کسب و کاراقتصاد و مالیمدیریت و رهبری

تولید در کلاس جهانی

صفحه 1:

صفحه 2:
كلاس جهانى 2565 ‎(WCM)‏ مدل به عنوانیک ابزار برای مدبریت شرکت پیتر پور مارک کیکسیو و رادوسلاو کراخل سال:۲۰۱۶

صفحه 3:
چکیده: سرعت سریع رشد اقتصادی جهان. كسب و كار را مجبور به انطباق با شرليط رة جهلنى و بيدا كردن راه هاى كاربرد موفقيت آميز در محيط تغيير دائمى مى كند. در شرايط كنونى كسب و كار در غلبه بر تقاضا و بازار آزاد سوال در مورد به دست آوردن و استفاده از مزيت رقابتى براى ايجاد و بهره بردارى از همه نوع شركت ها حياتى است. الزامات اصلى رقابت پذیری. پایداری مشتری. قابلیت اطمینان و مديريت كيفيت است. جهلنى كلاس توليد [010)لالا] اصطلاح جمعی برای روشهای متداول و تكيكهاى مؤتر براي تحفق محصولات با كيفيت: مسجب تجويل بد موقع در مقدار كامل سفارش شده و محصولات با كمترين هزينه ممكن است. شرکت های وابسته به استراتژی های ساخت طبقه بندی جهلنی تمرکز بر بهبود عملیات. تلاش برای از بین بردن زبلله ها و ایجاد سازمان های ناب محموله. لین اغلب باعث افزایش بهره وری می شود. اما لين شركت ها همجنين بر سرعت تولید کل از ضبط سفارش تا تعیین استانداردهای جدید برای تحویل بدون وابستگی سنگین به موجودی تمرکز می کنند (2002 ‎WCM Jae 3! coli! balls 3! (Muda. Hendry.‏ (مدل تولید کلاس جهلنی) و استفاده از آن در مدیریت شرکت مورد استفاده قرار می

صفحه 4:
سیستم تولید جهللی در درجه اول بر اساس یک سیستم مدیریت جامع ژاپنی به نام 6۵1260 است. اين روش رفت در تولید. افزایش کیفیت و انعطاف پذیری در کتاب آقای ماسااکی امی شرح داده شده است. ‎KAIZEN‏ ‏با تمرکز بر فرآیند تولید. بر خلاف تفکر غربی به نوآوری و نتلیج, به جلو حرکت می کند. پیش از بحران نفت در دهه ۰۱۹۸۰ توسعه صنعت فناوری و نوآوری های جدید در جهان. پرداخت شده است. اما پس از این رویداد در شرليط جديد. كه در آن قيمت ها براى منليع تولید. خواسته های کیفیت نیز خواستار سریع تر معرفی محصولات جدید افزلیش یافته است. و در نتیجه بازار غرب مجبور شد برای مقابله رقلیت با استراتژی ژاپن فشار 1100 2001( تولید کلاس جهانی یک سیستم یکپارچه است که فرآیندها و کیفیت را بهبود می بخشد. هزینه را کاهش می دهد وبا افزلیش انعطاف پذیری انتفارات مشتری را برآورده می كند. لین سبستم بر اساس ۱۰ ستون فعالیت و ۱۰ ستون مديريتى است. لين يك برنامه بسيار مناسب از نظر پیچیدگی بالا است. جهلنی شدن و رقابت در کشورهای كم هزينه باعث چللش بزرگی برای تولید صنعتی می شود. تنها قوی ترین و انعطاف پذیر ترین شرکت ها می توانند زنده ماندن. برای تبدیل شدن به بهترین, ما بايد به طور مداوم بهبود عملكرد و نتايج. ما با تامین کنندگان و شرکای. سیستم ۷۷6/۱ در حال حاضر یک چالش بزرگ برای آینده ا به تقویت روابط

صفحه 5:
هدف این است که در شرایط تعیین اهداف بلندپروا

صفحه 6:
برای رسیدن به بالاترین کیفیت. لازم است که نقص ها صفر را به برسد و تبدیل به بزرگترین رقابت در جهان شود. هزینه ها باید حداقل ۳/ در طی ۳ سال آینده کاهش یابد. و برای انجام سومین هدف زمان اجرا با توجه به نیاز مشتریان باید کوتاه شود. همه این اهداف را می توان تنها با درگیر شدن با مردم. کارکنان شرکت ها و چنین موردی بدست ]ررك ارم ات که ترعه , ‎IE‏ شارى آنها ‎pease‏ شود ففط تولك كلض مان کلید مناسب موفقیت است. جنبه های اصلی تمام کارکنان, از دست دادن و خرابی برای کامل بودن و نیز روش های استاندارد.

صفحه 7:
اگر ساختار سیستم به قطعات تقسیم شود. می توانیم احتمال کاهش هزینه های افزایشی را مشخص كنيم. نخست لين عتصر عبارت است از سازمان محل کار با استفاده از روش های مهندسی صنعتی با نتیابی به کیفیت با استفاده از روش ی و رای یی یی معا رید دوم > کلی تمرکز کنترل کیفیت بر بهبود کیفیت به منظور دستیابی به نقص صفر است. عنصر مهم سوم؛ تحقق روش های نگهداری است که با تمرکز بر بهره وری فنی با نتیجه به دست آوردن صفر خرابی می پردازند. آخرین عنصر تدارکات خود را با استفاده از "فقط در زمان "» تمرکز بر روی سطح خدمات با هدف صفر موجودی. هنگامی که تمام اجزای مشارکت کارکنان را به درستی متصل می کنید. شرکت ارزش ايجاد مى كند و رضايت مشترى را بالا مى برد.

صفحه 8:
صولیصلی6۳ ۷۷ - ايمنى كلاس جهانى براى دستيابى به عملكرد كلاس جهانى ضرورى است. - رهبران ۷۷6 تشویق می كنند و نياز به ليجاد و بيروى از استانداردها دارند - شركت هاى كلاس جهانى در حال تبديل شدن به صداى مشترى "قلب / موتور" مسابقه -1/1لالا هر كونه از دست دادن را قبول تمى كند (هدف هميشه صفر است؛ جراحات. خطاها عرضه و سهام با كيفيت. خرابی) -استفاده مدوم از روش |۷۷ تضمین حذف ضرر را اد - نزاد جهانى كلاس. هر كونه ناهنجارى بلافاصله قابل مشاهده است. - ۷۷/4 مستقيما در محل کاه در قرآیند نه در دفتر مستقر می شود - ۷۷6۲ بهترین استفاده از تکنیک ها | روش تیم را یاد می گیرد. - قدرت ۷/621۷ از مشارکت مردم حاصل می شود. شرکت های رده جهانى انرؤى» از راه حل هاى موفق خود. مشکلات و بحران هار جمع آوری می کند

صفحه 9:
1 ig a ga gg ae ‏ماس سا ی‎

صفحه 10:
هفت ابزار اصلی ۷۷7 ‎)١‏ اولییت بندی - اهمیت سازماندمی . شناسایی مسائل مهم. آنها عبارتند از تجزیه و تحلیل هزینك راه اندازی, نمودارهای پارتو, طبقه بندی, طبقه بندی ۸96۰ برای توزیع هدفمند ماشین آلات با توجه به اهمیت آنها در فرآیند. ماتریس 08) برای شناسایی تلفات. مانریس ایمنی برای شناسایی آسیب های مرتبط با کارء نقشه های جریان ارزش برای توزیع هزینه در فرآیند و نقشه برداری نقطه ای از خرایی های دستگاه ‏۲) سیستم سازی و منطق - به سادگی شناسایی که در آن یک مشکل است ‏۳) توضیح مشکل با طرح - کمک می کند تا به درک مشکل ‏۴ 1۷ + 5۷۷با اصول 563 - سوالات ساده برای درک مشکلات (چه زملنی. کجاء چه کسی. کدام. چگونه) در مورد حادثه ناشی از حوادث 563 سپس به منظور درمان احتمالی یک حادثه استفاده می شود ‏۵) تجزیه و تحلیل علت ريشه - شناسایی علت یک علت گراف و عمل یا روش 5۷۷/۱۷). که در نظر گرفته می شود مقدار کافی برای کشف علل واقعی ‎ ‏۶) تجسم - توصیف پدیده هابا استفاده از تصاویر و جزئیات؛ تعيين مى كند كه در بشت لين مشكل ينهان ‎ ‏راهی برای آموزش دادن به افراد" برای یافتن مشکلات پنهان, به عنوان راهی برای پیدا کردن اشتباه در انسان. تعیین اينکه آیا او به درستی کار می کند یا کار درست را انجام می هد یا اينکه چگونه در مورد یک مشکل واکنش نشان می دهد. ‏۷) روش تدریس برای مردم ‎

صفحه 11:
۲. اهداف تحقیق در اجرای :۷۷ به شرکت تولیدی * اهداف پژوهش اهداف تحقیق در سازمان مدیریت سازمان ۷۷/62/۷ متمرکز شده است: - اجرای مدل ۷۷۷ در سازمان. - مجموعه کل سیستم مدیریت ارزش ها و قواعد سازمان (چشم اندازن اهداف -) - ایجاد یک ساختار سازمانی - مدیریت منابع فرایندها و عملکرد

صفحه 12:
مدیریت :۷۷6 در سازمان شامل کلیه سیستم های پیکربندی سیستم. ارزش ها و قواعد ۳ مان تیم ساعتار سزمانی مدیرت ملع فرایت‌ها و عملکرد اس لین یک سح مقطع عرضی است که در شیوه های مدیریت روش های استراتژیک در زمینه کارآیی کیفیت و مدیریت ساز استفاده ‏ می شود. هی ی کب یی رو فایت ‏ کبک اس اناسی بو سر اب هام کسب و کار است و در شرکت ها به عنوان مدیریت فرایند کاربرد دارد. مدیریت فرایند یک نوع توا که تور اک فان هی کوک ویرک هی زر ی کند. شرایطی را برای کارآیی. هماهنگی. اندازه گیری و بهبود مستمر ایجاد می کند که منجر به ایجاد یک محصول با کیفیت و نیاز به مشتری و استراتژی کسب و کار می شود. هدف از تحقیق این مقاله یافتن بازنمایی نقش های فردی در تیم در شرکت های تولیدی در امد متوسط و بالا است. هدف پژوهش, توصیف موقعیت های مختلف کارکنان در تیم های انتخاب شده است.

صفحه 13:
- برنامه تحقیقاتی ** دوم ارزیابی عملکرد تیم های فردی

صفحه 14:
در مورد مدل ۷۷60۷ به عنوان یک ابزار برای مدیریت شرکت ابزار تشخیصی مورد استفاده در 7 ار گروهی پرسشنامه (86۱01۳): برای اهداف پژوهشی, از یک ابزار تشخیصی که توسط ‎RM.‏ ‏0 و جمعی ساخته شده است استفاده می کنیم. روش شناسی - آزمون شامل هفت بخش است - سوالات و توسط پاسخ دهندگان تکمیل می شود. هر شماره ممکن لست دارای هشت پاسخ مختلف (ادعا) و ۰ امتیاز باشد. پاسخ دهندگان از هشت پاسخ انتخاب می شوند که بیشترین ویژگی آنهاست و رفتار آنها در تیم را توصیف می کند. لین تکات را می توان به چند توصیف اختصاص داد. در موارد شنید. ممکن است امتیازات در میان تمام ادعاها تقسیم شود: یا ممکن است هر یک از ۱۰ امتیاز به تنها ادعا در بخش اختصاص داده شود. توصیه می شود از این افراطی اجتناب کنید.

صفحه 15:
"۲ ارزيابى - نمرات در جدول ارزیابی وارد می شوند. ير - بالاترین نمر ت. که در لن شما می توا خود ن بهره را ببرید. بالاترین نمره دوم نشان می دهد که نقش های تیمی که می توانند به خوبی عمل کنند وقتی گروه کوچکتر به نقش مورد نظر شما نیاز دارند. دو کمترین نمره نشان دهنده گروه نقش است. شما دوست ندارید به نکات ضعیف خود مراجعه کنید. با لین حال. در عوض, در جهت بهبود آنهاء بهتر است همکاران من در جهت گرلیش رفتار در تیم همکاری داشته باشید. همچنین تملیل دلرید که نقش هایی را که مکمل هم هستند نگه دارید. در حللت ایده آل» تیم شامل نمایندگان تمام لین نقشهاء به طور متقابل شناخت و از کار گروهی خود در قبال آنها استفاده می کند.

صفحه 16:
3 وقبه ‎ae ee eS ee‏ استفاده__می کند. پرسشنامه دوم به منظور تدوین اعضاي تپم. زملنی که سرپرست آنها (رهبر ستون) ارزیابی می کند. پرسشنامه شامل پنج عامل عملکردی است: ات ری % قابلیت اطمینان دانش نظری ۳ کیفیت (گذراندن کار) 7 (کارایی) کار با هشت نقش تیم (هماه: اجرلیی استراتزی» ایده جستجوگره سازنده تیم منتخب منتقدین» تهیه کننده). لین پرسشنامه. عملکرد پنج جانیه را در پنچ عامل بررسی می کند. جواب لین است که با چرخاندن شماره مناسب در مقیاس؛ که در آن ۱ حداکثر منفی و مثبت ارزیلبی از ‎٩‏ کارمند در این عوامل است. اعداد ۸-۲ مراحل متوسط هستند. که منعکس کننده گرایش بیشتر یا کمتر به یکی از موارد شدید می باشد.

صفحه 17:
۴ گروه هدف و نمونه برداری لولین وظیفه ارزیلبی نتلیج تحقیق از طریق پرسشنامه نقش 26116 در تیم های گروه تحقیقاتی است. گرلیش کارکنان فردی به نقش های تیمی و همچنین نقش نمایندگی در تیم (ستون ها). دومین کار اين است که عملکرد اعضای تیم از پنج عامل را اندازه گیری کنیم. گروه هدف با لعضای مدیریت متوسط و ارشد است. #شرایط آزمایش از طریق تأیید ساختار سازمانی سازمان پرویه و مدیر ۷۷27۷ بخش کارکنان شرکت اطلاعیه داخلی صادر کرد - انتصاب تیم ها. پرسشنامه ها از طریق پست از پخش منابع انسانی توزیع شد: - پرسشنامه مربوط به کار گروهی (8610170) به اعضای تیم و رهبر تیم ارسال شد. - پرسشنامه مربوط به رتبه بندی عملکرد به مدیران و رهبران ستون های فردی ارسال شد. - برسشنامة ها با شماره گیری شده برای تضمین ناشناس بودن پاسخ دهندگان.

صفحه 18:
هدف از این مقلله معرفی مدل ‎WCM‏ به عنوان یک ایزار برای مدیریت شرکت لست. نقش درون تیم جه تدرت مى نواند با ویژگی های مشخص شده يا ظاهر بیرمنی شناخته شود لین یکی از دلایلی بود که ما یک ابزار تش برای بررسی نقش های مختلف تیم - پرسشنامه کار گروهی بلبي انتخاب کردیم. همچنین لازم بود که عملکرد یک تیم کاری را پیگیری کنیم. به لین ترتیب. پرسشنامه رتبه بندی عملکرد مورد استفاده قرار گرفت. همچنین ما نیاز به مشخص کردن گروه هدف با توجه به معیارهای انتخاب شده. لین مقلله تنها آغاز است. ما در تحقیق ادلمه خواهیم داد و مى توانید نتایج را بخولنید. در مقالات آینده ماء به همین دلیل ممکن است نتایج به زودی انتظار نداشته باشد. ما در حال انجام این تحقیق هستیم و نتایج ما را در مقالات بعدی منتشر خواهیم کرد.

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
19,000 تومان