hollywood

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “توطئه های هالیوود”

توطئه های هالیوود

اسلاید 1: توطئه های هالیوودموضوعات مورد بحث:1-هالیوود چیست؟2-تاثیرات هالیوودالف) کنترل ذهن کودکان1-تبلیغات2-تخریب ذهنب)تبلیغات پنهانج) مکتب گرایی4-تحریف تاریخ

اسلاید 2: هالیوود:ناحیه‌ای در لس‌آنجلس (کالیفرنیا) آمریکاست که در شمال‌غربی مرکز شهر واقع شده است.شهرت هالیوود به خاطر  استودیوهای فیلمسازی آن است و واژه هالیوود اغلب به‌عنوان کنایه‌ای برای صنعت سینما و تلویزیون آمریکا به‌کار برده می‌شود. در سال ۱۸۵۳ با ساخته شدن یک کلبه خشتی که بعدها هالیوود نام گرفت، هالیوود شکل گرفت و نام آن توسط  H. J. Whitley که پدر هالیوود است انتخاب شد.

اسلاید 3: با شروع قرن بیستم، هالیوود متشکل از انجمنی به نام کاهونگا و یک اداره پست، یک روزنامه، یک هتل و 2 سوپرمارکت با جمعیتی حدود ۵۰۰ نفر بود. با آغاز سال ۱۹۱۰، کارگردانی بنام دی گریفیث، همراه گروهی از بازیگران توسط کمپانی بیوگراف به ساحل غربی فرستاده شدند. آنها در محلی نزدیک مرکز شهر لس‌آنجلس به فیلمسازی مشغول بودند ولی کمپانی تصمیم داشت مناطق جدیدی بیابد به همین دلیل به سمت شمال، دهکده‌ای در نزدیکی هالیوود رفت. سپس گریفیث اولین فیلمی را که در هالیوود ساخته شد فیلمبرداری کرد. کمپانی ماه‌ها آنجا اقامت کرد و پیش از بازگشت به نیویورک چندین فیلم ساخت. بعد از معروف شدن این مکان در سال ۱۹۱۳ فیلمسازان بسیاری برای فیلم ساختن به غرب رفتند.

اسلاید 4: تخریب ذهن کودکان

اسلاید 5: استفاده از محصولات برندهای مطرح جهان در فیلم های سینمائی، یکی از رایج ترین شیوه های تبلیغات پنهان است. حتی در بسیاری از موارد، بخش قابل توجهی از هزینه های سنگین تولید فیلم های هالیوود از این طریق تامین می شود. دردنیای پیشرفته امروز که فناوری با سرعت چشمگیری توسعه می یابد، بازاریابی و تبلیغات از جایگاه ویژه ای برخوردار شده اند. در شرایطی که همگی ما با آگهی های تجاری و تبلیغاتی آشنا هستیم، اما گونه دیگری از تبلیغات نیز وجود دارد که به نوعی ناخودآگاه افراد را درگیر خود می کند. به این نوع،“تبلیغات پنهان” و یا “نامحسوس” گفته می شود که در گستره ای وسیع، قابلیت اجرایی شدن دارند.

اسلاید 6:

اسلاید 7: «اگر بنا به هر علتی، فعالیت سیستم رسانه‌ای ‌‌ـ‌ تبلیغاتی هالیوود تعطیل شود، خسران و ضرر اصلی متوجه بخش فرهنگی و هنری آمریکا نمی‌شود، بلکه ضرر اصلی متوجه بخش صنعتی و تجاری آمریکا می‌شود، چرا که با توقف این روند، فروش جهانی اسلحه‌ی آمریکایی به یک چهارم، فروش جهانی اتومبیل و خودروی آمریکایی به یک دهم و در نهایت فروش جهانی لوازم خانگی و اسباب و تجهیزات آمریکایی به یک شانزدهم تقلیل می‌یابد.»

اسلاید 8: مکتب‌سازی و تقلید از الگویی پرورده شده، همیشه در رسانه‌ها رایج بوده است. تقلید از رفتار، لباس، مدل آرایش و حتی لهجه بازیگران و گزارشگران، یکی از غیرقابل انکارترین اثرات رسانه‌هاست. در این بین، تقلید از یک فرد یا آیین و مسلک، حرف تازه‌ای نیست؛ اما نوع دیگری از ترویج مکاتب انحرافی در رسانه‌ها این است که به جای ساختن برنامه‌ای مستند برای جذب مخاطب به فلان دین یا مذهب، فکری را پرورده و با مخاطب‌شناسی و نیازشناسی او، آیینی را به خورد مخاطب می‌دهد. این بار مخاطب، دین هندو یا بودا یا یهود یا مسیحیت یا... را نمی‌شناسد؛ بلکه به آن معتقد می‌شود! وقتی زنجیرهای نامرئی رسانه و سینما، فکر را اسیر می‌کند، مجالی برای اندیشیدن نمی‌گذارد تا فرد به انتخاب صحیح برسد.

اسلاید 9: این تأثیرگذاری مستقیم، بر دیدگاه و جهان بینی مخاطب، اثری عمیق‌تر برجای می‌گذارد؛ اثری که دیگر، آنی و زودگذر نیست. رسانه با منطق پرمغلطه خود، چنان فکرش را به نمایش می‌گذارد و آنچنان ساحری می‌کند که مخاطب، او را نه فقط رسانه‌ای محرم، بلکه پیام آوری صدیق می‌داند که باید بر آیین او شهادتین را جاری کند و متدین به پیام‌های وحی‌انگارانه او باشد. مکتب کابالیسم یکی از مکاتب انحرافی یهود است که توسط هالیوود و رسانه‌های دنیا به آن پرداخته می‌شود.

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید