صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
sa yh سل
صفحه 4:
اجراي سیاست هاي اصل “06 قانون اساسي
بر اساس اصنل 0202 قانون اساسي؛ نظام
Srey ee ner ايران در عليه ييا
بخش دولتي» تعاوني و خصوصي استوار
گردیده است که بخش دولتي آن شامل كليه
صنایع بزرگ و مادرء بانكداري» بیمه تأمین
نیرو (انرژي)؛ سدهاء بازرگاني خارجي؛ صدا
دسا راهن مین اين اها الحا كمرك
صورت مالكيت عمومي در اختيار دولت قرار
دار ند
صفحه 5:
سیاست هاي كلي اصل 686 قانون اساسي
۰ مفاد ابلاغیه مقام معظم رهبري در خصوص سیاست هاي كلي اصل 4۳6
قانون اساسي به قرار زیر مي باشد:
- شتاب بخشیدن به رشد اقتصاد ملي
- گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به منظور تامین عدالت اجتماعي
- ارتقاي كارايي بنگاه هاي اقتصادي و بهره وري منابع مادي انساني و
فناوري
- افزایش رقابت پذيري در اقتصاد ملي
- افزایش سهم بخش هاي خصوصي و تعاوني در اقتصاد ملي
- کاستن از بار مالي و مديريتي دولت در تصدي فعالیت هاي اقتصادي
- افزایش سطح عمومي اشتغال
- تشویق اقشار مردم به يس انداز و سرمایه گذاري و بهبود درآمد خانوارها
صفحه 6:
قانون مدیریت خدمات کشوری
ماده ©- امورحاکمیتی: آن دسته از اموری است که تحقق آن موجب اقتدار و
حاکمیت کشور است و منافع آن بدون محدودیت شامل همه اقشار جامعه گردیده
و بهرهمندی از این نوع خدمات موجب محدودیت برای استفاده دیگران
الف- سیاستگذاری» دفر در فى نظارت در اخشهای افصادل | icles
فرهنگی وسیاسی,
ب- برقراری عدالت و تأمین اجتماعی و باز توزیع درآمد.
ج- ایجاد فضای سالم برای رقابت و جلوگیری از انحصار و تضییع حقوق
مردم.
د- فراهمنمودن زمینهها و مزیتهای لازم برای رشد و توسعه کشور و رفع فقر
و بیکاری.
ه- قانونگذاری» امور ثبتی. استقرار نظم و امنیت و اداره امور قضائی,
صفحه 7:
ادامه امور ماده 0- امور حاکمیتی:
و- حفظ تمامیت ارضی کشور و ایجادآمادگی دقاعی و دفاع ملی.
ز- ترویج اخلاق؛ فرهنگ و مبانی لسلامی و صیانت از هویت ایرانی» اسلامی,
ح- اداره امور داخلى؛ مالیه عمومی» تنظیم روابط کار و روابط خارجی.
ط حفظ محیط زیست و حفاظت از منابع طبیعی و میراث فرهنگی.
ی- تحقیقات بنیادی؛ آمار و اطلاعات ملی و مذیریت فضبای فرکانس کشور,
ك- ارتقاء بهداشت و آموزش عمومىء كنترل و بيشكيرى از بيماريها و آفتهاى واكيرء مقابله و
كاهش أثرات حوادث طبيعى و بحرائهاى عمومى.
ل- بخشى از امور مندرج در مواد(©)؛ ((00) و (00) اين قانون نظير موارد مذكور در
اصول بيست و نهم 66 و سىام(900©) قانون اساسى كه انجام آن توسط بخش خصوصى و
تعاونی و نهادها و مزسسات عمومی غیردولتی با تأیید هیأتوزیران امکانپذیر نمیباشد.
م- سایر مواردیکه با رعایت سیاستهای مصوب مقام معظم رهبری بهموجب قانون لساسی
در فوانین عادی جزء اين امور قرار 2
صفحه 8:
قانون مدیریت خدمات کشوری
٠ ماده © - امور اجتماعى» فرهنگی و خدماتی: آن دسته از
وظايفى است كه منافع اجتماعى حاصل از آنها نسبت به
منافع فردی برتری دارد و موجب بهبود وضعیت زندگی
افراد می گردد. از. قبیل: آموزش و پرورش عمومی و فنی
و حرفهای» علوم و تحقیقات» درمان, توانبخشی, تربیت
بدنی و ورزش. اطلاعات و ارتباطات عمومی و امور
فرهنگی» هنری و تبلیغات اسلامی.
صفحه 9:
قانون مدیریت خدمات کشوری
٠ ماده 40 - امور زیربنایی: آن دسته از طرحهای تملک داراییهای
سرمایهای است که موجب تقویت زیرساخنهای اقتصادی و تولیدی
کشور می گردد» از قبیل : طرحهای آب و خاک و شبکههای
انرژی ارتباطات و راه.
۰ ماده 00 - امور اقتصادی: آن دسته از اموری است که دولت»
متصدی اداره و بهرهبرداری از اموال جامعه است و مانند اشخاص
حقیقی و حقوقی درحقوق خصوصی عمل میکند» از قبیل : تصدی
در امور صنعتی» کشاورزی» حملونقل» بازرگانی» مسکن و
بهرهبرداری ازطرحهای مندرج درماده((0) اینقانون.
صفحه 10:
ماده 06 - در راستای اجراء احکام این فصل کلیه دستگاههای اجرانی موظفنداز تاریخ تصویب
اين قانون اقدامات ذيل را انجاء
الف - حداکثر ششماه پس از تصويب اين قانون آندسته از وظايفى كه قابل واگذاری به بخش
غیردولتی است را احصاء و با رعایت راهکارهای مطروحه در این فصل نسبت به واگذاری
آنهااقدلم نمایند. به نحوی که طی هر برنامه بیست درصد((96606 ) از میزان تصدیهای دولت
در امور قابل واگذازی کاهش یابد.
ب - تعدلد مجوزهای استخدلمی مذکور در مادهم(00) این قانون به نحوی تعیین گردد که تعداد
کارمندان دستگاههای اجرانی که به هر نحر حقوق و مزایا دریافت میکنند و يا طرف قرارداد
میباشند هر سال به میزان دو درصد(100) در امور غیرحاکمیتی نسبت به سال قبل کاهش
SIS کارم تن که راشای در که بازخریدی استعفاه و سایز
موارد از خدمت دستگاههای اجرانی خارج میشوند استخدام نما
تبصره آهد وظایف حاکمیتی موضوح مادم(0) این قانون از شمول لین مادم مستثتی هستند.
تبصره © آنئيننامه اجرائى اير ماده شامل وظیفه قابل واگذاری درچهارچوب این قانون.
حمايتهاى دولت براى توسعه بخش غيردولتى و نحوه خريد خدمات از بخش خصوصى و
تعاونى و تعيين تكليف كارمندان واحدهای واگذار شده و ساير موارد بنا به بيشنهاد سازمان به
تصويب هيأت وزيران مىرسد.
Seas كران محایات امازل بوي كل كك موطف لجرا إن فصل و11
دستكاههاى اجرائى كنترل نموده و با مديران متخلف برخورد قانونى نمايند.
صفحه 11:
ی a : شماره: ۲۱۲/۱۹۹3۸
ع تم
«وشوع : وظايف قبل واكثارى يد يخشن فير دوش
ملام عليكم
ا استرم شمن لرسال دستوالل اجرابى وطايف قبل واكقارى به بغش غير دولتى وزارت متبوع وها
le سيلمت هاي A Jol Ape لماسى + قلي مهيريت ps ln ناه رم
توس ور ملو امال اسلاحات لازم در وظايفه مستولوت ما و عماكرت آن موسسة مركز ٠ خوامشمف
الست حستور فرعائيد لسبت به مول قرم هيوست براسلس مواره قبل قد و نيجه را سار رق معت هو
Jl سید
فته يه قر بريه يودج و
١ -اعصاه واعلام هرمت أن نسته لا وطايف قد براساس موا قاين صدل كر شر زمره وطايف eet
أن واعد شناخته مى شود
لحصاد واعلم آن كرو از وظايف عد بد ميجب هلته 24 قالان منيييت خنسات كشهرى قال باكثليق
به بخش غیروتی می بش
7 حدورت يا مؤردى از وليف و مسعوليت ها كه جام أن به طيل لرنباط با ويستقى با وظليف و
مسئولیت ها ديكر مومسسات و مراكز ملى تحقيقاتى تناخل مى ياد
لازم لكر است بر نهل ha oy J ol ey Jy ou pe بت بل
sally
سین ره ری و پشتای
يحب ی ای ان سمل رای سا
de ead spleen 2 late تا
SN ay di a pL
صفحه 12:
دستور العمل اجرای قانون سیاستهای کلی اصل 46۴
و واگذاری وظایف به بخش غیردولتی در وزارت جهاد کشاورزی
1 eS ars SL Snes Toney ora
۱۳ ee ل Ie ee a ad
ا Seren S PNT. rer LTS Peer Teron
و بهره گیری از تمامی ظرفیت های قانونی از جمله اصل 6*6۶ قانون اساسی
جمهورى اسلامى ايران و سياستهاى كلى ابلاغى مقام معظم رهبرى و قانون ن اجرانی
تنكم بنكو از سر راك سل درلت ag yp اد سترن سیریک سل
0 قانون الحاق موادى به قانو
Pepe ern rere درم ترس رل راستای
2000 Ieee S Smee emer ete ce ee > ene eee e
00 BE Sf اصل 62© و وا
اختصار« ستاد مرکزی » نامیده می شود در وزارت جهاد کشاورزی با رعایت
قوانین و مقررات مربوط تشکیل می گردد به طوریکه اين ستاد دارای
See ee tee SS STV ae Tee Teer
ا ا ا ا ل nae cain
خواهد شد.
صفحه 13:
0 كليات
کلیه اقدامات مربوط به اجرای اصل <30) وواگذاری وظایف با توجه
به مواد قانونی مرتبط می تواند از طریق خرید خدمت. واگذاری
مديريت (اجاره » ييمانكارى عمومى » ييمان مديريت )» واكذارى
ا ل ا re ere Tete
ena ل م ل
سازمانى » واكذارى از طريق بورس ء مزايده » انحلال » ادغام و
aie Js oleh eben Wey ite), AL, 3
بخش خصوصیی, تعاونی ۰ تشکل های غیر دولتی و سازمانها و
موسسات عمومی غیر دولتی و يا سایر دستگاهها و همچنین
مقررات زدايى انجام كيرد .
صفحه 14:
ماده 0: ترکیب اعضاء ستاد مرکزی
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی
| Shee Teh onto)
Nal cians Cua os Se Ga as ull -O
211111111
©- مدير كل امور مالی
er es rere)
۱ Dat eS eect Tee SEL
رئیس امور مجامع و شرکتها 0
0 سه نفر صاحبنظر به انتخاب رئیس ستاد
211100
0 رئيس سازمان نظام داميزشكي
ع
3
5
صفحه 15:
ماده 3: وظايف 1 اختيارات ستاد مرکزی:
الف- تصويب عناوين واحدها . وظايف و خدمات قابل واكذارى و تعيين اولويت آنها جهوت
واگذاری.
ب- تصويب اهداف كمى سالانه و نحوه واكذارى هر يك از وظايف و خدمات از ۱
روشهاى ذكر شده در قوانين و آنين نامه ها و اولويتهاى استفاده از هر يك از روشها.
تصویب و بررسی تغییرات ناشی از واگذاری وظایف در تشکیلات ۰ منابع انسانی و
دجه هر يك لز واحدها
ام ا ا لت ا ا زا(
ا ا ا
سرمایه ای.
ه- تصویب پیشنهادات کمیته های اجرائی سازمان جهاد کشاورزی استان و کمیته های
EG eae Le
Pie ies Comper a ECN PEPER WIE DIN IPN Teeny re viny ا ل
اتحلال ادحام + rie ce ا 20000
صفحه 16:
re a اختيارات دبيرخانه ستاد
اجراى اصل 6202
Eye. Seer PON ers ern e
peepee me tee
RPE OES ee Te ال
کشاورزی استانها وسازمانها » موسسات و شرکتهای تابعه و
وابسته جهت شناسایی وظایف حاکمیتی و تصدی گری و تنظیم
بر نامه نحوه واگذاری تصدیها به بخش غیر دولتی
بررسی پیشنهادات واصله از کمیته های فرعی واجرایی و ارائه
ا ا ED Se و a
تنظیم دستور جلسات و اظهارنظر وبررسی کارشناسی جهت
با ۱
صفحه 17:
کف که از
Renee م
renee DROP Ie eee ete ee ne a
اصل 626 و واكّذارى وظايف به بخشهاى غيردولتى در وزارت
ل ل ا یر nees
وظایف » که در اين دستور العمل «کمیته فرعی» نامیده می شود
ane ree ا See int ete Seo
زیر تشکیل می گردد.
" تبصره: در صورت لزوم كميتة هاى فرعى مى توانند نسبت به
تشكيل كاركروههاى تخصصى يا استانى اقدام نمايند.
صفحه 18:
ماده ©- تركيب اعضاى كميته های فر عی
سازمانها » موسسات و شركتهاى وابسته
Neral (| ۱ ۳
© معاون توسعه مديريت و منابع انسانى يا عناوين مشابه a
bes
0 معاون / مدیر طرح و برنامه عضو
“6 مدير امورحقوقى
0 مدیر امور مالی
مدیر يا مسئول واحد مشارکتهای مردمی یا عناوین مشابه
جر
م رئيس كروه نوسازى و تحول ادارى
- سه نفر صاحبنظر به انتخاب رئیس کمیته
pos
pes
pas
صفحه 19:
ECE een ey cre tm neem
م Renee
ee hee COC Ee a ee ae ل ل
غير دولتى
ا اا eee ere ke
ا eee Cera ener eS PEC Bens Lane 1
اعلام به ستاد مرکزی
ا وظایف
2 قيمت كذارى خدمات » ساختمانها و امولل منقول و غير منقول قابل واكذارى
“20 نظارت بر حسن لجراى بخشنامه ها صادره از سوى ستاد مركزى در محدوده اختيارلت
ا ا ا ا ا ل ل ل
ید نهایی
تصویب فرایند واگذاری وظایف به
صفحه 20:
بررسی و پیشنهاد در خصوص تغییرات ناشی از واگذاری وظایف در
OSSD er a rere oe aren
ارائه برنامه جكونكى يرداخت يارانه به بخش غير دولتى و ميزان اعتبارات
ا ل ا ۳
هزینه ای و تملک دارائی و سرمایه ای به ستاد مرکزی
FED OREN yer HO = wa xt) EES SSE OOo er RD Ener]
به همراه جدول زمانبندى و روش اجرا در جارجوب وظايف و اختيارات
سازمانی
تصويب برنامه واكذارى برخى از امورء به استناد برخى از قوانين واكذارى
eye) 0 ات ا
قانون الحاق موادی به قانون تنظیم مقررات مالی و ...در حدود اختیارات
سر
|19 ie ا sb eee
صفحه 21:
دستور العمل تکمیل فرم شناسنامه وظایف تصدی گری
الف : تعاریف
وظایف تصدی گری : به وظایفی اطلاق می شود که به استناد ماده
0 قانون مدیریت خدمات کشوری حاکمیتی نبوده و دولت به علل
مختلف از جمله ارتقاء کیفیت » توسعه اشتغال وارائه خدمات بهتر
و... به بخش غیر دولتی واگذار می کند » این تصدیها به استناد مواد
©» ۰0۰0 ©0 و :06 و 9 قانون مدیریت خدمات کشوری
به اموراجتماعی » فرهنگی ۰ خدماتی » زیربنایی و اقتصادی تفکیک
شده و قابل برونسپاری از دولت می باشد . این وظایف به دو حالت
مندرج در بندهای 0و به شرح ذیل قابل بررسی است .
صفحه 22:
GB تصدی
تصدی های قابل واگذاری : اموری که ظرفیت اجرا و ارائه
خدمات مطلوب آن در بخش غیر دولتی فراهم بوده و امکان
واگذاری آن به استناد قوانین و مقررات وجود دارد . ( فرم الف )
تصدی های غیر قابل واگذاری : کلیه اموری که براساس بندهای
"ل" و"م " ماده © قانون مدیریت خدمات کشوری در حال حاضر
ظرفیت اجرا و ارائه خدمات مطلوب آن در بخش غیردولتی
فراهم نیست » لذا در امور مربوط به وظایف فوق » دستگاههای
دولتى با تاييد هيات وزیران مکلف به ایجاد و حمایت از بخش
غير دولتی جهت ظرفیت سازی می باشند ( فرم ب)
صفحه 23:
بخش غیردولتی :
به کلیه موسسات » شرکتها » سازمانها و واحدهایی اطلاق
می گردد که سهام يا سرمایه آنها متعلق به دولت نبوده و
مستقل از دولت فعالیت می کنند و می توانند مسئولیت
اجرای قسمتی از وظایف تصدیگری را برعهده گیرند »
این بخش شامل بخشهای تعاونی و خصوصی می باشد .
صفحه 24:
ب - نحوه تکمیل شناسنامه وظایف تصدی گری
تصدیهای قابل واگذاری :
0 حوزه کاری : براساس جدول شناسایی وظایف حاکمیتی و
تصدی گری مرتبط با فعالیتهای آن سازمان / معاونت وواحد عمل
شود .( حوزه کاری به عنوان نمونه در قسمتی از جدول وظایف
سازمان تحفیقات آموزش و ترویج كشاورزي به شرح ذیل آورده
شده است (
2 عنوان وظیفه اصلی : متناسب با عنوان هرحوزه کاری مرتبط
و با توجه به جدول زیربه عنوان نمونه اقدام شود.
0 عنوان وظیفه قابل واگذاری : براساس لیست تصدیهای احصاء
شده آن معاونت» سازمان و... عمل شود » به نمونه ذیل در استخراج
و تکمیل اطلاعات مرتبط توجه گردد.
صفحه 25:
- سیاستگذاری . برنامه ریزی . نظارت , تصویب و ابلاغ
دستورالعملها, استانداردهاي برنامه هاي ترویجی و انتقال یافته ها
در چارچوب نیازهاء اولویت ها و سیاست هاي بخش كشاورزي
- - تهیه و تدوین دستورالعملها؛ شیوه نامه ها و استانداردهاي
ترويجي و انتقال یافته ها ( وظیفه قابل واگذاری )
0 (۲۹ ۲ ک) ۶ ۳۹۲
صفحه 26:
“6 ماهیت وظیفه قابل واگذاری : ماهیت وظیفه براساس موارد
مشخص كرد و.يكى أز كزينه هاى اجرايى ؛ خدماتى ؛ مطالعاتى»
تحقيقاتى و آموزشى ب ترويجى انتخاب شود » در صورتى كه
ماهيت وظيفه در بر كيرنده © مورد است طبق اولويت و با شماره
تعيين شود .
© دامنه وظيفه : دامنه انجام وظيفه در سطوح ستادی» استانی +
شهرستانى و مركز خدمات مشخص گردد
© استناد قانونى انجام وظيفه + هریک از وظایف در حال انجام آن
سازمان/ معاونت يا واحد مربوطه مى بايست مستند به قوانين و
مقرراتی باشد که به آن سازمان / معاونت محول گردیده است » در
این راستا ضروری است مستندات انجام وظیفه (مواد قانونی » آيين
نامه و دستورالسمل ) ذکر شود تا پس اژآن شرایط و ضوابظ
واگذاری وظیفه به بخش غیر دولتی تعریف گردد .
م2 فرایندهای انجام وظیفه : ضروری است فرایند هایی که موجب
تحقق وظیفه مذکور می گردد به صورت اجمالی تعریف شود .
صفحه 27:
- واحد اداری انجام وظیفه قبل از واگذاری : با توجه به اینکه
وظیفه مذکور در آن سازمان ۰ معاونت و دستگاه مربوطه در حال
اجرا می باشد . ضروری است نام واحد اداری مجری قید شود .
© پستهای سازمانی انجام وظیفه قبل از واگذاری : تعداد و عناوین
پستهأی سازمانی مرتبط با اجرای وظیفه مورد نظر به تفکیک
سطوح ستاد و استان قید شود .
0- ضوابط و استانداردهای واگذاری وظیفه : نظر به اينکه
مباحث کلان سیاستگذاری » برنامه ریزی و نظارت عالیه بر عهده
دولت می باشد لذا ضروری است ضوابط » چارچوب و
استانداردهای کاری افراد حقیقی و حقوقی جهت واگذاری وظایف از
سوی معاونت » سازمان یا واحد مربوطه مشخص شود .
0 روش واگذاری : روش واگذاری وظایف به بخش غير دولتی
که شامل اعمال حمایت از بخش غیر دولتی » خرید خدمت »
مشارکت » واگذاری مدیریت و مالکیت است با تعیین اولویتهای
لازم تعیین گردد.
صفحه 28:
IO مجریان غیر دولتی پیشنهادی : با توجه به ظرفیت بخشهاى غير دولتى ضرورى است
بيشنهاد آن سازمان درخصوص تعيين مجريان غير دولتى لرائه شود . همجنين ن اينكه
أفزايش سهم بخش تعاون به ©© درصد ات ن سال 060606 بر اشام ماد ه © قانون
اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی .اجتماعی وفر .| و اجرای
سیاستیای کلی ال 6۳6 قالون اساتی مد نظر است » لذ تاکبد می شود مین طرف ترارداد
با لحاظ نمودن اولویت فوق صورت پذیرد.
0 دستگاه نظارت کننده : تفکیک نظارت عالیه از نظارت اجرایی صورت گیرد .
6 زمانبندی واگذاری تصدیها : به توجه به بند الف ماده 260 قانون مدیریت خدمات
کشوری و ضرورت گاهش تصدی های دولت در امور قابل واگذاری به میزان 966000 طي
هر برنامه ۰ لازم است در این بخش برنامه زمانبندی واگذاری با درصد تحقق آن در هر سال
ح گردد.
IG تعیین تکلیف کارکنان : متناسب با درصد تحقق برنامه واگذاری وظیفه بر اساس بند
چهاردهم ؛ ضروری است که تفکیک نیروی انسانی مازاد به صورت گزینه هاى بكار:
در سایر واحدها ناظر طرح » شاغل در تعاونی » بازخریدی و ‘Bipot Ua)
مشخص شود.
©1- موانع و مشكلات واكذارى : ضرورى است به منظورتسهيل و تسريع واكذارى وطلت
به بخش غير دولتى موانع و مشكلات ت از حیث ساختاری » نیروی انسانی » اعتبارى و ..
صورت شفاف » دقيق ومصداقى عنولن كردد.
صفحه 29:
تصدیهای غیر قابل واگذاری
4 حوزه کاری : نام اين حوزه براساس جدول لیست وظایف حاکمیتی و تصدی
گری مرتبط با فعالیتهای آن سازمان ۰ معاونت وواحد لحاظ شود .
2 عنوان وظیفه اصلی : متناسب با عنوان هرحوزه کاری مرتبط و با توجه
به جدول فوق به عنوان نمونه اقدام شود .
2 عنوان وظیفه غیرقابل واگذاری : براساس لیست تصدیهای احصاء شده آن
معاونت» سازمان و... » وظیفه قابل واگذاری که به دلیل عدم وجود ظرفیتها و
امکانات بخش غير دولتی ۰ در حال حاضر شرایط برونسپاری آن وجودندارد
مشخص و ذکر نمایید .
“© استناد قانونی انجام وظیفه : هریک از وظایف در حال انجام آن سازمان/
معاونت یا واحد مربوطه می بایست مستند به قوانین و مقرراتی باشد که به آن
سازمان / معاونت محول گردیده است » در این راستا ضروری است مستندات
انجام وظیفه (مواد قانونی » آيین نامه و دستورالعمل ) ذکر شود .
6 فرایندهای انجام وظیفه : ضروری است فرایند هایی که موجب تحقق
وظیفه مذکور می گردد به صورت اجمالی تعریف شود .
صفحه 30:
تصدیهای غیر قابل واگذاری
واحد اداري انجام وظیفه: با توجه به اینکه وظیفه مذکور در آن سازمان »
معاونت و دستگاه مربوطه در حال اجرا می باشد ؛ ضروری است نام واحد
Eee
م پستهای سازمانی انجام وظیفه: تعداد و عناوین پستهای سازمانی مرتبط با
اجزای وظیله مورد نز با کنکیک تبطوح بستاد و استا استان قید شود .
0 دلایل و استناد فني و اجرایی عدم واگذاری : در این بند ضروری !
a i en de eae ae
حقوقی در بخش غبر دولتی جهت اجرای وظیفه اشاره گردد تا براساس بند
*ل" مادد 2 قانون مدیزیت کدمات کشوری جزه مواردی قرار كبرد كه انجام
آن توسط بخش خصوصی تعاونی و موسسات عمومی غیر دولتی با تایید
هیأت وزیران امکانپذیر نمی باشد .
نکته : ضروری است هر سازمان / معاونت / شرکت و ... به تعداد تصدیهای
قابل واگذاری و غیر قابل واگذاری شناسنامه تهیه نماید .
صفحه 31:
د عتوان ولليقة الى
فد Oa OM OO ia ری توس
8 يد عوسي © سادرم تيت (Oyen peas
aaltepet sit عد
Ay ste eee رنه زین ما
3
دوف یاو ام اسان Gree GUE Goh NER - راز یچ
"اد سجرى قير موي بيشتيادى ند ae OO el
00
صفحه 32:
6 :سین مغر رعشيل at ai a i تاد
صفحه 33:
نمودار جریان فرآیند و زمانبندي براي واگذاري وظایف قابل واگذاري به بخش خصوصي
سازمان تحقيقات » آموزش و ترویج كشاورزي
معاونت ها /ادارات كل |
دوخن تاد جوا کته قرمى اجراى اسل esha gs yA
پس از تامین سازکار هاي لازم براي اجرايي نمودن عملیات توسط
كو سسيوسوء الذلرق وطاق كر ipa tis OB ce ing
اجرايي»تصميمات لازم
me ad
صفحه 34:
با تشکر از حسن توجه شما