باغبانی و زراعت

تولید مثل و اکوفیزیولوژی علف‌های هرز

tolid_mesl_va

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تولید مثل و اکوفیزیولوژی علف‌های هرز”

تولید مثل و اکوفیزیولوژی علف‌های هرز

اسلاید 1: تولید مثل و اکوفیزیولوژی علفهای هرز استاد : جناب آقای دکتر محمد مهدی رحیمیدانشجو : عزیز حیاتی بهار 96دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوجدانشکده کشاورزی، گروه دکتری زراعت (phd)

اسلاید 2: مفهوم علف هرز :علفهای هرز به گیاهانی گفته می شود که با زیستگاه های ساخت بشر سازش یافته اند و عموماً در خاستگاه جغرافیایی خود به عنوان گیاهان وحشی بی ضرر شناخته می شوند . علفهای هرز از طریق فعالیت های انسان و حیوانات اهلی به طور ناخواسته گسترش و بقاء یافته اند به طوری که به صورت ناخواسته اهلی شده اند . کلیات تحقیقمقدمه :

اسلاید 3: تولید مثل در گیاهان به دو نوع است : الف) جنسی ب) غیرجنسیکلیاتتحقیقانواع تولید مثل :

اسلاید 4: الف) در تولید مثل جنسی : سلولهای ویژه ای به نام گامت در اثر فرایند گامتوژنز تشکیل می گردند که از لقاح گامتهای نر و ماده جنین و سپس بذر تولید می شود . ب) در تولید مثل غیر جنسی : نتایج از طریق تکثیر اندامهای رویشی و یا از راه تولید بذر بدون لقاح گامتهای نر و ماده حاصل می شوند .

اسلاید 5: کلیات تحقیق تولید مثل جنسی خود بر دو نوع می باشد .1- تولید مثل جنسی نرمال یا آمفی میکسی2- تولید مثل جنسی غیر نرمال آپومیکسی یا (تولید مثل غیرجنسی

اسلاید 6: آمفی میکسی :یکی از مهمترین خصوصیات تولید مثل جنسی نرمال ، ایجاد تغییرات ژنتیکی در گیاهان است که از باز ترکیبی ژنها در فرآیند تقسیم میوزی (تقسیم با کاهش کروموزومی) ناشی می شود . در حالیکه تولید مثل غیرجنسی یا جنسی غیر نرمال فاقد این ویژگی می باشد زیرا ماهیت تکثیر در این سیستم طوری است که امکان تغییر پذیری و تنوع وجود ندارد و کلیه نتایج به والد خود شباهت دارند .

اسلاید 7: گلها اندامهای تولید مثل جنسی در گیاهان را تشکیل می دهند . و هر گل می تواند شامل چهار عضو کاسبرگ ، گلبرگ و پرچم و مادگی باشد.انواع گلها :گلها عموماً به چهار دسته تقسیم می شوند . کامل - ناقص - دو جنسه - یک جنسه

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید