tosie-haftgane-gam-dovom

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “توصیه های گام دوم انقلاب”

توصیه های گام دوم انقلاب

اسلاید 1: جهاد علمی جوانانقسمت اول

اسلاید 2: بسم الله الرحمن الرحیم توصیه هفتگانه مقام معظم رهبری (حفظه الله)در گام دوم انقلاب به جوانان

اسلاید 3: توصیه های هفتگانه1. علم و پژوهش2. معنویت و اخلاق3. اقتصاد4. عدالت و مبارزه با فساد5. استقلال و آزادی6. عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن7. سبک زندگی

اسلاید 4: دانش آشکارترین وسیله ی عزت و قدرت یک کشور است. روی دیگر دانایی توانایی است.

اسلاید 5: ما به سوء استفاده از دانش، مانند آنچه غرب کرد، توصیه نمی کنیمدنیای غرب ، به برکت دانش خود که توانست برای خود ثروت و نفوز و قدرت دویست ساله فراهم کند و با وجود تهیدستی در بنیان های اخلاقی و اعتقادی ، با تحمیل سبک زندگی غربی به جوامع عقب ماندهِ از کاروان علم ، اختیار سیاست و اقتصاد آنها را به دست گیرد.

اسلاید 6: اما موکداً به نیاز کشور به جوشاندن چشمه ی دانش در میان خود اصرار می ورزیم

اسلاید 7: بر اساس آمارهای پایگاه علوم جهان آی اس سی، رشد تولید علم جهان در ۱۵ سال گذشته ۴۹% بوده است. در حالی که رشد تولید علم ایران در همین مدت ۲۱۱۶% بوده است.

اسلاید 8: بحمدالله استعداد علم و تحقیق در ملت ما از متوسط جهان بالاتر است.اکنون نزدیک به دو دهه است که رستاخیز علمی در کشور آغاز شده و با سرعتی که برای ناظران جهانی غافلگیر کننده بود (( یعنی یازده برابر شتاب رشد متوسط علم جهان)) به پیش رفته است.

اسلاید 9: دستاورد های دانش و فناوری ما در این مدت که مارا به رتبه 16 در میان بیش از 200 کشور جهان رسانید ......مایه شگفتی ناظران جهانی شد......و در بعضی از رشته های حساس و نوپدید به رتبه نخست ارتقا داد...همه و همه در حالی اتفاق افتاد که کشور دچار تحریم مالی و تحریم علمی بوده است

اسلاید 10: اما توصیه اصلیراه طی شده فقط یک آغاز بود نه بیشتر.ما هنوز از قله های دانش جهان بسیار عقبیم، باید به قله ها دست بیابیم.باید از مرزهای کنونی دانش در مهمترین رشته ها عبور کنیم.

اسلاید 11: ...ما از صفر شروع کردیم.

اسلاید 12: عقب ماندگی شرم آور علمی در دوران قاجارها و پهلوی ها در هنگامی که مسابقه علمی دنیا تازه شروع شده بود ضربه سختی بر ما وارد کرد و فرسنگ ها مارا عقب نگه داشت.

اسلاید 13: این جانبهمواره به دانشگاه و دانشگاهیان و مراکز پژوهش و پژوهندگان، گرم و قاطع و جدی در این باره تذکر و هشدار داده ام. ولی اینک....

اسلاید 14: .... مطالبه عمومی من از شما جوانان آن است که؛این راه را با احساس مسؤلیت بیشتر وهمچون جهاد در پیش بگیرید.

اسلاید 15: سنگ بنای یک انقلاب علمی در کشور گذاشته شده و شهیدانی از قبیل شهیدان هسته ای نیز داده است.به پا خیزید و...

اسلاید 16: ...به پا خیزیدو دشمن بدخواه و کینه توز را که از جهاد علمی شما به شدت بیمناک است، ناکام سازید.

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان