سایر تحقیق و پژوهش

تشنج و تب در کودکان

tashnoj2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تشنج و تب در کودکان”

تشنج و تب در کودکان

اسلاید 1: تشنج و تب در کودکان

اسلاید 2: رفتاریفراگیر قادر به تعریف بیماری تشنج باشدانواع بیماری تشنج را نام ببردبا روش های تشخیص آشنا باشدبااقدامات اورژانسی آشنا باشد

اسلاید 3: ابتدا تشنج را تعریف میکنیم: «تشنج» از تظاهرات شایع بیماری‌های دوران کودکی و عبارت ‌است از اختلال موقتی در مغز که به صورت ناگهانی شروع می‌شود و غیرارادی و غیرقابل‌کنترل است. اگرچه معمولا تشنج با صرع اشتباه گرفته می‌شود، اما این دو با هم تفاوت دارند؛ تشنج، تحریک بیش از حد و غیر‌طبیعی سلول‌های عصبی مغز است و علل مختلفی هم دارد.

اسلاید 4: به گفته دکتر سماعی زمانی که می خواهیم از تشنج در کودکان بحث کنیم باید سن کودک را حتما مد نظر قرار داد چرا که کودک از یک روزگی تا 6 سالگی با خطر تشنج رو به رو است.بنابراین برای صحبت پیرامون علت تشنج در کودکان در درجه ی اول سن کودک را در نظر گرفت. در هر سنی علت تشنج متفاوت است ،مثلا در یک بچه ی سه ساله مهترین علت تشنج تب است اما ممکن است تب علت تشنج در بچه ی دوماهه یا پانزده ساله نباشد. بنابراین برای صحبت پیرامون علت تشنج کودکان باید در وهله ی اول سن انها را مدنظر قرار داد. دکتر سماعی با اعتقاد به اینکه شایع‌ترین علت تشنج در نوزادان نرسیدن اکسیژن به مغز آنهاست، گفت: در زمان تولد، به دلیل زایمان سخت مادران و نوع اتفاقات جریان زایمان گاهی دچار خفگی حاصل از نرسیدن اکسیژن می‌شود می‌تواند مهم‌ترین عامل تشنج در نوزادان باشد.

اسلاید 5: از جمله علل ابتلا به تشنج ناشی از تب می توان به: *عفونت‌هاي دستگاه ادراري *عفونت دستگاه عصبي مركزي *عفونت‌هاي تنفسي فوقاني

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید