wi-fi-six

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۳ اسلاید در این اسلاید ابتدا با تکنولوژی جدید وای فای ۶ به خوبی آشنا خواهید شد سپس انواع کاربردها و مزایای آن مورد بررسی قرار خواهند گرفت و پس از آن انواع تکنیک‌ها و روش های به کار برده شده به همراه تصویر متحرک آموزش داده می‌شوند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1128 بازدید, 6 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تکنولوژی وای فای ۶”

تکنولوژی وای فای ۶

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمموضوع ارائه:تکنولوژی Wi Fi 6

اسلاید 2: فهرست مطالبتاریخچه ی تکنولوژی Wi Fiمعرفی Wi Fi 6مزایای Wi Fi 6 کدامند؟انواع تکنیک ها و تکنولوژی های وای فای 6؟آیا Wi Fi 6 معایبی دارد؟

اسلاید 3: تاریخچه ی تکنولوژی Wi Fi نسخه‌های قدیمی‌تر وای فای به طور رسمی نام‌گذاری نشده‌اند، ولی اگر این امر صورت می‌گرفت نام‌گذاری آن‌ها به شکل زیر انجام می‌شد:وای فای 1 در واقع همان 802.11b است که در سال 1999 عرضه شده است.وای فای 2 یا همان استاندارد 802.11a در سال 1999 عرضه شده است.وای فای 3 که 802.11g نیز نام دارد، در سال 2003 وارد بازار شده است.وای فای 4 همان 802.11n است ، که عرضه آن سال 2009 بود.وای فای 5 همان 802.11ac است ، که در سال 2014 عرضه شد.نسخه های 1 تا 3 دیگر مورد استفاده نیستند.

اسلاید 4: وای فای 6 نسخه ی جدیدی از تکنولوژی بیسیم وای فای است که استاندارد آن 802.11ax است. این استاندارد جدید توسط موسسه مهندسان برق و الکترونیک یا همان IEEEبزرگترین انجمن متخصصان فنی جهان، توسعه داده شده است. وای فای 6 توانسته داده‌ها را به طور بهتری رمزنگاری کند.صنعت برای کاهش تداخلات در شبکه به وای فای 5GHz روی آورده است.این استاندارد جدید حتی می‌تواند سرعت شبکه‌های 2.4GHz را افزایش دهد.تکنولوژی Wi Fi 6

اسلاید 5:

اسلاید 6: مزایای Wi Fi 6افزایش سرعتافزایش تعداد دستگاه های متصلافزایش طول عمر باتریامنیت بیشتر

اسلاید 7: سرعت اینترنت صرفا به دستگاه های شما بستگی ندارد بلکه به سرویس دهنده و سایر شرایط نیز بستگی دارد.در مکان های شلوغ وای فای 6 بهتر عمل می‌کند.حتی اگر در خانه باشید و دستگاه‌های زیادی به وای فای شما متصل باشند نیز این افزایش سرعت را احساس خواهید کرد.دستگاه‌های متصل به وای فای 6، در مقایسه با شبکه‌های با کیفیت فعلی، آن چنان سریع‌تر نیستند.افزایش سرعت

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید