پزشکی و سلامت طب سنتی

تعویذی جهت عدم تاثیر سموم غذا

tasire_sommome_ghaza_tabaye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تعویذی جهت عدم تاثیر سموم غذا”

تعویذی جهت عدم تاثیر سموم غذا

اسلاید 1: www.tabaye.ir

اسلاید 2: « تعویذی جهت عدم تاثیر سموم غذا »

اسلاید 3: دسترسی به غذاهای طبیعی و سالم، یکی از اصول مهم حفظ سلامتی است و این موضوع، بخصوص برای اهل ایمان که بر اساس آموزه های اسلام، خواستار رزق حلال و طیب هستند اهمیت فراوانی دارد.

اسلاید 4: صنعتی شدن عرصه تغذیه و استفاده از مواد نگه دارنده و سموم شیمیایی، باعث شده است که حتی سبزیجات و میوه ها که شاید از سالمترین مواد موجود در بازار باشند نیز آلوده به این سموم گردند و امید چندانی جهت دسترسی به مواد خوراکی کاملاً سالم وجود نداشته باشد. از این رو بکارگیری تدابیری که باعث سم زدایی از بدن میشود اهمیت فراوانی دارد. استفاده از چای بادرنجبویه و انجام سنت حجامت میتواند نمونه هایی از این موضوع باشند.

اسلاید 5: با رجوع به منابع حدیثی،به موردی بر میخوریم که بخصوص در شرایط امروزی اهمیت وافری پیدا می کند و آن تعویذی است که مانع از اثر سموم غذا میشود. شایسته است که شیعیان اهل بیت علیهم السلام در عین تلاش جهت بدست آوردن غذاهای سالم، این دعا را هم در ابتدای هر غذایی بخوانند تا به حول و قوه الهی از اثرات سموم موجود در غذاها در امان بمانند.

اسلاید 6: بِسْمِ اللَّهِ الشَّافِی، بِسْمِ اللَّهِ الْکَافِی، بِسْمِ اللَّهِ الْمُعَافِی، بِسْمِ اللَّهِ الَّذِی لَا یَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَیْ‏ءٌ، وَ لَا دَاءٌ فِی الْاَرْضِ، وَ لَا فِی السَّمَاءِ وَ هُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیم‏: به نام خداوند شفا بخش، به نام خداوند کفایت‏ کننده، به نام خداوند عافیت دهنده، به نام خدایی که با یاد کردن نامش هیچ چیزی و هیچ مرضی در زمین و آسمان ضرر نمی ‏رساند، و اوست شنوا و دانا.http://shiateb.blogfa.com/

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید