مدیریت و رهبری

تفکر و سبک زندگی-سال هفتم-دوره ی اول متوسطه-درس پروژه ی پژوهشی

tafakkor-va-sabke-zendegii

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تفکر و سبک زندگی-سال هفتم-دوره ی اول متوسطه-درس پروژه ی پژوهشی”

تفکر و سبک زندگی-سال هفتم-دوره ی اول متوسطه-درس پروژه ی پژوهشی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم هست در گنج حکیم تفکروسبک زندگی

اسلاید 2: چگونه یک هدف مشخص و نظامدار داشته باشیم ؟

اسلاید 3: مقدمه پژوهشگران و دانشمندان به دلایل پیچیده ای همواره مردم را افسون کرده اند .مانیز به نوبه ی خود می پذیریم که در دام طلسم آنان افتاده ایم .اما اینک قصد داریم که پرده های ابهام را کنار بزنیم واسرار به دست آوردن افکار عالی آنان را فاش کنیم و ببینیم که چگونه توانایی های عظیم خودرا بنا نهاده اند .من وهم گروهی هایم با فرضیه ای کار را شروع کردیم موضوع این پروژه چگونه یک هدف مشخص و نظامدارداشته باشیم ؟است. همه ی افراد موفقی که با زندگی آنان آشنایی داریم اصولی را کم و بیش ماهرانه به کار برده اند .با وجود این که هرکدام ویژگی خودرا داشته اند واصل خاصی را در کانون توجه خود قرار داده اند .

اسلاید 4: پیروی از چنین اصلی در نهایت رسیدن به پیروزی و حتی درخشش نام آنها در آن رشته منجر شده است.به نظر بسیاری از انسان های پیروز ایستادگی و مدامت از چنان ارزش حیاتی برخوردار است که بدون تردید می توان گفت از استعداد و حتی نبوغ نیز مهم تر دانست .هر تصور از دانشمند در نگارخانه ای که از جمع آنان می توان تصور کرد یک دستور العمل اصلی برای موفقیت و پیروزی ارائه می کند .بنابراین مطالعه این پروژه هنر موفق بودن را که در هر هاله ای از ابهام قرار داردپرتو خواهد افکند . در هر زمینه ای از زندگی قواعد و مقررات ویژه ا ی وجود داردکه روی هم رفته علم یا هنری را به وجود میآورند.درهریک از این جایگاه ها آدم هایی اهل فن و استادانی هستندکه دانش و مهارت خود را به منصه ظهور رسانده اند .

اسلاید 5: هر زمان که بخواهیم چیزی را بیا موزیم یا اموخته های خود راکامل کنیم نا خو اگاه به انان روی می اوریم تا از اصولی که به کار گرفته اند پیروی کنیم یا از مشاوره و هدایتشان بهر ه مند شوکم .البته می توان چیز های زیادی بدون استفا ده از محضر یک استاد اموخت اما این نوع اموختن مستلزم اوقات زیادی است . به همین دلیل هدف این پروژه ان است که هوش و توانایی ای را که بزر گترین اساتید در دوران های مختلف به کار برده اند ارائه کرده و به شما کمک می کند تا از موانعی که بر سر راه اهدافتان قد علم خواهد کرد به سلامت بگذرید .نکته اخر اینکه برای تهیه ی این پروژه از منابع مختلف استفاده گردیده والبته ان منابع حاصل تجارب انسانهای بسیاری است که نیت و شعارشان موفقیت برای همه است .

اسلاید 6:

اسلاید 7: سرمایه ی گرانبها: بی شك وقت و فرصت بزرگترین سرمایه گرانبها و بی‏نظیر برای بشر است، كه می‏توان در استفاده بهینه از آن، در همه عرصه‏ها به پیش رفت و به عالی‏ترین درجات مادی و معنوی نایل گشت. وقت یعنی فرصت‏ها، ساعت‏ها، روزها و ماه‏ها و سال‏ها بلكه دقیقه‏ها و ثانیه‏ها و لحظه‏ها، بهره‏گیری از وقت بزرگترین توفیقی است كه نصیب بشر می‏شود، و او می‏تواند در پرتو آن به اهداف عالیه برسد، و به پیروزی در همه ابعاد دست یابد، وقت گوهر ناب و گران سنجی است كه ارزش هیچ‏چیز را نمی‏توان با آن مقایسه کرد. وقت همان عمر انسان است كه سرمایه‏ای بالاتر از آن نیست، مشروط بر این كه از آن برای رشد و ترقی ظاهر و باطن استفاده شود، یعنی وقت نردبان ترقی است پس فرصت را دریابد واولین قدم برای رسیدن به هدف وقت سرمایه ی گرانبها است.http://tebyan.net

اسلاید 8: دومین راه لیست بندی اهداف : کاغذی سفید جلوی خود قرار دهید و هرچه به فکرتان می رسد روی ان بنویسید و لیستی از رویا هایتان تهیه کنید تعجب نکنید ،بله رویا خیلی ازمااز زمان کودکی رویاهایی داشته ایم و هیچ وقت به طور جدی به انها فکر نکرده ایم غافل از اینکه یکی از همان ها می تواند هدف مهم زندگی ما را شکل دهد بنابراین سعی کنید رویا های خود را بنویسید .رویا ی من اینه :اتاقی پر از عروسکخونه ی شکلاتی مهندس یا دندان پزشک بشم خونم روی ماه باشه مگه چیه این رویاست دیگهیه کمد کفش ولباس

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید