کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

تکنیک های فروش حرفه ای

forosh-harfehh-ei

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تکنیک های فروش حرفه ای”

تکنیک های فروش حرفه ای

اسلاید 1: تکنیک های فروش حرفه ای

اسلاید 2: برایان تریسی : هر کاری که خواستید شروع کنید بدترین حالتش رو در نظر بگیرید.

اسلاید 3: تعریف فروشفروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلند مدت با مشتریان است.فروش یعنی هنر و علم به ثمر رساندن کلیه تلاش های بازاریابی است.

اسلاید 4: تعریف بازاربازار عبارت است از محلی براي مبادلات بالقوه“. اگر براي محصول یا خدمت ما حتی یک نفر هم وجود داشته باشد، می توانیم بگوییم که بازار وجود دارد.

اسلاید 5: تفاوت فروش و بازاریابیبازاريابي به مجموعه فرآيندهايي اطلاق مي شود كه از شناخت نياز مشتري (حتي قبل از توليد محصول) آغاز شده و به فروش و در نهايت به فعاليتهاي پس از فروش ختم مي‌گردد، در واقع مي توان گفت كه فروش بخشي از فعاليتهاي بازاريابي است.

اسلاید 6: تفاوت فروش و بازاریابیدر ديدگاههاي سنتي، فروش به عنوان پايان ارتباط با مشتري در نظر گرفته مي شد حال آنكه در ديدگاههاي جديد فروش آغاز يك رابطه با مشتري است. فروش به نوعي مي تواند به عنوان فعاليت به ثمر رساننده‌ي بازاريابي محسوب شود. 

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید