کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

تغییرات زنجیر های ایست بازرسی

ist-baazrsi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تغییرات زنجیر های ایست بازرسی”

تغییرات زنجیر های ایست بازرسی

اسلاید 1: طرح بهبود زنجیر های ایست بازرسی دژبانی تیپ 21 امام رضا(ع)طراح: سرباز مهران علیمردانی با کد پرسنلی 384کارشناس برق قدرت از دانشگاه مهندسی مازندرانواحد پژوهش زمستان 99

اسلاید 2: مقدمه:4 زنجیر برای ایست بازرسی در ورودی و خروجی دژبانی 1 و 2 تیپ 21 امام رضا(ع) موجود می باشد. در روز تقریبا بدون ایجاد مشکل کارایی لازم را دارند اما در شب و صبح زود به علت تاریکی و پایین بودن و یا بالا بودن زنجیر از طرف راننده خودرو تشخیص داده نمی شود و در موارد بالایی دیده شده است که خودرو ها شخصی و یا نظامی راننده سهوا با زنجیر برخورد کرده و با اموال سپاه و خودرو خود خساراتی جبران ناپذیر وارد کرده است. که در این طرح با هزینه اندکی می توان زنجیر ها را بهبود کارایی بخشید و از ایجاد خسارات ناشی از نبود دید کافی برای زنجیر های ایست بازرسی جلوگیری کرد.

اسلاید 3: رفع مشکل استفاده از رنگ های پودری استفاده از رنگ اکرلیک دار مراحل کار: زنجیر را باز کرده سمباده زده سپس با این نوع رنگ ها زنجیر ها را رنگ زده پس از خشک شدن زنجیر هارا متصل کرده در شب بشدت زنجیر براق شده و مورد دید راننده قرار گرفته و مشکل در حاضر تا حدود زیادی رفع خواهد شد اما نه به صورت کامل. هزینه برآورد شده این طرح 50 الی 100 هزار تومان خرید رنگ مناسب می باشد. جنس رنگ های پیشنهادی در عکس موجود می باشد.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید