سایر تحقیق و پژوهش

تولید محتوا الکترونیک(آسیب شناسی روانی)

tolid-mohtava7

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تولید محتوا الکترونیک(آسیب شناسی روانی)”

تولید محتوا الکترونیک(آسیب شناسی روانی)

اسلاید 1: تولید محتوا الکترونیک (آسیب شناسی روانی)ارائه:

اسلاید 2: محتوای الکترونیکیمحتوای الکترونیکی به مجموعه ای متون ، تصاویر ، صدا ها و ویدیو ها گفته میشود که هدف آن ها آموزش یک مطلب یا معرفی یک محصول میباشد . بطور کلی تر به هر نوعی از محتوا که از طریق رایانه قابل مشاهده و انتقال باشد محتوای الکترونیکی میگوییم .در ایران تبدیل اطلاعات به محتوای الکترونیکی از سال ۱۳۶۸ آغاز شد . اولین گام برای تولید ترویج تولید محتوای الکترونیکی تبدیل کتاب های چاپی به کتاب های الکترونیکی بود و طی مدت زمان کوتاهی افراد زیادی را مجذوب خود کرد .

اسلاید 3: در نگاهی کلی تر می توان گفت محتوای الکترونیکی به محتوای می گویند که از طریق کامپیوتر قابل دیدن باشد. به عنوان مثال : سی دی های آموزشی ارائه شده توسط آموزش و پرورش را می توان یک محتوای الکترونیکی دانست و وب سایت ها نیز یک نوع محتوای الکترونیکی اند که در معرض دید کاربران قرار می گیرد.

اسلاید 4: در تعریفی دیگر که محتوای دیجیتالی بر روی محتوای الکترونیکی گذاشته اند به این صورت توضیح داده شده است که به اطلاعات یا محتوای که بر روی شبکه ای از دستگاه های دیجیتالی می باشد گفته می شود ، در کل در این تعریف آمده است که هر اطلاعاتی که بر روی اینترنت قرار دارد محتوای دیجیتالی نامیده می شود .ساکسنا آنوراگ در تعریفی که از محتوای الکترونیکی دارد گفته است به هر اطلاعاتی که در آن فاصله های به حداقل رسیده است ، هزینه ها کمتر شده ، سازگاری با شرایط و محبوبیت بیشتر نزد کاربران دارد محتوای الکترونیکی گفته می شود .

اسلاید 5: محتواهای الکترونیکی برای انواع مختلف نیازها استفاده می شود به این صورت که بیشتر آموزش ها امروزه از طریق محتواهای دیجیتالی صورت می گیرد و می توان  گفت هدف از توسعه دادن محتواهای الکترونیکی بالا بردن دانش و فرهنگ جامعه می باشد . در جامعه  کنونی هر فردی با استفاده از دریافت ، ایجاد ، اشتراک گذاری و استفاده از اطلاعات در راستای حرفه و هنر خود پیشرفت کند .یک محتوای دیجیتالی معتبر باید دسترسی به خود را به صورت هدفمند انجام داده باشد به این صورت که دارای کیفیت بالا و مفید باشد و این در حالی باشد که مانند یک معلم حرفه ای و خبره مجازی عمل کند .

اسلاید 6: انواع محتوا محتوای متنیمحتوای تصویریمحتوای تعاملیمحتوای ویدئوییپست­های وبلاگکتاب الکترونیکی

اسلاید 7: محتوای متنیدر هر محتوایی الکترونیکی متن مهم ترین و قوی ترین عنصر برای رساندن مفهوم می باشد ، در هر محتوایی شما برای رساندن مفهوم خود از محتوای متنی استفاده می کنید . سیستم کامپیوتری شما می تواند در هر سطحی فایل های MS WORD  و متنی را پردازش و استفاده کند ، قالب های ذخیره شده  برای محتوای متنی به صورت پی دی اف ، اچ تی ام ، داک ، تکست می باشد . از نمونه های محتوای الکترونیکی می توان به مقالات و کتاب های الکترونیکی اشاره کرد .

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید