کسب و کار مدیریت و رهبری

تغییر راهبردی Strategic Change Momentum

Strategic-Change-Momentum

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تغییر راهبردی Strategic Change Momentum”

تغییر راهبردی Strategic Change Momentum

اسلاید 1: تغییر راهبردیStrategic Change Momentum

اسلاید 2: عنوانتغییر راهبردینوعابزارمراحل استفادهطراحی / اجراموضوعتغییرات و سازمان / رهبری و مدیریت / استراتژیسطحسازمانیپیچیدگیزیاد

اسلاید 3: رقابت در فضای بازار، فشار دائم در بهبود و تحقق تغییر در سرمایه‌گذاری است که قادر نخواهد بود به صورت خوش‌بینانه‌ای به تغییرخودش در شرایطی دشوار، به حفظ خود در آینده نزدیک بپردازد. مدیریت تغییر یک شرط پیش‌زمینه اساسی، برای بقای محیط رقابتی در سرمایه‌گذاری مدرن است. مدیریت تغییر را می‌توان به عنوان یک خط شامل مدیریت در واکنش‌های آماده برای محیط داخلی و خارجی تعریف کرد که بر انتخاب تغییر شئ متمرکز شده است. به این خاطر است که در پیش‌بینی چالش مشاغل قبلی آن‌ها را برای آماده سازی تغییرات در زمان قادر سازد. مواد مدیریت تغییر، برنامه‌ریزی و اجرای تغییرات بر اساس تغییرات مستمر، دلایل داخلی و یا بیرونی برای تغییر است که با هدف برای تضمین افزایش دائمی از پتانسیل داخلی در سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد. تغییر مدیریت در شرکت باید تحت عنوان یک پروژه، تحقق یابد. هر فرآیند در مدیریت تغییر ویژگی‌ای از نوع ویژگی‌های پروژه دارد. به همین دلیل برای اعمال اصول، عناصر و روش‌های مدیریت پروژه مناسب است. فرآیند تغییر باید برنامه‌ریزی شده و هماهنگ و قابل کنترل برای منابع مورد استفاده و برای نگهداری تاریخ باشد. با استفاده از روش‌ها و ابزار مدیریت پروژه فرآیند مدیریت تغییر صورت می‌گیرد. تکانه یا مومنتوم برای تغییر راهبردی را می‌توان تحت عنوان قدرت، نیرو و یا انرژی به دست آمده از حرکت ایجاد شده به وسیله‌ی توسعه‌ی رویدادهای مورد نیاز پیاده‌سازی یک استراتژی یا تغییر راهبردی، تعریف کرد. سطح تکانه‌ی هر تغییر و فرآیند پیاده‌سازی استراتژی در طول زمان تغییر می‌کند. در طول این مدت عملکرد انرژیک و موثر افراد بسیار مهم می‌باشد. در مواقعی که افراد احساس کنند که پیشرفت آن‌ها اندک بوده و یا اثری در پی نداشته است، از حرکت باز می‌ایستند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمدیریت تغییر Change Management Icebergمزایااین نوع تغییر بر اساس انرژی می‌باشد و نشان‌دهنده‌ی تغییر یا تکانه‌ی عاطفی می‌باشد. این نوع تغییر یک نقشه‌ی راه رهبری واضح را تنظیم می‌کند.این نوع تغییر نشان‌دهنده ی گام‌های کلیدی ساخت و تحمل در برابر تکانه می‌باشد.کاربردهاهمانند تکانه در علم فیزیک، تکانه‌های سازمانی، جهت و اندازه‌ی خاص خود را دارند. این تکانه می‌تواند توسط مواردی مانند رهبری، تمرکز، تعهد، تداوم و یا مشارکت کارکنان، فعالیت‌های موثر و ارتباطات پایدار ایجاد شود و باقی بماند. همچنین به نظر می‌رسد که تعدیل فرهنگ سازمانی و تعامل با عوامل جنبه‌ی تاریک تغییرات مانند مناقشه‌ها، مقاومت‌ها، شکست‌ها و بدبینی‌ها نیازی ضروری می‌باشد. معایباین تغییر یک تغییر عمل‌محور و تاکتیکی است.تمرکز این تغییر بر روی تغییرات سازمانی است و در آن اشاره‌ای به تحولات فردی نشده است.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان