سفر و گردشگری

توریسم ورزشی

صفحه 1:
دیدگاه هاي بزرگان تورییسم و توریسم ورزسی 5 __ اساد مملوط : اب ولس طاحم بكار oy ae na Doser ۹ ‏تست‎

صفحه 2:
ورزش: فعالیتهای بدنی رقابتی و غیر رقابتی- سازمان یافته یا غیر سازمان يافته که دلیل آن لذت بردن» ‎Se Tee Sec eae ned‏ 2

صفحه 3:
رسمى - بر يايه تفريح يا تماشاى ورزش» تشويق ‎ad ae‏ ل ل اك مى كيرد. گردشگران ورزشی: ‎SPE Parr en TENTED CE‏ 1 آنان مشاركت فعال يا غيرفعال يا حتى حضور در رويداد ورزشى براى لذت يا تشويق ورزشكاران 03

صفحه 4:
0 > RN < دیدگاه فالکنز و گتز دیدگاه کورتزمان و و زاهار 4

صفحه 5:
ابعاد گردشگری ورزشی از دیدگاه هینک و هیگام CI ee Eee OL CL eS Ee one ‏را‎ ‎١‏ ورزشى ‎Pees‏ ‎re men‏ ‎

صفحه 6:
Vv Vv ۲ VVVV Vv صخره نوردی كوهنوردى يخ و ! کوهپیمایی دوچرخه سواری

صفحه 7:
اد 9 اد مکمل ورزشی تبدیل شد* ۳۳ 8 سيدق سرشار از سود و درامد است؟ ‎١‏ صنْعت كردشكرى ورزشى بحثى استراتؤيك است كه قادر به جذب ده ها ميليون نفر تماشاكر به ‏" سوی رقابت هاى المبيك و جام جهانى است. ‏وب تابستانی و زمستانی, مسابقات جبهاتى» لى و منطقه اى تبديل به جاذبه بورك شده است . ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 8:
بستر بسیار مناسبی در جهت توسعه ورزش عمومی به ویچٍه ورژ زيست است . ۲ دارای منابع تاریخی و ميراث فرهنگی بسیار غنی می باشد . کارشناسان بلید بدانند که چطور لین سه عنصر گردشگری ورزش و محیط زیست رابا یکدیگر تلفیق کنند. اقشار مختلف جامعه بدانند چطور در محیطی سالم وبه دور از آلودگی در کنار خانواده خود ورزش کنند . در لین راستا پیشنهاد تشکیل کمیسیون گردشگری؛ ورزشی به هیئت اجرلیی کمیته می المپیک ارائه شد و به تصویب رسید .

صفحه 9:
اهداف کمیسیون : توسعه امر بازی و ورزش برای خانواده ها. پر کردن اوقات فراغت. ایجاد ارتباط سالم بین اقشار مختلف جامعه. حفاظت از محیط زیست. آشنایی هرچه بیشتر با میراث فرهنگی و میراث طبیعی. آحاد مردم به منظور مشارکت در فعالیتهای فرهنكى ‎١‏ ‏ورزشی طبیعت گردی و ایرانگردی. SSN NNN ایجاد اشتغال و تشوب

صفحه 10:

صفحه 11:
تدم Slide Title Product A 0 ‏وت‎ ‎0 ۱ * Feature 3 * Feature 3

صفحه 12:

صفحه 13:
لت

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان