پزشکی و سلامت طب سنتی

تغذیه با شیر مادر در کودکان

shir-mader

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تغذیه با شیر مادر در کودکان”

تغذیه با شیر مادر در کودکان

اسلاید 1: تغذيه با شير مادر در كودكان

اسلاید 2: شیر مادر بهترین و کاملترین غذا برای نوزادان ، شیرخواران و کودکان تا پایان 2 سالگی است . تغذیه انحصاری شیرخوار با شیر مادر از بدو تولد تا پایان 6 ماهگی و سپس ادامه شیر مادر همراه با تغذیه تکمیلی تا 2 سالگی ، رشد و تکامل کودک را تامین می کند .

اسلاید 3: به علت وجود آب کافی در شیر مادر به ویژه ابتدای شیر ، تشنگی شیرخوار برطرف و اشتهای او تحریک می شود . لذا با تغذیه انحصاری با شیر مادر به مدت 6 ماه تمام حتی در شرایط اقلیمی خیلی گرم نیازی به آب ، آب قند و ... نیست.

اسلاید 4: نظر اسلام درباره شیر مادردر آیات مختلف بر تغذیه با شیر مادر تا 2 سالگی تاکید شده استآیات 232 بقره15 احقاف14 لقمان6 طلاق23 نساءدر احادیث هم زیاد سفارش شده استحضرت علی (ع): هیچ شیری برای طفل با برکت تر از شیر مادرش نیست.

اسلاید 5: مزایای شیر مادر : مزایای مربوط به کودک مزایای مربوط به مادر مزایای اقتصادی و اجتماعی

اسلاید 6: مزایای مربوط به کودک : جلوگیری از بیماریهای عفونی تامین تمامی مواد مورد نیاز کودک سهل الهضم بودنجلوگیری از ابتلا به آسم ، آلرژی ، ناراحتیهای گوارشی و گوش درد ایجاد رابطه عاطفی بین مادر و فرزند ارضا کردن غریزه مکیدن

اسلاید 7: مزایای مربوط به مادر : جمع شدن سریعتر رحم و برگشت به اندازه طبیعی کاهش خونریزی بعد از زایمان برگشت سریع به وزن اولیه آرامش و رضایت مادر

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید