مهارت‌های شخصی

تفاوت حقیقت و واقعیت

haghight-vaaghaeit

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تفاوت حقیقت و واقعیت”

تفاوت حقیقت و واقعیت

اسلاید 1: تفاوت حقیقت و واقعیت آشنایی با معماری معاصر محقق:جناب آقای مهندس امین یحیایی

اسلاید 2: تفاوت حقیقت و واقعیت چیست؟در زندگی روزمره ممکن است این دو واژه به جای هم مورد استفاده قرار بگیرند، اما زمانی که به ریشه این دو کلمه در لغت‌نامه مراجعه می‌کنیم به جواب دیگری می‌رسیم. واقعیت (Fact) از ریشه‌ وَقَعَ به معنای چیزی که اتفاق افتاده است و حقیقت (Truth) از ریشه کلمه عربی حق، به معنای راست و درست بکار می‌رود. در این مطلب با ارائه چند مثال بیشتر به تفاوت این دو مفهوم پرداخته‌ایم.

اسلاید 3: تعریف واقعیتواقعیت آن چیزی است که وجود دارد. واقعیات براساس تحقیقات تجربی و اقدامات قابل اندازه‌گیری اثبات می‌شود، بنابراین اموری غیرقابل انکار و بدیهی هستند، برای مثال عدد ۳ یک عدد اول است. واقعیت‌ها فراتر از نظریات هستند، آن‌ها به وسیله محاسبه و تجربه اثبات شده‌اند یا قطعا در گذشته رخ داده‌اند.بنابراین هر آنچه که دیده می‌شود و قابل تایید است، واقعیت محسوب می‌شود. واقعیات اموری عینی هستند نه ذهنی، واقعیت چیزی نیست که شما باور داشته باشید بلکه چیزی است که وجود دارد، قابل مشاهده است و احساس می‌شود.

اسلاید 4: تعریف حقیقتحقیقت ممکن است گاهی واقعیت را شامل شود، اما عموما شامل باور است. اغلب مردم چیز‌هایی را حقیقت یا درست می‌دانند که به باورهای‌شان نزدیک‌تر است. حقیقت یک موضوع درست به حساب می‌آید که فرد یا آن را باور می‌کند یا نمی‌کند. حقیقت می‌تواند در مورد یک شخص، مکان، رویداد و… باشد. به طور کلی حقیقت چیزی است که فرد به آن اعتقاد دارد، اگر کسی باور دارد که چیزی درست است پس حقیقت دارد.

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید