گروه تلويزيوني جهاد نيز بشكل مستقل به فعاليت‌هاي ملي خود ادامه ميداد. در سال 1380 در پي تصميمات اخذ شده توسط معاون محترم وزير وقت دفتر برنامه ريزي رسانه‌ها به ستاد رسانه‌هاي ترويجي تغيير وضعيت داده و در سال 1383 اين ستاد نيز به دو گروه تفكيك وفعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌هاي ديداري و شنيداري به گروه راديوئي و تلويزيوني جهاد وفعاليت‌هاي رسانه‌هاي نوشتاري و جشنواره‌ها و نمايشگاه به دفتر برنامه‌ريزي و هماهنگي ترويج ملحق گرديد در سال 1386 رسانه هاي نوشتاري به گروه واگذار گرديد كه مجدداً در سال 87 پس از تشكيل سازمان تات به دفتر برنامه ريزي و هماهنگي ترويج بازگشت . نگاهي به گذشته نمونه منبع بارگذاری شده در سامانه همراه با فایل دانلود

اسلاید 18: تا قبل از ادغام وزارتخانه‌هاي كشاورزي و جهادسازندگي ، فعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت جهادسازندگي در معاونت ترويج ومشاركت مردمي وعمدتاَ در مركز نشر و تصوير متمركز بود وفعاليت‌هاي رسانه‌اي وزارت كشاورزي در دفتر توليد برنامه‌هاي ترويجي و انتشارات فني انجام ميشد.پس از ادغام وزارتخانه‌هاي فوق الذكر تشكيلات مرتبط با رسانه‌ها ادغام و دفتر برنامه‌ريزي رسانه‌هاي ترويجي شكل گرفت . گروه تلويزيوني جهاد نيز بشكل مستقل به فعاليت‌هاي ملي خود ادامه ميداد. در سال 1380 در پي تصميمات اخذ شده توسط معاون محترم وزير وقت دفتر برنامه ريزي رسانه‌ها به ستاد رسانه‌هاي ترويجي تغيير وضعيت داده و در سال 1383 اين ستاد نيز به دو گروه تفكيك وفعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌هاي ديداري و شنيداري به گروه راديوئي و تلويزيوني جهاد وفعاليت‌هاي رسانه‌هاي نوشتاري و جشنواره‌ها و نمايشگاه به دفتر برنامه‌ريزي و هماهنگي ترويج ملحق گرديد در سال 1386 رسانه هاي نوشتاري به گروه واگذار گرديد كه مجدداً در سال 87 پس از تشكيل سازمان تات به دفتر برنامه ريزي و هماهنگي ترويج بازگشت . نگاهي به گذشته پیروز و سربلند باشیددفتر شبکه ملی تلویزیونی کشاورزی و رسانه های ترویجی

15,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید