سایر

تست هوش جدید

test_hushe_jadid

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تست هوش جدید”

تست هوش جدید

اسلاید 1: به نام او که جان داد و می گیرد ....امتحان نهايي براي پي بدن به اينكه مغز شما از كار افتاده است!

اسلاید 2: سوال اولمی خواهیم اعداد 1 تا 12 را به گونه ای روی این مثلث (هر عدد درون یک دایره) قرار دهیم، که مجموع اعداد هر ضلع، مساوی 36 باشد. برای ساده تر شدن کار، عدد 12 را در یکی از رئوس در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که می خواهیم از همه اعداد مذکور، یک بار و فقط یک بار استفاده کنیم.

اسلاید 3: آيا جوابتان درست بود؟نه؟ تو سؤال بعدي بيشتر سعي كن.آري/ نه؟ براي جواب دادن به سوال دوم به اندازه‌اي كه در سؤال اول وقت تلف كردي، معطل نكن.

اسلاید 4: سؤال دوم:پنج دوست در جمعی هستند و تصمیم می گیرند که برای مدعوین، یک معمای عددی طرح کنند. نفر اول عدد 123 را اعلام می کند، پس از چند ثانیه، نفر دوم عدد 117 را اعلام می کند، به همین ترتیب نفر سوم و چهارم اعداد 108 و 99 را اعلام می کنند. حال باید مشخص شود نفر پنجم به چه عددی فکر می کند. آیا شما می توانید آنرا حدس بزنید؟

اسلاید 5: تا اينجا كه زياد خوب نبودي! بودي؟

اسلاید 6: سؤال سوم:يه سؤال خيلي سادة رياضي!توجه: اين مسئله فقط بايد در كلة شما حل شود! از كاغذ و قلم و ماشين‌حساب استفاده نكنيد.

اسلاید 7: سؤال سوم:1000 تا بگير و 40 تا بهش اضافه كن.حالا 1000 تاي ديگه بهش اضافه كن.حالا 30 تا اضافه كن.1000 تاي ديگه اضافه كن.حالا 20 تا اضافه كن.حالا 1000 تاي ديگه هم اضافه كن.حالا 10 تا بهش اضافه كن.مجموعش چقدر شد؟

اسلاید 8: سؤال چهارم:اگر یک و نیم مرغ در مدت یک و نیم روز، یک و نیم تخم مرغ بگذارد، آیا می توانید بگویید یک مرغ در سه روز چند تخم مرغ خواهد گذاشت؟

اسلاید 9: سؤال پنجم:تعدادی تکه چوب داریم (همانند شکل فوق)آیا می توانید 8 تا از آنها را به گونه ای بردارید که یک تکه چوب، باقی بماند؟!  توجه کنید هیچ تکه چوب پنهانی در کار نیست!

اسلاید 10: سؤال ششم:روزی 3 دوست وارد یک هتل می شوند و 30 دلار بابت اتاقشان پرداخت می کنند و کلید آن را تحویل می گیرند. پس از چند دقیقه مسئول پذیرش متوجه می شود که هزینه اتاق این سه نفر، 25 دلار بوده است. برای همین 5 دلار اضافه را به یکی از پیشخدمت ها می دهد تا به آن سه دوست باز گرداند.همینطور که پیشخدمت به اتاق آنها نزدیک می شده، با خود فکر می کند که تقسیم 5 بر سه کمی مشکل است، بنابراین 2 دلار را برای خودش برمی دارد و 3 دلار به این سه دوست برمی گرداند.حال سؤالی که پیش می آید این است:هر یک از این سه دوست 10 دلار پرداخت کرده اند و 1 دلار به آنها بازگردانده شده است. یعنی نفری 9 دلار پرداخت کرده اند. یعنی مجموعا 27 دلار. 2 دلار هم که الان در جیب پیشخدمت است. یعنی در مجموع 29 دلار. پس این وسط یک دلار کم می آید. به نظر شما چه بر سر آن یک دلار آمده است؟!!

اسلاید 11: سؤال هفتم:در یک صفحه شطرنج، 3 رخ همانند آنچه در بالا می بینید، چیده شده اند. آیا می توانید بگویید چه تعداد مربع (با هر اندازه ای) قابل شمارش هستند که در آنها رخی وجود نداشته باشد؟ 

اسلاید 12: خودتو چطور ديدي؟ حالا اصل ما جرا تازه شروع می شه ! ..........

اسلاید 13: پاسخ تست هوش اضلاع هم وزن!

اسلاید 14: پاسخ تست هوش مهمانی عددی!عدد 81هر نفر مجموع ارقام عدد قبل از خودش را از همان عدد کم می کند و به عنوان عدد خودش اعلام می نماید.مثلا:117 = 123 - (1+2+3)

اسلاید 15: جواب سؤال سوم:خیلی خیلی آسون ================== 4100

اسلاید 16: پاسخ تست هوش 1.5 مرغ، 1.5 تخم مرغ1.5 مرغ در 1.5 روز، 1.5 تخم مرغ می گذارد. تعداد مرغ ها را دو برابر می کنیم و بنابراین تعداد تخم مرغ ها نیز دو برابر خواهد شد:-- 3 مرغ در 1.5 روز، 3 تخم می گذارند.حال تعداد روز ها را دو برابر می کنیم. بالتبع تعداد تخم مرغ ها نیز دو برابر خواهد شد:-- 3 مرغ در 3 روز، 6 تخم مرغ خواهند گذاشت.حال به راحتی نتیجه می گیریم یک مرغ در 3 روز، 2 تخم خواهد گذاشت. (تعداد مرغ ها را به 3 تقسیم می کنیم و در نتیجه تعداد تخم مرغ ها نیز، یک سوم خواهد شد.)

اسلاید 17: تست هوش و دقت تکه چوب باقیمانده!اگر کمی دقت کنید می بینید در واقع 9 تکه چوب داریم، نه 8 عدد. و هر طور که می خواهید می توانید کاری کنید که یکی باقی بماند!پدیده فوق در واقع نوعی خطای دید تلقی می شود که شما برخی اجسام را در یک راستا می بینید در حالی که واقعا اینگونه نیست.

اسلاید 18: پاسخ تست هوش یک دلار گم شده!همیشه حواستان باشید در حل یک مسئله یا معما، چه چیزهایی را با هم جمع می کنید! در این تست هوش، گفته شده که 30 دلار پرداخت کرده اند و یک دلار به آن ها باز گردانده شده است. یعنی این سه نفر در مجموع 27 دلار پرداخت کرده اند. از این 27 دلار، 25 دلار نزد مسئول هتل است و 2 دلار هم در جیب پیش خدمت.  در این تست هوش، به عمد قصد بر این بوده که ذهن مخاطب را به این سوق دهد که باید 2 دلار را با 27 دلار جمع بزنید و سپس آن را با 30 دلار پرداخت اولیه مقایسه کند و به تناقض برسد.

اسلاید 19: پاسخ معمای شطرنج مربع های بی رخ (شماره 3)125 مربع قابل شمارش است:توضیح:باید تعداد مربع های این صفحه شطرنج، از مربع های 1x1 به بالا که شامل مهره رخ نیستند را بشماریم، به این ترتیب خواهیم داشت:مربع های 1x1: 61 مربع مربع های 2x2:  هیچ مربعی با اندازه 5x5 و بالاتر نمی توانیم پیدا کنیم که39 مربع شامل رخ نباشد. پس در مجموع 125 مربع قابل شمارش مربع های 3x3:  خواهند بود.20 مربعمربع های 4x4: 5 مربع

اسلاید 20: SEND THIS ON!Frustrate the Smart People in your Life!

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید