tafavot-jahan-bini

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تفاوت جهانبینی در زن و مرد”

تفاوت جهانبینی در زن و مرد

اسلاید 1: بسم الله االرحمن الرحیمتفاوت جهانبینی در زن و مرد

اسلاید 2: مقدمهبرابری زنانا و مردان به معنای یکی شدن یا همانند شدن زن و مرد نیست. بجای اینکه روی نکته ای انگشت بگذارید که نمی توانید یا نمی خواهید بدست آوردی، روی چیزی تمرکز کنید که میتوانید و میخواهید بدست آورید. ..

اسلاید 3: تفاوت مغز زنان و مرداندر مغز زنان اتصالات و ارتباطات بیشتری بین دو نیم کره چپ و راست وجود داشته که به آنها این توانایی را می دهد تا از مهارت گفتاری ببهتری برخوردار باشند. در مردان ارتباط کمتری بین دو نیم کره مغزشان وجود داشته و به آنها این قابلیت را می دهد تا دارای مهارت بیشتری در استدلال های انتزاعی و هوش دیداری-فضایی باشند. مردان در حل مسائل فنی بهتر می باشند. ارتباط بین دو نیم کره مغز در زنان حدود 15% بیشتر از مردان است و بین دو نیم کره مغز ارتباط بهتری برقرار می سازند و توانایی بیشتری در انجام کارهای مختلف و چند وظیفه در یک زمان را از خود نشان می دهند.

اسلاید 4: مردان تمایل دارند تا اطلاعات طبقه بندی کرده و در مغزشان ذخیره کنند. و زنان تمایل دارند اطلاعات را بارها و بارها در مغزشان مرور کنند. زنان اندیشه استقرایی دارند و از جزء به کل می رسند. خواهان احساس و عاطفه بیشتری هستند، در تصمیم گیری مرددند، برای تصمیم گیری به اطلاعات بیشتری نیاز دارند، ولی به آسانی اشتباهات خود را قبول می کنند.مردان با شیوه قیاسی، استدلال می کنندو از کل به جزء می رسندو خواهان اطلاعات بیشتری هستند. سریعتر تصمیم می گیرند و کمتر حاضر میشوند به اشتباه های خود اعتراف کنند.

اسلاید 5: زن ها بیشتر شخصیت شنیداری دارند و مرد ها بیشتر شخصیت دیداری دارنددر مواقع ناراحتی زن ها بیشتر با بروز ریزی احساسات سعی در بهبود مشکلات دارند اما مردان با سکوت و تمرکز بر موضوع اینکار را انجام می دهندزن ها کارهایشان را به یک روند ارام و تدریجی ملایم و تردید پیش می برنداما مردان کارهایشان را با نوسانات زیاد اگاهانه و حرکت های فروان انجام می دهندزن ها توانایی بیشتری در انجام کارهای چند وظیفه ای دارند در یک زمان اما مردان توانایی کمتری در این زمینه برخوردار هستند.مردان به ندرت در گذشته زندگی می کنند و به دنبال تغییر هستنداما زنان در گذشته و حال زندگی می کنند و تدریجا به دنبال تغییر هستند.زنان در بخاطر اوردن چهره و اسامی بهتر عمل می کنند و کمتر دچار الزایمر می شوندزنان در تصمیم گیری بیشتر مرددند و اشتباه خود را به اسانی قبول می کننداما مردان سریع تر تصمیم میگیرند و اشتباه خود را به اسانی پذیرا نیستند.زنان بیشتر رابطه گرا هستند علاقه ی بیشتری برای تماشا و دیدن و بینش و شهود دارنداما مردان هدفگرا هستند و به عمل و ازمایش تمایل بیشتری دارند و استعداد بیشتری برای ارائه دلیل و منطق دارند.برای مردان رسیدن به هدف مهم است و برای زنان چگونگی رسیدن به هدفزنان طالب عشق بی قید و شرط و شیفته زیبایی هستند و مردان طالب احترام بی قید و شرط و شبفته قدرت هستند.زنان در برابر زیبایی احساس حسادت و رقابت می کننداما مردان در برابر قدرت و مقامزنان نفوذ همسران را راحت تر می پذیرند و اغرب شکایت دارند ک مردها گوش نمی دهنداما مردان نفوذ همسران را به راحتی پذیرا نیستند و باور دارند زنان قصد تغییرشان را دارند.

7,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید