مدیریت و رهبری

تشویق خردسالان و نوجوانان به نماز

tashviqe_khordsalan_va_nojavanan_be_namaz

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تشویق خردسالان و نوجوانان به نماز”

تشویق خردسالان و نوجوانان به نماز

اسلاید 1: تشویق خردسالان و نوجوانان به نمازبه نام خداوند بخشنده مهربان

اسلاید 2: مهارت مهم: یکی از هنرهای ادیان الهی معرفی خداوند برای بچه ها بوده است. این هنر نوعی مهارت است و لازم است آن را بیاموزیم و با توجه به کوشش دشمنان برای انحراف ملت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اسلاید 3: راهکار اول:گسترش روابط عاطفی با خردسالان و نوجوانان

اسلاید 4: راهکار دوم:توجه به مراحل سه گانه نماز آموزیمرحله اول؛ زمینه سازی: در مرحله زمینه سازی ما باید اعتقادات اساسی دین را با محبت به فرزندانمان بیاموزیم.1-حدود سه سالگی؛ هفت بار بگو: لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّه2-حدود سه سال و هفت ماه و بیست روزگی؛« اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّد و آل مُحَمَّد» آن گاه سایر بازی ها3-حدود چهار و پنج سالگی: امتحانش می کنیم و اگر دست چپ و راست خود را تشخیص داد، قبله را به او معرفی کرده و به او با مهربانی یاد می دهیم سجده نماید.

اسلاید 5: حکایت معلمی که ذکر «لا حول و لا قوه الا بالله» را به فرزند 4 ساله امام حسین(ع) آموخت. مرحله دوم: آشنایی با اصل عبادت و کلیات عبادت: اصل عبادت و بندگی ، سجده به درگاه خداوند است. از شش سالگی آموختن اصل عبادت را شروع می کنیم و به تدریج او را با کلیات عبادت آشنا می کنیم.

اسلاید 6: مرحله سوم:آشنایی و ترغیب به نماز کامل می باشد.

اسلاید 7: راهکار سوم:از تجربیات محسوس بچه ها برای شناخت خداوند استفاده نماییم

اسلاید 8: راهکار چهارم:از تجربیات خوب دیگران برای تشویق به نماز استفاده نماییم

اسلاید 9: نکات مهم:مطابقت گفتار و کردارنظام مند نمودن تشویق ها بر پایه میزان کوشش و معرفت بچه هابیدار کردن آن ها برای نماز صبح بر اساس مشورت و تعادل

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان