سایر آموزش

تفکرو سبک زندگی پایه ۷معیار انتخاب دوست ،مهارت تاب آوری وسختی

mahart-hai-zendgi1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تفکرو سبک زندگی پایه ۷معیار انتخاب دوست ،مهارت تاب آوری وسختی”

تفکرو سبک زندگی پایه ۷معیار انتخاب دوست ،مهارت تاب آوری وسختی

اسلاید 1: فعّالیت های انتخابی آداب و مهارت های زندگی-مهارت تاب آوری و تحمّل سختیارائه:

اسلاید 2: معیارها و روشهای انتخاب دوست1- فردی که با او دوست می شویم باید دانا و عاقل باشد تا دوستان خود را به راه درست راهنمایی کند و باعث افزایش علم و آگاهی دوستان خود شود.2- دوست خوب از اعتقادات دینی و ایمان قوی برخوردار است که باعث میشود هدف آدمی در زندگی رسیدن به رضایت خدا و همیشه به یاد خدا بودن باشد.3- دوست خوبی کسی است که خیر خواه دوستش باشد و هر چه لایق خود میداند را لایق دوستش نیز بداند و انچه برای خود نمی خواهد برای او هم نخواهد.4- در پستی و بلندی های روزگار دوستش را همراهی کند و به او امیدواری دهد که روحیه اش را حفظ کند.5- راستگو باشد ،صداقت و راستگویی یک اصل مهم و اساسی برای بنای بنیان دوستی است که ریشه‌ی اعتماد بین افراد را محکم میکند.

اسلاید 3:

اسلاید 4: مرز های دوستی1- از صمیمی شدن با دوستان در ابتدای دوستی بپرهیزید 2- راز ها و حرفهای دل خود را تا قبل از اطمینان از دوستتان با او در میان نگذارید3- نقاط مثبت کوچک دوستتان باعث نشود که معایب بزرگ او را نادیده بگیرید4- هیچگاه دوستان خود را در برابر خانواده خود قرار ندهید و سعی کنید همه ی روابط خود را با همه ی افراد در حد معمول حفظ کنید5- از دوستی با افراد خبرچین جدا خودداری کنید چون کسی که به نفع تو به دیگران خیانت کند روزی خواهد رسید که به خودت نیز خیانت کندهمیشه به یاد داشته باشید که تاثیر بعضی انتخاب ها همواره در زندگیتان باقی خواهد ماند و چه بسا مسیر زندگیتان را عوض خواهد کرد.

اسلاید 5: مهارت تاب آوری و تحمل سختی مهارت تاب آوری و تحمل سختی _ توی زندگی در مواجه با سختی‌ها و مشکلات، آدم ها مختلف، چطوری با این مسائل روبرو می‌شوند یا با آن کنار می‌آیند؟ چرا بعضی آدم ها، از رویداد‌های غم انگیز، عقب نشینی می‌کنند یا زودتر از سایرین شکست می‌خورند؟ چرا بعضی از مردم به نظر می‌رسد در یک نقطه از زندگی خود گیر می‌افتند، بدون اینکه قدرت حرکت رو به جلو را داشته باشند؟

4,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید