tasmim-giri

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تصمیم گیری”

تصمیم گیری

اسلاید 1: چگونه تصمیم بگیریم

اسلاید 2: تصميم گيري چيست؟تصميم گيري يك فرايند ذهني يا شناختي است كه به فرد كمك مي كند تا از ميان رفتارهاي متفاوتي كه مي تواند انجام دهد، يكي را به عنوان مناسب ترين عمل، گفته يا واكنش در شرايط خاص انتخاب كند. توانايي تصميم گيري از نشانه هاي رشد عقلي، عاطفي، رواني و اجتماعي است. فردي كه فاقد چنين توانايي باشد به احتمال زياد فرصت انتخاب بهترين ها را از دست مي دهد و معمولاً به ديگران اجازه مي دهد كه به جاي او تصميم بگيرند و چون ديگران با شرايط، موقعيت ها و خواسته هاي او آشنا نيستند، معمولاً از نتيجه كار ناراضي و ناخوشايند مي شود، اما خوشبختانه همه افراد با فرا گرفتن چند نكته اساسي مي توانند در تصميم گيري به خودشان كمك كنند.

اسلاید 3: چگونه تصميم بگيريم؟ مهمترين نكته اي كه در تصميم گيري بايد به آن توجه كرد، مشخص كردن موضوع يا مسئله اي است كه شما را بر سر دو راهي و انتخاب قرار داده است. قدم بعدي تعيين گزينه هاي احتمالي است. همه گزينه ها حتي آنهايي را كه خوشايندتان نيست، در نظر بگيريد و هيچ يك را بي اهميت جلوه ندهيد. قلم و كاغذي برداريد و ويژگي هاي مثبت و منفي هر گزينه را يادداشت كنيد. شايد فكر كنيد كه نيازي به اين كارهاي بيهوده و مسخره نيست و خودتان مي دانيد كه چگونه از پس اين كار برآييد.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید