اسلاید های پیش رو با عنوان تعارض و مبحث تعارض در سازمان برگرفته از کتاب مدیریت رفتار سازمانی آقای دکتر بهروز قاسمی است که از منابع درسی مهم آکادمیک کشور به حساب می آید که در قالب پاورپوئنت و با متد و تکنیک های طراحی آموزش تهیه گردیده که شامل فیلم ، مایند مپ ، کاپشن، وانیمیشن ….میباشد.

آرش رمضانی

صفحه 1:
Tl a,

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:
تعارض به عدم توافق. مخالفت يا كشمكش ميان دو يا ‎ain‏ نفر یا گروه اطلاق مى شود

صفحه 5:
نا لا لا لا لا لا انواع کانون های تعارض ویز گی‌های تعارض انواع سطوم تعارض درجات تعارضظض سير تحول ديد كادماى تعارض روش‌های ایجاد تعارض

صفحه 6:
تعارض بنيادين لا تعارض هدف ل تعارض شنافتی لا تعارض رفتارى تعارض امساسی-عاطفی لا تعارض انفعالن انواع تعارض بنيادين امساسی - عاطفی ابعاد تعارض تعارض هدفه تعارض شنافتی تعارض رفتاری تعارض انفعالی 2 ناساز گاری در اولویت ها ناساز گاری در دید گاه‌مانسبت به فرایندها ناساز گاری در انديشه ها ناساز گاری امساسات.

صفحه 7:
11 0ر5

صفحه 8:
نا لا لا لا لا لا تعارض درون فردى تعارض ميان فردى تعارض درون كروهى تعارض ميان كروهى تعارض درون سازمانى تعارض میان سازمانی عوامل سازمانني ابعاد تعارض عوامل فردى سافتار سازمانی مهارت ها و تواناي ها تخصص گرایی شخصيت وابستگی ادراک منابع مشتر ک تعارض ارزش ما هدف مان مشترک درون سازمانی | امساس‌ما سلسله مراتب افتیارات موانع ارتباطى ابهام در نقش. تفاوت هاى فرهنكى ومهه و اعتبار شاغل نكرش

صفحه 9:
و۳

صفحه 10:
لا دید گاه کلاسیک دید گاه روابط انسانی دید گاه تعامل تعارض اجتناب ناپذیر است تعارض به دلایل بسیار افتار سازمانی , تفاوت در رواشم کار کنان و غیره پدید می آید تعارض سبب همکاری و همچنین دوری سازمان از عملردهای غیرهمگون در درجات و سطوم مفتلف می شود وظیفه مدیریت , ادا ۵ سطوم مفتلفه تعارض و حل آن در جهت عملکرد بهینه سازمانی است د ‎a‏ سازمانی, به متعلال با ی ۳ ‎claw‏ از تعار تا تعارض اجتناب پذیر است تعارض به سیب خطاهای مدیریت در طرامی یابه وسیله مشکل سازان پدید مى آيد تعارض ‎gla‏ را متلاشى مى سازد و از عملکرد ممائعت به عمل می آورد وظیفه مدیریت از بین بردن تعارض است عملگرد بهینه سازمانی مستلزم مذف تعارضن است

صفحه 11:
لا روش نقادى 3 روش مناظره ای

صفحه 12:
تئوری انتخاب تفکر سریع و کند دانیل کانمن دکتر ویلیام کلاسر برندهبایزه نورق اقتصاد ترممه دکتر علی صامبی ترجمه فروغ تالوصمد اتتشارات سایه سفن اتشارات در انش بهمق قله اندرس اریکسون ترممه معمد پیام بمرام يور انتشارات نگاه نوين

صفحه 13:

صفحه 14:
RPT ere رقابت برای تأمين منايع ل كمياب مماذعت از استقلال =

صفحه 15:

صفحه 16:
فرلیند 1 رولبطاق بلیب ینگ روم‌ها -2 ماميت عايض -3 ‎GE‏ نصوصتاتگ روم -4 برآورد تایه -5 دوره زماتی تعارض

صفحه 17:
مرمله ‎gl‏ ‏تعارض بالقوه شرايط اوليه تعارض ابتباطات-1 سافتار -2 متغيرهاوشخص -3 مرمله دوم هه درک و امساس تعارض ۱0 درک تعارضن ۳1 امساس تعارض

صفحه 18:
ارتباطات لا عوامل موثر در بروز تعارض ارتباطی 2 دید ‎lo olf‏ مفتلف نسبت به تکارض ارتباطی ل نظریه پنجرة جوهرى و تحليل تعارض ارتباطى ل انواع استراتزى تعارض ارتباطى متغير هاى شخصى سافتار لا تعارضهاى عمودى لا تعارضهاى افقى لا تعارضهاى صف و ستاد ل تعارض‌های سازمان رسمى و غير رسمى لا تعارضماى حرفه سالارى و ديوان سالارى

صفحه 19:
عوامل مؤثر در بروز تعارض ارتباطي

صفحه 20:
دید گاه‌مای مفتلفا نسبت به تعارض ارتباطی ل دید گاه مکانیکی لا دید گاه مبتنی بر فرآیند اطلاعات 0 دید گاه تعاملی نظریه پنجره جوهری و تعلیل تعارض ارتباطى ‎a‏ بت معلوم بای نامعلوم بای لا نامیه پنمان 1 لا ناديه كور معلوم لا ناديه ناشنافته ‏ «انضد نامعلوم برای قود انواع استراتژی‌های تعارض ارتباطی لا استراتزى بافت-بافت تا استراتژی بافت-برد استراتژی برد-بافت 02 استراتژی برد-برد می خواهم شما ببازم می فواهم خودم بيرم

صفحه 21:
مرمله دوم-درک و امساسن تعارض زياا | توبه به فود | ay مرحله سوم-تعارض جالفعل 0 رقابت (تسلط) 0۵ تشریک مساعی (ممکاری) ۵ اجتناب (امتراز) ۵3 مدارا (گذشت) ۵ مصالعه (سازش) ‎zt)‏ توجه به ديكران > كم ‏رفتارهاى مقابله با تعارض

صفحه 22:
رقابت (تسلط) 03 تشریک مساعی (همکاری) ۵ اجتناب (امتراز) ل مدارا (گذشت) ل مصالمه (سازش) مرمله چهارم-نتیجه تعارضن ع ع هرم رابطه سطح تعارض و عملكرد

صفحه 23:
مديريت تعارض CONFLICT rence MANAGEMENT ‏اش وليف‎ شفاف سازى قوانين و رويه ها کاربرد تعارض در مدیریت رفتار سازمانی لس 8

صفحه 24:
سپاس فراوان از توبه شما

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
30,000 تومان