سایر آموزش

توصیه های ایمنی کودکان

imni-kodkan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “توصیه های ایمنی کودکان”

توصیه های ایمنی کودکان

اسلاید 1: بنام خداوند بخشاینده و مهربان

اسلاید 2: سال: 1399 توصیه های امینی برای اطفال

اسلاید 3: مقدمه:خانه مکانی ویژه است. جایی است که اطفال باید در آن احساس امنیت و راحتی کنند.ایمن ‌سازی خانه باید به‌گونه‌ ای باشد تا وقتی کودک راه می‌افتد، حرکت می‌کند یا هنگام خزیدن و چرخ زدن روی زمین، با خطرات تهدید نشود. به گفته سازمان جهانی ایمنی اطفال که یک سازمان خصوصی برای جلوگیری از صدمات ناخواسته است، هر ساله ۳ میلیون طفل در خانه آسیب می‌بیند.

اسلاید 4: مهم‌ترین نکات و اقدامات پیشگیرانه نقطه خطر را پیدا کنید، از اتاقی به اتاق دیگر بروید و خطرات را شناسایی کنید.تصمیم بگیرید که چگونه می‌توانید با خطرات برخورد کنید.خطرات را دیده و به بزرگتر ها آن را بگویید.  خانه را در برابر خطرات ایمن‌سازی کنید.

اسلاید 5: جلوگیری از سقوط اطفال در خانه سقوط و افتادن یکی از شایع‌ترین علت‌‌های آسیب دیدن اطفال و رساندن آن‌ها به بیمارستان در هر گروه سنی است.در بالکن و پله‌ها نرده‌های محافظ بزنید و همیشه با وجود نرده‌های محافظ هم مواظب اطفال در بالکن و روی پله‌ها باشید. پنجره‌ها را قفل کنید به‌خصوص پنجره‌های طبقه بالا و همچنین نرده‌های حفاظ مخصوص پنجره نصب کنید تا از افتادن کودک از پنجره جلوگیری شود.در داخل اتاق چراغ‌های کم نور نصب کنید و شب‌ها برای اطمینان از ایمنی کودک به او سر بزنید. یکی از چراغ‌های سالن منزل را روشن بگذارید تا اطفال بزرگ‌تر بدون این‌که پایشان به چیزی بخورد، راحت‌ به دستشویی بروند.

اسلاید 6: ایمن‌سازی اطفال در برابر سوختگی بیشترین علت سوختگی در اطفال به دلیل سوختن با آب جوش استبرای جلوگیری از سوختگی، اطفال را از آتش و سطوح داغ دور نگه‌دارید.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید