کشاورزی و دامپروریگزارش‌های دولتیعلوم انسانی و علوم اجتماعیسایرسیاست و قانون‌گذاری

تفكيک وظايف حاكميتی و تصدی گری در موسسات و مراكز ملی تحقيقاتی

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
sa yh ‏سل‎

صفحه 4:
اجراي سیاست هاي اصل “06 قانون اساسي بر اساس اصنل 0202 قانون اساسي؛ نظام ‎Srey ee ner‏ ايران در عليه ييا بخش دولتي» تعاوني و خصوصي استوار گردیده است که بخش دولتي آن شامل كليه صنایع بزرگ و مادرء بانكداري» بیمه تأمین نیرو (انرژي)؛ سدهاء بازرگاني خارجي؛ صدا دسا راهن مین اين اها الحا كمرك صورت مالكيت عمومي در اختيار دولت قرار دار ند

صفحه 5:
سیاست هاي كلي اصل 686 قانون اساسي ۰ مفاد ابلاغیه مقام معظم رهبري در خصوص سیاست هاي كلي اصل 4۳6 قانون اساسي به قرار زیر مي باشد: - شتاب بخشیدن به رشد اقتصاد ملي - گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به منظور تامین عدالت اجتماعي - ارتقاي كارايي بنگاه هاي اقتصادي و بهره وري منابع مادي انساني و فناوري - افزایش رقابت پذيري در اقتصاد ملي - افزایش سهم بخش هاي خصوصي و تعاوني در اقتصاد ملي - کاستن از بار مالي و مديريتي دولت در تصدي فعالیت هاي اقتصادي - افزایش سطح عمومي اشتغال - تشویق اقشار مردم به يس انداز و سرمایه گذاري و بهبود درآمد خانوارها

صفحه 6:
قانون مدیریت خدمات کشوری ماده ©- امورحاکمیتی: آن دسته از اموری است که تحقق آن موجب اقتدار و حاکمیت کشور است و منافع آن بدون محدودیت شامل همه اقشار جامعه گردیده و بهره‌مندی از این نوع خدمات موجب محدودیت برای استفاده دیگران الف- سیاستگذاری» دفر در فى نظارت در اخشهای افصادل | ‎icles‏ ‏فرهنگی وسیاسی, ب- برقراری عدالت و تأمین اجتماعی و باز توزیع درآمد. ج- ایجاد فضای سالم برای رقابت و جلوگیری از انحصار و تضییع حقوق مردم. د- فراهم‌نمودن زمینه‌ها و مزیتهای لازم برای رشد و توسعه کشور و رفع فقر و بیکاری. ه- قانونگذاری» امور ثبتی. استقرار نظم و امنیت و اداره امور قضائی,

صفحه 7:
ادامه امور ماده 0- امور حاکمیتی: و- حفظ تمامیت ارضی کشور و ایجادآمادگی دقاعی و دفاع ملی. ز- ترویج اخلاق؛ فرهنگ و مبانی لسلامی و صیانت از هویت ایرانی» اسلامی, ح- اداره امور داخلى؛ مالیه عمومی» تنظیم روابط کار و روابط خارجی. ط حفظ محیط زیست و حفاظت از منابع طبیعی و میراث فرهنگی. ی- تحقیقات بنیادی؛ آمار و اطلاعات ملی و مذیریت فضبای فرکانس کشور, ك- ارتقاء بهداشت و آموزش عمومىء كنترل و بيشكيرى از بيماريها و آفتهاى واكيرء مقابله و كاهش أثرات حوادث طبيعى و بحرائهاى عمومى. ل- بخشى از امور مندرج در مواد(©)؛ ((00) و (00) اين قانون نظير موارد مذكور در اصول بيست و نهم 66 و سىام(900©) قانون اساسى كه انجام آن توسط بخش خصوصى و تعاونی و نهادها و مزسسات عمومی غیردولتی با تأیید هیأت‌وزیران امکانپذیر نمی‌باشد. م- سایر مواردی‌که با رعایت سیاستهای مصوب مقام معظم رهبری به‌موجب قانون لساسی در فوانین عادی جزء اين امور قرار 2

صفحه 8:
قانون مدیریت خدمات کشوری ‎٠‏ ماده © - امور اجتماعى» فرهنگی و خدماتی: آن دسته از وظايفى است كه منافع اجتماعى حاصل از آنها نسبت به منافع فردی برتری دارد و موجب بهبود وضعیت زندگی افراد می گردد. از. قبیل: آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه‌ای» علوم و تحقیقات» درمان, توانبخشی, تربیت بدنی و ورزش. اطلاعات و ارتباطات عمومی و امور فرهنگی» هنری و تبلیغات اسلامی.

صفحه 9:
قانون مدیریت خدمات کشوری ‎٠‏ ماده 40 - امور زیربنایی: آن دسته از طرحهای تملک داراییهای سرمایه‌ای است که موجب تقویت زیرساخنهای اقتصادی و تولیدی کشور می گردد» از قبیل : طرحهای آب و خاک و شبکه‌های انرژی ارتباطات و راه. ‏۰ ماده 00 - امور اقتصادی: آن دسته از اموری است که دولت» متصدی اداره و بهره‌برداری از اموال جامعه است و مانند اشخاص حقیقی و حقوقی درحقوق خصوصی عمل می‌کند» از قبیل : تصدی در امور صنعتی» کشاورزی» حمل‌ونقل» بازرگانی» مسکن و بهره‌برداری ازطرحهای مندرج درماده((0) این‌قانون.

صفحه 10:
ماده 06 - در راستای اجراء احکام این فصل کلیه دستگاههای اجرانی موظفنداز تاریخ تصویب اين قانون اقدامات ذيل را انجاء الف - حداکثر شش‌ماه پس از تصويب اين قانون آندسته از وظايفى كه قابل واگذاری به بخش غیردولتی است را احصاء و با رعایت راهکارهای مطروحه در این فصل نسبت به واگذاری آنهااقدلم نمایند. به نحوی که طی هر برنامه بیست درصد((96606 ) از میزان تصدیهای دولت در امور قابل واگذازی کاهش یابد. ب - تعدلد مجوزهای استخدلمی مذکور در مادهم(00) این قانون به نحوی تعیین گردد که تعداد کارمندان دستگاههای اجرانی که به هر نحر حقوق و مزایا دریافت می‌کنند و يا طرف قرارداد می‌باشند هر سال به میزان دو درصد(100) در امور غیرحاکمیتی نسبت به سال قبل کاهش ‎SIS‏ کارم تن که راشای در که بازخریدی استعفاه و سایز موارد از خدمت دستگاههای اجرانی خارج می‌شوند استخدام نما تبصره آهد وظایف حاکمیتی موضوح مادم(0) این قانون از شمول لین مادم مستثتی هستند. تبصره © آنئيننامه اجرائى اير ماده شامل وظیفه قابل واگذاری درچهارچوب این قانون. حمايتهاى دولت براى توسعه بخش غيردولتى و نحوه خريد خدمات از بخش خصوصى و ‎ ‎ ‎ ‎ ‏تعاونى و تعيين تكليف كارمندان واحدهای واگذار شده و ساير موارد بنا به بيشنهاد سازمان به تصويب هيأت وزيران مىرسد. ‎Seas‏ كران محایات امازل بوي كل كك موطف لجرا إن فصل و11 ‎ ‏دستكاههاى اجرائى كنترل نموده و با مديران متخلف برخورد قانونى نمايند.

صفحه 11:
ی ‎a‏ : شماره: ۲۱۲/۱۹۹3۸ ع تم «وشوع : وظايف قبل واكثارى يد يخشن فير دوش ملام عليكم ا استرم شمن لرسال دستوالل اجرابى وطايف قبل واكقارى به بغش غير دولتى وزارت متبوع وها ‎le‏ سيلمت هاي ‎A Jol Ape‏ لماسى + قلي مهيريت ‎ps ln‏ ناه رم توس ور ملو امال اسلاحات لازم در وظايفه مستولوت ما و عماكرت آن موسسة ‏ مركز ‎٠‏ خوامشمف الست حستور فرعائيد لسبت به مول قرم هيوست براسلس مواره قبل قد و نيجه را سار رق معت هو ‎Jl‏ سید فته يه قر بريه يودج و ‎١‏ -اعصاه واعلام هرمت أن نسته لا وطايف قد براساس موا قاين صدل كر شر زمره وطايف ‎eet‏ ‏أن واعد شناخته مى شود لحصاد واعلم آن كرو از وظايف عد بد ميجب هلته 24 قالان منيييت خنسات كشهرى قال باكثليق به بخش غیروتی می بش 7 حدورت يا مؤردى از وليف و مسعوليت ها كه جام أن به طيل لرنباط با ويستقى با وظليف و مسئولیت ها ديكر مومسسات و مراكز ملى تحقيقاتى تناخل مى ياد لازم لكر است بر نهل ‎ha oy J ol ey Jy ou pe‏ بت بل ‎sally‏ سین ره ری و پشتای يحب ی ای ان سمل رای سا ‎de ead spleen 2 late‏ تا SN ay di a pL

صفحه 12:
دستور العمل اجرای قانون سیاستهای کلی اصل 46۴ و واگذاری وظایف به بخش غیردولتی در وزارت جهاد کشاورزی 1 eS ars SL Snes Toney ora ۱۳ ee ‏ل‎ Ie ee a ad ‏ا‎ Seren S PNT. rer LTS Peer Teron ‏و بهره گیری از تمامی ظرفیت های قانونی از جمله اصل 6*6۶ قانون اساسی‎ ‏جمهورى اسلامى ايران و سياستهاى كلى ابلاغى مقام معظم رهبرى و قانون ن اجرانی‎ ‏تنكم بنكو از سر راك سل درلت‎ ag yp ‏اد سترن سیریک سل‎ 0 ‏قانون الحاق موادى به قانو‎ Pepe ern rere ‏درم ترس رل راستای‎ 2000 Ieee S Smee emer ete ce ee > ene eee e 00 BE Sf ‏اصل 62© و وا‎ ‏اختصار« ستاد مرکزی » نامیده می شود در وزارت جهاد کشاورزی با رعایت‎ ‏قوانین و مقررات مربوط تشکیل می گردد به طوریکه اين ستاد دارای‎ See ee tee SS STV ae Tee Teer ‏ا ا ا ا ل‎ nae cain ‏خواهد شد.‎

صفحه 13:
0 كليات کلیه اقدامات مربوط به اجرای اصل <30) وواگذاری وظایف با توجه به مواد قانونی مرتبط می تواند از طریق خرید خدمت. واگذاری مديريت (اجاره » ييمانكارى عمومى » ييمان مديريت )» واكذارى ا ل ا ‎re ere Tete‏ ‎ena‏ ل م ل سازمانى » واكذارى از طريق بورس ء مزايده » انحلال » ادغام و ‎aie Js oleh eben Wey ite), AL,‏ 3 بخش خصوصیی, تعاونی ۰ تشکل های غیر دولتی و سازمانها و موسسات عمومی غیر دولتی و يا سایر دستگاهها و همچنین مقررات زدايى انجام كيرد .

صفحه 14:
ماده 0: ترکیب اعضاء ستاد مرکزی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی | Shee Teh onto) Nal cians Cua os Se Ga as ull -O 211111111 ©- مدير كل امور مالی er es rere) ۱ Dat eS eect Tee SEL ‏رئیس امور مجامع و شرکتها‎ 0 0 سه نفر صاحبنظر به انتخاب رئیس ستاد 211100 0 رئيس سازمان نظام داميزشكي ع 3 5

صفحه 15:
ماده 3: وظايف 1 اختيارات ستاد مرکزی: الف- تصويب عناوين واحدها . وظايف و خدمات قابل واكذارى و تعيين اولويت آنها جهوت واگذاری. ب- تصويب اهداف كمى سالانه و نحوه واكذارى هر يك از وظايف و خدمات از ۱ روشهاى ذكر شده در قوانين و آنين نامه ها و اولويتهاى استفاده از هر يك از روشها. تصویب و بررسی تغییرات ناشی از واگذاری وظایف در تشکیلات ۰ منابع انسانی و دجه هر يك لز واحدها ام ا ا لت ا ا زا( ا ا ا سرمایه ای. ه- تصویب پیشنهادات کمیته های اجرائی سازمان جهاد کشاورزی استان و کمیته های ‎EG eae Le‏ ‎Pie ies Comper a ECN PEPER WIE DIN IPN Teeny re viny‏ ا ل اتحلال ‏ ادحام + ‎rie ce‏ ا 20000 ‎ ‎ ‎

صفحه 16:
‎re a‏ اختيارات دبيرخانه ستاد اجراى اصل 6202 ‎Eye. Seer PON ers ern e peepee me tee ‎RPE OES ee Te ‏ال‎ ‏کشاورزی استانها وسازمانها » موسسات و شرکتهای تابعه و وابسته جهت شناسایی وظایف حاکمیتی و تصدی گری و تنظیم بر نامه نحوه واگذاری تصدیها به بخش غیر دولتی ‏بررسی پیشنهادات واصله از کمیته های فرعی واجرایی و ارائه ا ا ‎ED Se‏ و ‎a‏ ‏تنظیم دستور جلسات و اظهارنظر وبررسی کارشناسی جهت با ۱

صفحه 17:
کف که از ‎Renee‏ م renee DROP Ie eee ete ee ne a ‏اصل 626 و واكّذارى وظايف به بخشهاى غيردولتى در وزارت‎ ‏ل ل ا یر‎ nees ‏وظایف » که در اين دستور العمل «کمیته فرعی» نامیده می شود‎ ane ree ‏ا‎ See int ete Seo ‏زیر تشکیل می گردد.‎ " تبصره: در صورت لزوم كميتة هاى فرعى مى توانند نسبت به تشكيل كاركروههاى تخصصى يا استانى اقدام نمايند.

صفحه 18:
ماده ©- تركيب اعضاى كميته های فر عی سازمانها » موسسات و شركتهاى وابسته ‎Neral (|‏ ۱ ۳ © معاون توسعه مديريت و منابع انسانى يا عناوين مشابه ‎a‏ ‎bes‏ ‏0 معاون / مدیر طرح و برنامه عضو “6 مدير امورحقوقى ‏0 مدیر امور مالی ‏مدیر يا مسئول واحد مشارکتهای مردمی یا عناوین مشابه جر ‏م رئيس كروه نوسازى و تحول ادارى ‏- سه نفر صاحبنظر به انتخاب رئیس کمیته ‎pos ‎pes ‎pas

صفحه 19:
ECE een ey cre tm neem ‏م‎ Renee ‎ee hee COC Ee a ee ae‏ ل ل غير دولتى ا اا ‎eee ere ke‏ ا ‎eee Cera ener eS PEC Bens Lane‏ 1 اعلام به ستاد مرکزی ا وظایف 2 قيمت كذارى خدمات » ساختمانها و امولل منقول و غير منقول قابل واكذارى “20 نظارت بر حسن لجراى بخشنامه ها صادره از سوى ستاد مركزى در محدوده اختيارلت ا ا ا ا ا ل ل ل ید نهایی ‏تصویب فرایند واگذاری وظایف به ‎ ‎ ‎

صفحه 20:
بررسی و پیشنهاد در خصوص تغییرات ناشی از واگذاری وظایف در ‎OSSD er a rere oe aren‏ ارائه برنامه جكونكى يرداخت يارانه به بخش غير دولتى و ميزان اعتبارات ا ل ا ۳ هزینه ای و تملک دارائی و سرمایه ای به ستاد مرکزی FED OREN yer HO = wa xt) EES SSE OOo er RD Ener] ‏به همراه جدول زمانبندى و روش اجرا در جارجوب وظايف و اختيارات‎ ‏سازمانی‎ تصويب برنامه واكذارى برخى از امورء به استناد برخى از قوانين واكذارى ‎eye)‏ 0 ات ا قانون الحاق موادی به قانون تنظیم مقررات مالی و ...در حدود اختیارات سر |19 ie ‏ا‎ sb eee

صفحه 21:
دستور العمل تکمیل فرم شناسنامه وظایف تصدی گری الف : تعاریف وظایف تصدی گری : به وظایفی اطلاق می شود که به استناد ماده 0 قانون مدیریت خدمات کشوری حاکمیتی نبوده و دولت به علل مختلف از جمله ارتقاء کیفیت » توسعه اشتغال وارائه خدمات بهتر و... به بخش غیر دولتی واگذار می کند » این تصدیها به استناد مواد ©» ۰0۰0 ©0 و :06 و 9 قانون مدیریت خدمات کشوری به اموراجتماعی » فرهنگی ۰ خدماتی » زیربنایی و اقتصادی تفکیک شده و قابل برونسپاری از دولت می باشد . این وظایف به دو حالت مندرج در بندهای 0و به شرح ذیل قابل بررسی است .

صفحه 22:
GB ‏تصدی‎ تصدی های قابل واگذاری : اموری که ظرفیت اجرا و ارائه خدمات مطلوب آن در بخش غیر دولتی فراهم بوده و امکان واگذاری آن به استناد قوانین و مقررات وجود دارد . ( فرم الف ) تصدی های غیر قابل واگذاری : کلیه اموری که براساس بندهای "ل" و"م " ماده © قانون مدیریت خدمات کشوری در حال حاضر ظرفیت اجرا و ارائه خدمات مطلوب آن در بخش غیردولتی فراهم نیست » لذا در امور مربوط به وظایف فوق » دستگاههای دولتى با تاييد هيات وزیران مکلف به ایجاد و حمایت از بخش غير دولتی جهت ظرفیت سازی می باشند ( فرم ب)

صفحه 23:
بخش غیردولتی : به کلیه موسسات » شرکتها » سازمانها و واحدهایی اطلاق می گردد که سهام يا سرمایه آنها متعلق به دولت نبوده و مستقل از دولت فعالیت می کنند و می توانند مسئولیت اجرای قسمتی از وظایف تصدیگری را برعهده گیرند » این بخش شامل بخشهای تعاونی و خصوصی می باشد .

صفحه 24:
ب - نحوه تکمیل شناسنامه وظایف تصدی گری تصدیهای قابل واگذاری : 0 حوزه کاری : براساس جدول شناسایی وظایف حاکمیتی و تصدی گری مرتبط با فعالیتهای آن سازمان / معاونت وواحد عمل شود .( حوزه کاری به عنوان نمونه در قسمتی از جدول وظایف سازمان تحفیقات آموزش و ترویج كشاورزي به شرح ذیل آورده شده است ( 2 عنوان وظیفه اصلی : متناسب با عنوان هرحوزه کاری مرتبط و با توجه به جدول زیربه عنوان نمونه اقدام شود. 0 عنوان وظیفه قابل واگذاری : براساس لیست تصدیهای احصاء شده آن معاونت» سازمان و... عمل شود » به نمونه ذیل در استخراج و تکمیل اطلاعات مرتبط توجه گردد.

صفحه 25:
- سیاستگذاری . برنامه ریزی . نظارت , تصویب و ابلاغ دستورالعملها, استانداردهاي برنامه هاي ترویجی و انتقال یافته ها در چارچوب نیازهاء اولویت ها و سیاست هاي بخش كشاورزي - - تهیه و تدوین دستورالعملها؛ شیوه نامه ها و استانداردهاي ترويجي و انتقال یافته ها ( وظیفه قابل واگذاری ) 0 (۲۹ ۲ ک) ۶ ۳۹۲

صفحه 26:
“6 ماهیت وظیفه قابل واگذاری : ماهیت وظیفه براساس موارد مشخص كرد و.يكى أز كزينه هاى اجرايى ؛ خدماتى ؛ مطالعاتى» تحقيقاتى و آموزشى ب ترويجى انتخاب شود » در صورتى كه ماهيت وظيفه در بر كيرنده © مورد است طبق اولويت و با شماره تعيين شود . © دامنه وظيفه : دامنه انجام وظيفه در سطوح ستادی» استانی + شهرستانى و مركز خدمات مشخص گردد © استناد قانونى انجام وظيفه + هریک از وظایف در حال انجام آن سازمان/ معاونت يا واحد مربوطه مى بايست مستند به قوانين و مقرراتی باشد که به آن سازمان / معاونت محول گردیده است » در این راستا ضروری است مستندات انجام وظیفه (مواد قانونی » آيين نامه و دستورالسمل ) ذکر شود تا پس اژآن شرایط و ضوابظ واگذاری وظیفه به بخش غیر دولتی تعریف گردد . م2 فرایندهای انجام وظیفه : ضروری است فرایند هایی که موجب تحقق وظیفه مذکور می گردد به صورت اجمالی تعریف شود .

صفحه 27:
- واحد اداری انجام وظیفه قبل از واگذاری : با توجه به اینکه وظیفه مذکور در آن سازمان ۰ معاونت و دستگاه مربوطه در حال اجرا می باشد . ضروری است نام واحد اداری مجری قید شود . © پستهای سازمانی انجام وظیفه قبل از واگذاری : تعداد و عناوین پستهأی سازمانی مرتبط با اجرای وظیفه مورد نظر به تفکیک سطوح ستاد و استان قید شود . 0- ضوابط و استانداردهای واگذاری وظیفه : نظر به اينکه مباحث کلان سیاستگذاری » برنامه ریزی و نظارت عالیه بر عهده دولت می باشد لذا ضروری است ضوابط » چارچوب و استانداردهای کاری افراد حقیقی و حقوقی جهت واگذاری وظایف از سوی معاونت » سازمان یا واحد مربوطه مشخص شود . 0 روش واگذاری : روش واگذاری وظایف به بخش غير دولتی که شامل اعمال حمایت از بخش غیر دولتی » خرید خدمت » مشارکت » واگذاری مدیریت و مالکیت است با تعیین اولویتهای لازم تعیین گردد.

صفحه 28:
‎IO‏ مجریان غیر دولتی پیشنهادی : با توجه به ظرفیت بخشهاى غير دولتى ضرورى است بيشنهاد آن سازمان درخصوص تعيين مجريان غير دولتى لرائه شود . همجنين ن اينكه أفزايش سهم بخش تعاون به ©© درصد ات ن سال 060606 بر اشام ماد ه © قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی .اجتماعی وفر .| و اجرای سیاستیای کلی ال 6۳6 قالون اساتی مد نظر است » لذ تاکبد می شود مین طرف ترارداد با لحاظ نمودن اولویت فوق صورت پذیرد. ‎ ‎ ‎ ‎ ‏0 دستگاه نظارت کننده : تفکیک نظارت عالیه از نظارت اجرایی صورت گیرد . ‏6 زمانبندی واگذاری تصدیها : به توجه به بند الف ماده 260 قانون مدیریت خدمات ‏کشوری و ضرورت گاهش تصدی های دولت در امور قابل واگذاری به میزان 966000 طي ‏هر برنامه ۰ لازم است در این بخش برنامه زمانبندی واگذاری با درصد تحقق آن در هر سال ح گردد. ‎IG‏ تعیین تکلیف کارکنان : متناسب با درصد تحقق برنامه واگذاری وظیفه بر اساس بند ‏چهاردهم ؛ ضروری است که تفکیک نیروی انسانی مازاد به صورت گزینه هاى بكار: ‏در سایر واحدها ‏ ناظر طرح » شاغل در تعاونی » بازخریدی و ‎‘Bipot Ua)‏ ‏مشخص شود. ‏©1- موانع و مشكلات واكذارى : ضرورى است به منظورتسهيل و تسريع واكذارى وطلت ‏به بخش غير دولتى موانع و مشكلات ت از حیث ساختاری » نیروی انسانی » اعتبارى و .. ‏صورت شفاف » دقيق ومصداقى عنولن كردد. ‎ ‎

صفحه 29:
تصدیهای غیر قابل واگذاری 4 حوزه کاری : نام اين حوزه براساس جدول لیست وظایف حاکمیتی و تصدی گری مرتبط با فعالیتهای آن سازمان ۰ معاونت وواحد لحاظ شود . 2 عنوان وظیفه اصلی : متناسب با عنوان هرحوزه کاری مرتبط و با توجه به جدول فوق به عنوان نمونه اقدام شود . 2 عنوان وظیفه غیرقابل واگذاری : براساس لیست تصدیهای احصاء شده آن معاونت» سازمان و... » وظیفه قابل واگذاری که به دلیل عدم وجود ظرفیتها و امکانات بخش غير دولتی ۰ در حال حاضر شرایط برونسپاری آن وجودندارد مشخص و ذکر نمایید . “© استناد قانونی انجام وظیفه : هریک از وظایف در حال انجام آن سازمان/ معاونت یا واحد مربوطه می بایست مستند به قوانین و مقرراتی باشد که به آن سازمان / معاونت محول گردیده است » در این راستا ضروری است مستندات انجام وظیفه (مواد قانونی » آيین نامه و دستورالعمل ) ذکر شود . 6 فرایندهای انجام وظیفه : ضروری است فرایند هایی که موجب تحقق وظیفه مذکور می گردد به صورت اجمالی تعریف شود .

صفحه 30:
تصدیهای غیر قابل واگذاری واحد اداري انجام وظیفه: با توجه به اینکه وظیفه مذکور در آن سازمان » معاونت و دستگاه مربوطه در حال اجرا می باشد ؛ ضروری است نام واحد ‎Eee‏ م پستهای سازمانی انجام وظیفه: تعداد و عناوین پستهای سازمانی مرتبط با اجزای وظیله مورد نز با کنکیک تبطوح بستاد و استا استان قید شود . 0 دلایل و استناد فني و اجرایی عدم واگذاری : در این بند ضروری ! ‎a i en de eae ae‏ حقوقی در بخش غبر دولتی جهت اجرای وظیفه اشاره گردد تا براساس بند *ل" مادد 2 قانون مدیزیت کدمات کشوری جزه مواردی قرار كبرد كه انجام آن توسط بخش خصوصی ‏ تعاونی و موسسات عمومی غیر دولتی با تایید هیأت وزیران امکانپذیر نمی باشد . نکته : ضروری است هر سازمان / معاونت / شرکت و ... به تعداد تصدیهای قابل واگذاری و غیر قابل واگذاری شناسنامه تهیه نماید .

صفحه 31:
د عتوان ولليقة الى فد ‎Oa OM OO ia‏ ری توس 8 ‏يد عوسي © سادرم تيت‎ (Oyen peas aaltepet sit ‏عد‎ ‎Ay ste eee‏ رنه زین ما ‎3 ‏دوف یاو ام اسان ‎Gree GUE Goh NER‏ - راز یچ ‏"اد سجرى قير موي بيشتيادى ند ‎ae OO el‏ ‎00 ‎

صفحه 32:
6 ‏:سین مغر رعشيل‎ at ai a i ‏تاد‎

صفحه 33:
نمودار جریان فرآیند و زمانبندي براي واگذاري وظایف قابل واگذاري به بخش خصوصي سازمان تحقيقات » آموزش و ترویج كشاورزي معاونت ها /ادارات كل | دوخن تاد جوا کته قرمى اجراى اسل ‎esha gs yA‏ پس از تامین سازکار هاي لازم براي اجرايي نمودن عملیات توسط كو سسيوسوء الذلرق وطاق كر ‎ipa tis OB ce ing‏ اجرايي»تصميمات لازم me ad

صفحه 34:
با تشکر از حسن توجه شما

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان