سایر ورزشی

تنیس روی میز

tenis-roy-miz

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تنیس روی میز”

تنیس روی میز

اسلاید 1: تحویل پروژه درس تنیس روی میز

اسلاید 2: موضوع تاکتیک بازی در ورزش تنیس روی میز

اسلاید 3: تاکتیک بازیتمامی بازیکنان دارای نقاط ضعف و قوت هستند. لازمه ی داشتن یک بازی خوب در مقابل حریف شناسایی نقاط ضعف وی و تاکید برنقاط قوت خود می باشد. شناسایی نوع بازی حریف از طریق تمرکز روی بازی وی زمانی که با دیگر بازیکنان بازی می کند امکان پذیر است. تجزیه و تحلیل بازی حریف از نظر نوع سرویس ها ، دریافت ها و سبک بازی وی تا حدی قابل پیش بینی است. مثلا می توان تشخیص داد که بازیکن در کدام نوع دریافت ها (کوتاه یا بلند) بهتر عمل می کند یا اینکه اکثرا از چه نوع سرویسی استفاده می کند.دانستن این نکات به بازیکن کمک خواهد کرد تا راهبردهایی را برای مقابله ی بهتر با حریف اتخاذ کند.

اسلاید 4: بعد از این تشخیص، بازیکن باید روشی را در پیش بگیرد که نقاط قوت خود را با نقاط ضعف حریف هماهنگ کند. مثلا بازیکنی حمله ای در مقابل یک بازیکن دفاعی خوب عمل میکند ولی در برابر یک بازیکن حمله ای دیگر بازی خوبی ارائه نمی دهد. بنابراین باید اساس بازی با چنین بازیکنی حمله های قوی و تمام کننده باشد.دوعامل برگشت به حالت اولیه و پیش بینی در بازی بسیار حائز اهمیت است.

اسلاید 5: به دلیل سرعتی بودن بازی تنیس روی میز بازیکن باید بعد از هرضربه، بلافاصله به حالت اولیه برگردد، ضربه ی حریف را پیش بینی کند و آماده ی دریافت باشد.بازیکن بدون توجه به تاکتیک و نوع بازی خود باید همواره منتظره ضربه ی برگشتی حریف باشد. بنابراین بعد از ضربه بایستی سریعا بهترین جاگیری را پشت میز انجام داده و آماده ی دریافت باشد.

اسلاید 6: محل ایستادن بازیکن برای دریافت بستگی به موقعیتی دارد که در ضربه ی قبلی برای حریف به وجود آورده است چرا که عملکرد حریف بر اساس زوایایی که شما در بازی ایجاد کرده اید محدود خواهد شد.

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید