سایر کودک و نوجوان

تفکر پایه هشتم درس اول (زیبایی)

tafokor-8

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تفکر پایه هشتم درس اول (زیبایی)”

تفکر پایه هشتم درس اول (زیبایی)

اسلاید 1: تفکر و سبک زندگی زیبایی استاد راهنما : جناب آقای اسدی تهیه و تنظیم : سید یاسین سجادی کلاس 8/1

اسلاید 2: معیار های زیبایی موجودات همه ی موجوداتی که خداوند خلق کرده است زیبا هستند عدم درک زیبایی موجودات ، به علت کمبود علم و دانش ماست لذا هر چیزی که انسان توانایی درک و فهم ان را داشته باشد وبه خاصیت ان پی برده باشد زیبا محسوب می شود.

اسلاید 3: معیارهای زیبایی درون انسان : معیار زیبایی درون انسان اخلاق ، رفتار و ادب اوست البته پوشش وظاهر بخشی از رفتار انسان محسوب میشود زیبایی انسان به مشخصه های انسانی او برمیگردد. انسان با رفتار و شیوه ی تفکر ارزیابی میشود مثلا : ما بین دوستانمان انسانی را مطلوب میشناسیم که اخلاق و رفتار پسندیده ای داشته باشد حتی ممکن است ظاهر زیبایی نداشته باشد اما زیبایی او درونی است.

اسلاید 4: معیار های زیبایی و زشتی : زشت و زیبا مفاهیمی هستند که کم وبیش ما در زندگی روزمره با آن روبرو میشویم اما هرگز نتوانسته ایم تعریف و معیار روشنی برای آن به دست بیاوریم زیبایی شناسی یکی از مقولاتی است که توسط برخی از فیلسوفان و روانشناسان تعریف شده اما افلاطون و ارسطو زیبایی را «نسبی» میداند. زیبایی نسبی ، یعنی زیبا و زیبایی مطلق ، یعنی زیبا ترین و بدون نقص ترین که فقط و فقط مختص خداوند است و خداوند زیبایی مطلق است و از زیبایی مطلق بدی نمی آید.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید