مدیریت و رهبری

تست محصول Product testing

Product-testing

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

  1. alireza.karbasi1991

    جالب نبود پیشنهاد میکنم دانلود نکنید

نظر خود را بنویسید

تست محصول Product testing

اسلاید 1: تست محصولProduct testing

اسلاید 2: عنوانتست محصولنوعابزارمراحل استفادهاجرا / بازنگریموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحسازمانیپیچیدگیزیاد

اسلاید 3: تست محصول که تست مشتری یا تست مقایسه‌ای نیز گفته می‌شود، فرآیند اندازه‌گیری ویژگی‌ها یا عملکرد محصولات است.از زمان بوجودآمدن تولید انبوه، تولیدکنندگان محصولات دارای برند را تولید می‌کردند و در تبلیغات خود مدعی بودند که این محصولات با استانداردهای فنی مطابقت دارند.تست محصول به دنبال اطمینان‌یافتن از این است که مشتریان می‌توانند آنچه را که محصولات برایشان انجام خواهد داد درک کرده و پی به ارزش بالای آن ببرند. تست محصول، راهبردی برای افزایش حمایت از مشتریان بوسیله بررسی ادعاهای مطرح‌شده در حین استراتژی‌های بازاریابی از جمله تبلیغات است، که بصورت طبیعی برای نهادهای توزیع خدمات جذاب هستند و لزوما جذابیتی برای مشتری به همراه ندارد. ظهور تست محصول، سرآغازی برای جنبش مدرن مصرف‌کننده بود.تست محصول فرآیندی است که در آن یک محقق عملکرد، ایمنی، و کیفیت یک محصول را اندازه گرفته و آن را با استانداردهای تعیین‌شده مطابقت می‌دهد. عنصر اصلی که یک برنامه تست تطبیقی هدف‌دار را تشکیل می‌دهد، وسعت عملی است که محققان می‌توانند مستقل از تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان و بازارهای محصولات داشته باشند.تست محصول ممکن است توسط تولیدکننده، یا یک آزمایشگاه مستقل، یک آژانس دولتی و غیره انجام شود. اغلب یک روش تست رسمی موجود به عنوان مبنای تست استفاده می‌شود. در مواقع دیگر مهندسان روش‌های تست جدیدی را که برای مقاصد خاص مورد نیاز است، توسعه می‌دهند. در تست تطبیقی، چندین نمونه تکراری از محصولات مشابه برای انطباق شرایط تست استفاده می‌شود.

اسلاید 4: اهداف تست محصولتست محصول ممکن است اهداف گوناگونی داشته باشد، از قبیل:• تعیین و یا تایید الزاماتی که برای مشخصات، مقررات، یا قرارداد مورد انتظار است؛• تصمیم در مورد برنامه توسعه محصول جدیدی که در حال بررسی است؛• ارائه داده‌های استاندارد برای دیگر کارکردهای تضمین علمی، مهندسی یا کیفیت؛ • اعتبارسنجی شایستگی برای مصرف نهایی؛• ارائه مبنایی برای ارتباطات فنی؛• ارائه مفاهیم فنی برای مقایسه چندین گزینه؛• ارائه مدارک در اقدامات قانونی از قبیل توانمندی محصول، ثبت اختراع، ادعای محصول و غیره؛• کمک به حل مشکلات با محصول فعلی؛• کمک به شناسایی صرفه‌جویی‌های بالقوه‌ی هزینه‌ای در محصولات؛نقش‌هانقش دولتعمومی‌ترین نقش دولت در تست محصول، ایجاد قوانین جهت اطمینان از تولید محصولاتی است که تولیدکنندگان به درستی برای فروش آنها را معرفی کرده و برای مصرف توسط مشتریان ایمن باشند. قانون‌گذاران نوعا زمانی مقررات دولتی را معرفی می‌کنند که سیستم داوطلبانه صنعتی نمی‌خواهد و یا نمی‌تواند مشکلات وخیم را حل کند. استانداردهای دولتی تقریبا همیشه سخت‌گیرانه‌تر از استانداردهای داوطلبانه است و با هدف کاهش خطرات ایجاد می‌شوند. بسیاری از دولت‌ها، مسئولیت‌پذیری را در تست محصول برای تولیدکننده قرار می‌دهند.

اسلاید 5: نقش صنعتعمومی‌ترین نقش صنعت، بهبود محصولات و خدمات مطابق با استانداردهای صنعتی است. در هر صنعتی برخی استانداردهای داوطلبانه (به عنوان تمرینی برای خودتنظیمی در استانداردهای صنعتی)، و برخی استانداردهای اجباری (مقرراتی که توسط دولت ایجاد شده است) وجود دارد.هر صنعت تولیدی بزرگ، یک سازمان تجاری همکار دارد که وظایف آن شامل توسعه استانداردهای توسعه و ترویج صنعت است. یک انجمن صنفی ممکن است تست تطبیقی یا گواهینامه‌ای که محصولات یک تولیدکننده خاص در قبال اخذ استانداردهای مشخص دریافت می‌کند، را نیز تسهیل ببخشد. استانداردهای داوطلبانه از منظر یک تولیدکننده ممکن است اختیاری یا اجباری به نظر برسد، و در بسیاری از موارد زمانی که یک صنعت، استانداردی را اتخاذ می‌کند، همه تولیدکنندگان را تحت فشار می‌گذارد تا استاندارد را اجرا نمایند. استانداردهای داوطلبانه صنعت عموما حداقل معیارهای عملکردی را بدون اشاره به کیفیت در بر می‌گیرد.یک مثال از مقررات صنعتی می‌تواند آزمایشگاه‌هایی باشد که در سال 1984 در ایالات متحده پدید آمد و استانداردهایی را با اشاره به کد ملی برق در سال 1897 منتشر نمود و از اولین نمونه‌هایی بود که با اشاره به مقررات دولتی ایجاد شده بود. این آزمایشگاه‌ها صدها استاندارد ایمنی را انتشار و اجرا کردند اما هیچ استاندارد کیفی در بین آنها نبود.پیداکردن صنعتی که قادر به بررسی محصولات اعضای خود بوده و بصورت بی‌طرفانه اطلاعات مقایسه محصولات آنها را عرضه کند، مشکل یا غیرممکن است. انجمن‌های صنفی برای خدمت به منافع اعضا وجود دارند و اگر اطلاعاتی که مصرف‌کنندگان می‌خواهند، مخالف با نیازهای اعضا باشد، انتشار این اطلاعات ممکن است به صنعت آسیب برساند. اطلاعاتی که یک صنعت ارائه می‌دهد در بازار ادغام شده است، اما ماهیت اطلاعات صنعت، متعادل، هدف‌دار، کامل و بی‌طرفانه نیست

اسلاید 6: نقش سازمان مصرف‌کنندهنقش سازمان مصرف‌کننده، نمایندگی از منافع مصرف‌کنندگان فردی در قبال صنعت و دولت است. در حالی‌که نه دولت و نه صنعت مقررات کیفی برای محصول و خدمت ندارند، از منظر مصرف‌کننده، کیفیت محصول یک موضوع مهم است.تاریخ سازمان‌های مصرف‌کننده در سطح بین‌المللی به تاریخ جنبش مصرف‌کننده در ایالات متحده گره خورده است، که نمونه‌ها و مدل‌هایی را برای تست محصول در نقاط مختلف مشخص تنظیم نموده بود. در حالی‌که در ابتدا در جنبش مصرف‌کننده، سازمان‌های مصرف‌کننده به دنبال داشتن محصولاتی با حداقل استانداردهای ایمنی بودند، به سرعت مصرف‌کنندگان شروع به تقاضای اطلاعات مقایسه‌ای در مورد محصولات مشابه در یک دسته‌بندی نمودند. اطلاعات تطبیقی به دنبال بیان محصولات مشابه قابل مقایسه است، در حالی‌که از منظر بازار یک صنعت، منافع تولیدکنندگان پیشرو در محصول، به دلایل غیرمرتبط با ارزش مفهومی که برای مصرف‌کنندگان دارد، متفاوت با ادعایی است که در مورد مطلوبیت برند محصولشان دارند.با داشتن یک دسترسی جامع، نتایج تست محصول هدف، ابزار مهمی برای مصرف‌کنندگان است که آنان را قادر می‌سازد تا تصمیمی آگاهانه در مورد گزینه‌های انتخابی محصول اتخاذ نمایند.

اسلاید 7: ابزارهای مرتبطاستاندارد مدیریت کیفیت ( ISO9000) Quality Management-ISO9000مزایا تعیین و یا تایید الزاماتی که برای مشخصات، مقررات، یا قرارداد مورد انتظار است؛ارائه داده‌های استاندارد برای دیگر کارکردهای تضمین علمی، مهندسی یا کیفیت؛ اعتبارسنجی شایستگی برای مصرف نهایی؛ارائه مفاهیم فنی برای مقایسه چندین گزینه؛کمک به حل مشکلات با محصول فعلی؛کمک به شناسایی صرفه‌جویی‌های بالقوه‌ی هزینه‌ای در محصولات؛کاربردهادر معرض فشارگذاشتن محصولات و پویایی‌های مورد انتظار برای استفاده؛تولید مجدد برای محصولات دارای مشکلی که با استفاده مصرف‌کننده نمایان شده است؛کنترل‌کردن یکنواختی تولید محصولات یا قطعات.معایب عدم توجه به استانداردهای کیفی توسط صنایع و دولتارائه استانداردهای تبلیغاتی و جهت‌دار مطابق با منافع تولیدکنندگان محصول توسط صنایع

اسلاید 8: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 9: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان