کسب و کارمدیریت و رهبری

تطبیق لایه های معماری گارتنر در رابطه با سازمان بیمه

صفحه 1:
3 © تطبيق لابه هاي معماري كارتنر در رابطه با سازمان سمد

صفحه 2:
4 استراتژي تجاري مت ما۱ تمرکز بر 4۲۳ 000

صفحه 3:
9 استراتژي هاي تجاري مي تواند شامل موارد زیر باشد: ؟ استراتژي © اهداف ؟ شاخص ها © جند نمونه از استراتؤي هاي تجاري: ‎erat es‏ ا ل ‎ergs Wer Ciba‏ ل ل ا ؟ افزايش رضایت مشتریان 000

صفحه 4:
استراتزي تجاري (ادامه) pe erent he UES Dynes ene yas ‏ارتقاء سطح رضايتمندي در مخاطبان‎ * ‏صرفه و صلاح اقتصادي‎ * ا ا ا 0 000 ane TON}

صفحه 5:
مدیریت ت۳۳ 9 مدير تجاري داده هاي تاريخى را در اختيار كاربران حرفه اي هوش تجاري ۳۳ ‎Sesh‏ ‎٩‏ مدیر تجاري استراتژي هاي تجاري را براي مدیران حرفه اي تعريف 5 تنل مدیران هوش ت تست ۳ هاي آماري براي طبقه ی داده و ييش بيني دستاورهايي که کا رايي کسب و کار را افزايش 5 دهد استفاده مي كيد 000 ane TON} 3

صفحه 6:
افراد و كارايي ‎eS Boel bh‏ ا ا لك ‎NONI) S-NO ro‏ ال ل لك ات هايي كه توسط هوش تجاري و مديريت كارايي مشخص شده. سازماندهی شوند. ‏0 افراد: ‎FES eS Eee OnE EES SNE Sense ‎ere eter ane TON}

صفحه 7:
ener yao) ‏لعا‎ ‎٩‏ در این لاه ارتباط بین مدیریت كارايي و 2010 هاي تحليلي مشخص مي شود. اما جزئیات اینکه چطور 21010 هاي تحليلي. سازمان را در رسیدن به ‎RON RU ES TRU PTS gee Kes)‏ ۳ ‏ا ا 1 ‎Be cy‏ ا دقت و 0101۳06 بودن به منظور ‏تحلیل, تعریف مي کند. ‎000

صفحه 8:
بستر هوش تجاری en 2 OLTP 1 0۳10 01010000000

صفحه 9:
9 این لابه وجود كارايي را در مقابل تغییر نيازهاي تجاري ۱ ‎oh flees) Jee‏ الست که در تلا رات فلت باشدو به پیاده سازي یک 281 جدید روي آن زیرساخت کمک کند. 0 راه حل هايي که براي این منظور وجود دارد: ‎Oracle BI , SQL Server ®‏ ere eter ane TON} 3

صفحه 10:
فهرست مراجع ‎et al, “Gartner‏ 2056223212 28111 6 ‎business intelligence 220‏ ‎performance management‏ framework”, in Gartner for IT leader, 2006 ere eter ane TON}

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان