پزشکی و سلامت تغذیه

تولید میکروبی آنزیم لوسیفراز

losifraz

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تولید میکروبی آنزیم لوسیفراز”

تولید میکروبی آنزیم لوسیفراز

اسلاید 1: موضوع: تولید میکروبی آنزیم لوسیفراز

اسلاید 2: معرفیلومینسانس پدیده ای در دنیای زیستی میباشد که در طی آن نور توسط جانداری آزاد میشود . دو قسمت مهم در این پدیدهو پیش ماده ی آن یعنی لوسیفرین میباشد. این آنزیم در حشراتی مانند کرم شب تاب، باکتریها ، دینوفلاژه هاآنزیم لوسیفرازو کیسه تنان وجود دارد، اما در هر کدام ساختار آن متفاوت میباشد. هم اکنون از این آنزیم در بسیاری از فرآیندهای، تصویربرداری از سلولهایژن گزارشگر لومینسانس تشخیصی و بالینی استفاده میشود. این آنزیم در ژن درمانی، عمل به عنوانزنده، مطالعه ی برهم کنش سلولها و پروتئینها با هم و همچنین مطالعه ی حیوانات ترانس ژن مورد استفاده قرار گرفتهدر زیست مولکولی و دنیای پزشکی است.

اسلاید 3:

اسلاید 4: تعریفلوسیفراز یک نام عمومی برای هر آنزیمی است که واکنشی را کاتالیز می کند که منجر به تابش نور با شدت کافی برای پیامدهای بیولوژیکی می شود. یعنی به اندازه کافی روشن است که توسط ارگانیسم دیگری مشاهده شود. به غیر از کاتالیزور انتشار نور، لوسیفرازهای مختلف اشتراکات کمی دارند. همه لوسیفرازها فرآیندهای اکسیداتیو را کاتالیز می کنند که در آن یک واسطه (یا محصول) در حالت برانگیخته الکترونیکی تشکیل می شود

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید