مدیریت و رهبری

تعهدات مالی (وام) Financial (Debt) Covenants

Financial-Debt-Covenants

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تعهدات مالی (وام) Financial (Debt) Covenants”

تعهدات مالی (وام) Financial (Debt) Covenants

اسلاید 1: تعهدات مالی (وام)Financial (Debt) Covenants

اسلاید 2: عنوانتعهدات مالی (وام)نوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعمالی و سرمایه گذاریسطحسازمانی پیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: تعهدات مالی که همچنین تعهدات وام یا بانکداری نامیده می شود، محدودیت اعمال شده مندرج در توافقات اعطای وام بین یک شرکت و طلبکاران خود می باشد که شرکت ها باید در محدوده ای خاص آن را به کار گیرند. آنها برای اصلاح و رفع مساله آژانس مشترک ، هدف گذاری شده اند : سهامداران (کسانی که مدیریت را منصوب می کنند) ممکن است از گرفتن خطر بیش از حد به ضرر طلبکاران منفعت ببرند. شرایط در تعهدات مالی تعهدات وام به شدت مذاکره می شوند، به عنوانی آنها نیاز به وام گیرنده جهت حفظ وضعیت مالی خاصی برای طول مدت وام دارند و استانداردهای حداقلی را برای رفتار آینده و عملکرد وام گیرندگان تنظیم می کنند. شرایط از جمله در تعهدات وام با ویژگی های کسب و کار وام گیرنده، وضعیت مالی و طول زمان وام متفاوت می باشد. نقض تعهد وام معمولا اجازه می دهد تا طلبکاران تقاضای بازپرداخت فوری نمایند. این امر به ندرت در عمل اتفاق می افتد زیرا بدهکار معمولا در یک موقعیت ایجاد بازپرداخت فوری قرار ندارد. از اینرو نقض تعهدات به طور معمول به مذاکره دوباره از شرایط وام منجر می شود. وام جدید به احتمال زیاد حاوی شرایط بدتری از قبل می باشد. این بدان معناست که اگر یک شرکت شرایط تعهدات وام خود را نقض یا در خطر نقض قرار گیرند، نشان می دهد که نه تنها این شرکت از لحاظ مالی ضعیف است بلکه مشکلات به احتمال زیاد بعنوان واکنش وام دهندگان بدتر میشود. تعهدات وام می تواند به تعهدات مثبت و منفی تمایز داده شود : •تعهدات مثبت : بندهای مربوط به قراردادهای وام که وام گیرنده باید سطح خاصی از سرمایه در گردش، اهرم مالی یا نسبت های مالی را حفظ نماید، پایبندی به طور کلی شامل استفاده از وام برای توافق اهداف، التزام به قوانین که اجازه می دهد وام دهنده به بازرسی دارائی های کسب و کار و اسناد و همچنین حفظ سوابق کسب و کار و خواص کسب و کار بپردازد.•تعهدات منفی : بندهای مربوط در قراردادهای وام که اقدامات شرکت را محدود یا ممنوع (بعنوان مثال فروش دارایی ها، پرداخت سود سهام، ترکیب و ادغام، محدودیت در بدهکارسازی کل و سرمایه گذاری صندوق ها) می کند که موقعیت طلبکاران را با اختلال مواجه سازد. این تعهدات تمایل بیشتری به توجه و حتی مذاکرات شدیدتری نسبت به تعهدات مثبت دارند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطسرمایه در گردش Working Capitalمدیر ارشد مالیOfficer Chief Financial وام های بانکی بلندمدت Long-Term Bank Loans مزایابرای طلبکاران : تعهدات بدهی توسط کاهش ریسک پیش فرض، به طلبکاران منفعت می رساندبرای وام گیرندگان : کاهش هزینه بدهی و وام. کاهش ریسک پیش فرض بطور کلی هزینه کمتر از وام ترجمه میشود با توجه به این واقعیت که طلبکاران مایل به ارائه وام با نرخ پایین تر از بهره می باشند.معایبکاربردهاتعهدات مالی که همچنین تعهدات وام یا بانکداری نامیده می شود، محدودیت اعمال شده مندرج در توافقات اعطای وام بین یک شرکت و طلبکاران خود می باشد که شرکت ها باید در محدوده ای خاص آن را به کار گیرند.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان