سایر تحقیق و پژوهش

تولید مثل در جانداران

tolid-mesl-jandaran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تولید مثل در جانداران”

تولید مثل در جانداران

اسلاید 1: فصل 8علوم پایه هشتم (تولید مثل در جانداران)دانش آموز :نام معلم : کلاس: هشتم

اسلاید 2: فصل۸تولید مثلدر جاندارانچه ویژگی ای در جانداران وجود دارد که سبب می شود، جمعیت یک نوع از آنها زیاد شود؟اگر افراد یک نوع جانور نتوانند تولید مثل کنند، چه اتفاقی می افتد؟ جانداران متفاوتی که در اطراف شما وجود دارند، چگونه تکثیر می شوند؟

اسلاید 3: جانداران به روش های متفاوتی تولید مثل می کننددر جدول ۱ تعدادی از ویژگی های جانداران آمده است. مقابل هر ویژگی نقش آن را بنویسید. به نظرشما چه تفاوت اساسی بین تولید مثل و ویژگی های دیگر جانداران وجود دارد؟جدول ۱)تولیدمثلرشدحرکتتغذیهویژگینقش

اسلاید 4: فعالیتوسایل و مواد لازم: ظرف شیشه ای، مخمر نانوایی، شکر، نمک، آب،قاشق چای خوری، میکروسکوپ، تیغه و تیغک.مخمر نانوایی، قارچی تک سلولی است. به اندازهٔ یک قاشق چای خوری پودر مخمر نانوایی رابه همراه مقدار اندکی شکر و نمک در ظرف شیشه ای بریزید. حدود ۵۰ میلی لیتر آب به آن اضافه کنید تا آب با پودر مخمر مخلوط شود. روی ظرف را بپوشانید و آن را در جای نسبتاً گرم قرار دهید.بعد از گذشت ۱۰ دقیقه آن را مشاهده و آنچه را می بینید یادداشت کنید.قطره ای از این مخلوط را روی تیغه بگذارید و روی آن تیغک قرار دهید. نمونه را با میکروسکوپ مشاهده و شکل آنچه را می بینید، رسم کنید.

اسلاید 5: گفت وگوکنیدشکل روبه رو مراحل رشد و تکثیر باکتری را نشان می دهد. با توجه به این شکل و آزمایش مربوط به مخمر، تولید مثل باکتری ومخمر را با هم مقایسه کنید.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید