مدیریت و رهبری

تفاوت‌های بین فرهنگی در تصمیم‌گیری Cross-cultural differences in decision-making

Cross-cultural-differences-in-decision-making

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تفاوت‌های بین فرهنگی در تصمیم‌گیری Cross-cultural differences in decision-making”

تفاوت‌های بین فرهنگی در تصمیم‌گیری Cross-cultural differences in decision-making

اسلاید 1: تفاوت‌های بین فرهنگی در تصمیم‌گیریCross-cultural differences in decision-making

اسلاید 2: عنوانتفاوت‌های بین فرهنگی در تصمیم‌گیرینوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعتغییرات و سازمانسطحفراسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: تصمیم گیری یک فعالیت ذهنی است که بخشی جدایی ناپذیر از برنامه ریزی و اقدام در انواع زمینه ها و در طیف گسترده ای از سطوح بوده اما تنها به برنامه ریزی بودجه، برنامه ریزی آموزشی و ایجاد سیاست محدود نمی شود و در زندگی حرفه ای نیز تاثیر زیادی دارد. مردم در سراسر جهان در این فعالیت ها شرکت می کنند. تفاوت میان فرهنگی اساسی در تصمیم گیری می تواند یک عامل کمکی بزرگ به بهره وری در ارتباطات میان فرهنگی، مذاکرات و حل تعارض باشد. بیشتر دانشمندان به تازگی در انجام مطالعات تصمیم گیری در سراسر فرهنگ درگیر شده اند. نتایج نشان می دهد که در واقع تفاوت های بین فرهنگی در رفتار به طور کلی و در استراتژی های تصمیم گیری به طور خاص وجود دارد و بنابراین محققان را برای توضیح منشاء آنها وادار نمود.تعدادی از این توضیحات مورد قبول است: • هم تکاملی ژن ها با فرضیه فرهنگ• فرضیه میراث فرهنگی• فرضیه جهت گیری اجتماعیبسته به موضع محقق با این فرض که فرهنگ در تصمیم گیری ایفای نقش می کند، یکی از مدلهای زیر برای تفکر و الگوهای رفتاری تصمیم گیری پیش بینی در یک فرهنگ معین استفاده می شود : • مدل جهانی : دانشمندانی که از این مدل استفاده دارند معمولا فرض می کنند که تنها تفاوت کمی در اینکه چگونه افراد از فرهنگ های مختلف تصمیم خودشان را میگیرند. نتایج بدست آمده از یک گروه را می توان به عموم افراد نسبت داد. • مدل جهت مند : طرفداران دیدگاه جهت مند اذعان دارند که تفاوت های میان فرهنگی در تصمیم گیری وجود داشته و از علت تحقیقات میان فرهنگی حمایت می کنند. آنها فرض می کنند که هرآنچه تفاوت موجود در مطالعات نشاندهنده حضور همه جانبه تمایلات فرهنگی در ذهن افراد بوده و به ظهور تحت تمام شرایط و در تمام زمینه های موقعیتی ملزم می باشد. • مدل پویا : طرفداران این دیدگاه نیز تفاوت های بین فرهنگی را تشخیص می دهند. آنها دانش فرهنگی را بطور مداوم در حاضرنه بعنوان ساختار یکپارچگی ای بلکه به عنوان مجموعه ای از دانش گسسته که به عنوان تابعی از وضعیت عمل می شود، مدنظر دارند. آنها همچنین ساخت و تست مدلهای متنوعی که پویایی ها را از طریق تحت تاثیر قرار دادن فرهنگ تصمیم گیرندگان کسب می کند، تسهیل می نمایند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطاجتناب از خطای روانی در تصمیم گیری Avoiding Psychological Bias in Decision Making احساسات در تصمیم گیری Emotions In Decision-Makingمزایابا شناخت این تفاوت ها می توان تصمیم های مناسب و بهتری اتخاذ کرد.کاربردهاشناسایی تفاوت های فرهنگی در تصمیم گیری از مهمترین کاربرد آن می باشد. .معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان