سایر تحقیق و پژوهش

تولید محتوای الکترونیکی (تخته هوشمند)

takhteh-hai-hoshmand

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تولید محتوای الکترونیکی (تخته هوشمند)”

تولید محتوای الکترونیکی (تخته هوشمند)

اسلاید 1: 2 تولید محتوای الکترونیکی)تخته های هوشمند(استاد:دانشجو:

اسلاید 2: محتوای الکترونیکیمحتوای الکترونیکی آموزشی به مجموعه ای از عکس ها، متن ها، و انیمیشن های صوتی و تصویری گفته می شود که به کمک تکنولوژی رایانه ای پدید آمده تا یک مبحث درسی را آموزش دهد. این محتواهای آموزشی توسط مدرسان این دروس و متخصصین رایانه ایجاد می شود و برای اجرا و یادگیری در اختیار متعلمین قرار می گیرد.

اسلاید 3: محتوای الکترونیکی دارای مفهومی گسترده است و بطور کلی به هر نوع محتوایی که از طریق رایانه قابل مشاهده و انتقال باشد، محتوای الکترونیکی گفته می شود. یک محتوای الکترونیکی در ابتدا باید یک الگوی طراحی خوب داشته باشد، که البته در اینجا منظور از طراحی، نقش و رنگ نیست ، بلکه مراحل ساخت مد نظر است و باید طوری طی شوند که ما را به هدف برساند.

اسلاید 4: دومین ویژگی یک محتوای الکترونیکی خوب رساندن ما به مخاطب هدف است.گاهی هدف حل تمرین بدون حضور شما توسط مخاطب است و اگر محقق شود شما به هدف خود رسیده اید.گاهی هدف از تولید محتوای الکترونیکی آموزشی، یادگیری گام به گام است و اگر مخاطب موفق به یادگیری شود هدف شما محقق شده است.گاهی هدف این است که محتوای الکترونیکی آماده کنید تا به جای پاورپوینت استفاده کنید. اگر این محتوای الکترونیکی بتواند برای شما مفید واقع شود به شما به هدف خود رسیده اید.

اسلاید 5: هدف از تولید محتوای الکترونیکیاز آنجایی که محتوای الکترونیکی به شکل سرگرمی، طنز و یا بازی صرف نیست، هدف اصلی آنها چیزی جز آموزش نمی باشد. مهمترین مبحث در محتوای الکترونیکی، بحث آموزش مخاطبان می‎باشد. مخاطبان نیز عموما قشر نوجوان و جوان هستند که با هدف یادگیری به محتوای الکترونیک روی می‎آورد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید