sureh-anfaal

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تفسیر آیه ۲۵ سوره انفال”

تفسیر آیه ۲۵ سوره انفال

اسلاید 1: تفسیرسوره انفالآیه 25

اسلاید 2: یسئَلونَکَ عَنِ الاَنفالِ سوره مبارکه انفال / آیه1انفعال : ثروت هایی که به عموم مسلمانان تعلق دارد:معادن ،سرزمین (دشت ها و مراتع) ،غنائم جنگیاختلاف بر سر غنائم در جنگ بدر قُلِ الاََنفالُ ِللهِ وَ الرَّسولِانفال از آن خدا و پیامبر استجنگ بدر : مسلمانان با 313 نفر (فرمانده حضرت محمد (ع) )به جنگ کفار قریش رفتند با 950 نفر (فرمانده : ابوجهل)، علت جنگ ستم هایی بود که کفار قریش به مسلمانان می کردند.

اسلاید 3: قُلِ الاََنفالُ ِللهِ وَ الرَّسولِ انفال از آن خدا و پیامبر استاز آن خدا یعنی چه : یعنی اینکه باید برای دست یابی به اهداف الهی مصرف شود.از آن رسول یعنی چه : چون مال خدا متعلق به همه انسان ها است ، احتمال زیاد داشت که هر کسی ادعای این مال را داشته باشد، منظور از رسول در اینجا رسالت و نبوت نیست بلکه حکومت الهی است.برای رسول است یعنی منابع باید بوسیله یک حکومت مسلمان و حاکم اسلامی توزیع شوند .اگر امام معصوم نبود چه : مدیریت انفال در این شرایط برعهده کسی است که از سوی خداوند می تواند و می باید بر مردم حکومت کند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید