علوم مهندسی معماری و عمران

تنظیم شرایط محیطی ۱

tanzime-sharayete-mohiti

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تنظیم شرایط محیطی ۱”

تنظیم شرایط محیطی ۱

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: بسمه تعالی استاد= دانشجو=

اسلاید 3: اقلیم گرم و خشک

اسلاید 4:

اسلاید 5: مناطق گرم و خشک (در مقیاس جهانی ) روزهای آفتابی شدید،هوای خشک و روزهای گرم و شب های سرد و اختلاف زیاد بین حداقل و حداکثر دمای هوا در شبانه روز و همچنینمتغیر بودن شدت باد در طول روز و در ساعات عصر،از خصوصیات اینمناطق به شمار می آید(مرادی،1387،ص. 36).

اسلاید 6: اقلیم گرم و خشک این نوع اقلیم بیشتر در مناطق نیمه استوایی آفریقا،آسیای مرکزی و غربی،شمال غربی و جنوب آمریکا و غرب و مرکز استرالیا یافت می شود(قیابکلو،1389،ص. 68).

اسلاید 7: اقلیم گرم و خشک(فلات مرکزی ایران)

اسلاید 8: اقلیم گرم خشک(فلات مرکزی ایران) __ اکثر مناطق نیمه استوایی را شامل می شود و در اثر ورزش بادهای مهاجر که از جنوب غربی و شمال غربی به طرف استوا می وزد،هوا بسیار خشک است. __آسمان در بیشتر اوقات سال بدون ابر بوده و اشعه منعکس شده از سطوح لم یزرع زمین بسیار بالاست و مه و طوفان و گرد و خاک در بعدازظهرها اتفاق می افتد. __ بارندگی بسیار کم است و رطوبت هوا خیلی کم و خشکی هوا بسیاربالا است.

اسلاید 9: اقلیم گرم و خشک (فلات مرکزی ایران)__ فلات مرکزی شامل دو منطقه متمایز بیابانی و نیمه بیابانی است. از شهرهای تهران،مشهد،اصفهان و شیراز به عنوان مناطق نیمه بیابانیو از شهرهایی چون یزد و زاهدان می توان به عنوان مناطق بیابانی نام برد. __ از دیگر مشخصه های این اقلیم روزهای گرم و شب های بسیار سرد و زمستان های سرد و سخت تابستان های گرم و خشک. __ پوشش گیاهی در این اقلیم بسیار کم است(مرادی،1389،ص. 38).

اسلاید 10:

اسلاید 11: اقلیم گرم و خشک(فلات مرکزی) تابش مستقیم آفتاب در این مناطق شدید است و 700تا800 کیلو کالری در هر ساعت در متر مربع در سطوح افقی انرژی تولید می کند و با افزایش پرتو منعکس شده از سطوح بایر زمین،شدت آن بیشتر می شود. آسمان این مناطق،در بیشتر مواقع سال بدون ابر است. ولی معمولا بعدازظهرها در اثر گرم شدن و حرکت لایه های هوای نزدیک به زمین،مه و طوفان گرد و غبار پدید می آید(کسمایی،1387،ص . 84).

اسلاید 12: درفلات مرکزی می توان دو منطقه ای آب و هوایی متمایز یعنی نیمه بیابانی و بیابانی را در آن تشخیص داد=

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید