برنامه‌ریزی

تکنیک انفجار ستاره Starbursting

Starbursting

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تکنیک انفجار ستاره Starbursting”

تکنیک انفجار ستاره Starbursting

اسلاید 1: تکنیک انفجار ستارهStarbursting

اسلاید 2: عنوانتکنیک انفجار ستارهنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعتصمیم گیری و حل مساله / استراتژیسطحفردی / گروهیپیچیدگیکم

اسلاید 3: وقتی یکی از همکارانتان ایده یک محصول یا خدمت جدید را با شما در میان میگذارد، شما برای درک بهتر این ایده، او را با سوالات زیادی، بمباران میکنید: هزینه تولید آن چقدر است؟ کجا باید به فروش برسد؟ چه ویژگی هایی دارد؟ چه کسی آن را خواهد خرید؟ چرا باید آن را خریداری کنند؟ و سوالاتی از این قبیل. پرسیدن این سوالها، راه ارزشمندی برای درک ایده و البته به چالش کشیدن آن است؛ به‌گونه ای که تمامی جنبه های مرتبط به این ایده و مسائل احتمالی آن، مورد نظر قرار میگیرد. البته بهترین کار این است که از سوالاتی هدفمند، نظاممند و یکپارچه استفاده شود. این رویکرد هم برای یک کسب وکار اهمیت دارد و هم در امور شخصی کاربرد خواهد داشت.این تکنیک، نوعی طوفان فکری به شمار می آید که به‌جای تولید جواب، به خلق سوالات مفید و کارآمد می-پردازد. این روش میتواند به شکل فرآیندی تکرارشونده، استفاده شود؛ که در آن برای پاسخهای ارائه شده به پرسشهای اولیه، سوالاتی دقیق تر و بهتر طراحی گردد. برای نمونه؛ ایده مطرح شده، ساخت یک کفش اسکیت است:•شما از همکار خود می پرسید که : خریدار این محصول چه کسی خواهد بود؟ •او می گوید: اسکیت سواران.•شما برای دقیق تر شدن و تفکر در مورد برنامه های بازاریابی او، می پرسید: چه گروهی از اسکیت سواران؟•وی پاسخ میدهد: اسکیت سواران نمایشی که به دقت، ظرافت و در عین حال استحکام بیشتری نیاز دارند.ادامه این پرسش و پاسخ ها به برنامه ریزی دقیق تر و طراحی مناسب تر محصول کمک خواهد کرد. با این کار شما کاملاً با مشتری بالقوه این محصول و خصوصیات او آشنا میشوید.

اسلاید 4: نحوه استفاده از ابزاربرای استفاده بهتر از این ابزار، یک محصول یا مسأله خاص را در نظر گرفته و گامهای زیر را دنبال کنید:گام نخست: با استفاده از الگوی زیر، ایده، محصول یا چالش مورد نظر را تعریف کنید.گام دوم: واژه های چه کسی، چه چیزی، چرا، کجا، چه وقت و چطور را در هر یک از اضلاع ستاره، یادداشت نمایید.گام سوم: بر اساس واژه های فوق، در مورد سؤالات مرتبط، طوفان فکری داشته باشید. سوالات از مرکز ستاره به سمت بیرون، توسعه مییابند. در این مرحله، سعی نکنید به سوالات پاسخ بدهید و تأکیدتان فقط روی کمیت سوالها (تعداد سؤالات بیش‌تر) باشد.گام چهارم: با توجه به گستره کار و نوع سوالات طرح شده، شاید لازم باشد برای طرح سوالات دقیق تر و بیش‌تر، باز هم این تکنیک را ادامه بدهید.

اسلاید 5: ابزارهای مرتبططوفان فکری Brainstormingمزایادرک گزینه های بهتر، از طریق سوالات طوفان فکریاین تکنیک به خلق سوالات مفید و کارآمد می پردازدکاربردهامدل انفجار ستاره، ابزار مفیدی است که شما را در فرآیند حل مساله و یا تصمیم گیری یاری می کند. شما می توانید با استفاده از این مدل که نوعی طوفان فکری به شمار می آید، با روشی نظام مند و یکپارچه، جنبه های مختلف یک مسأله را بررسی کنید.معایب

اسلاید 6: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 7: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان