کسب و کار مدیریت و رهبری

تیم کارکردی – Functional Team

60-Functional-Team

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تیم کارکردی – Functional Team”

تیم کارکردی – Functional Team

اسلاید 1: تیم کارکردیFunctional TeamMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانتیم کارکردینوعابزارمراحل استفادهطراحی/ اجراموضوعرهبری و مدیریتسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: تیم کارکردی گروهی از مردم با تخصص عملکردی عمومی که به سمت اهداف اشتراک گذاشته شده‌ حرکت می‌کنند. تیم‌های کارکردی، تیم‌های سنتی شرکت‌های بزرگ هستند که اغلب با تمام دپارتمان یا بخشی از آن منطبق می‌باشد. تیم کاربردی یک گروه از مردم متخصص است که برای یک هدف مشترک عملکردی مشترک دارند. تیم کاربردی سنتی شرکت‌های بزرگ, اغلب کارکرد یک گروه طیفی به طور همزمان یا بخشی از آن است. به عنوان مثال در هر شرکت متوسط به طور معمول یک گروه طیفی مشغول بخش بازاریابی هستند, همه اعضای آن تیم با انجام وظایف خود عملکرد بازاریابی را تشکیل می‌دهند. یک تیم کاربردی توسط یک گروه همگن از مردم در مدت مشخص در یک ناحیه تخصصی تشکیل می‌شود, اعضای تیم می‌بایست سلسله مراتب مختلفی را در تیم داشته باشند, آنها ممکن است از تاریخ و به سطح ارشد, مدیریتی و یا متخصص باشند. برای همین باید هر تیم توسط یک فرد مستعد که معمولا در آن زمینه کارشناس است مدیریت و رهبری شود. تیم کارکردی به معنای یک نقش تخصصی است. اگرچه برای برخی از افراد انجام یک کار ساده تکراری و روتین آسان‌تر باشد و در عرصه رقابتی که سرعت‌ها در حال تغییر هستند, این روال بسیار مفید است. مردم در تیم‌های کاربردی تمایل کمتری به تغییر و ایجاد خلاقیت در فرایندها و ایده‌های جدید دارند, بیشتر باید کارها و وظایف خود را طبق دستورالعمل‌های دقیق و بر اساس تجارب گذشته خود به خوبی انجام دهند. برخی افراد در تیم کاربردی بیشتر تمایل دارند به جای حرکت مستقیم در مسیر هدف تیم تا جایی که می‌توانند بیشتر به اهداف خود متمایل شوند و به اهداف کم بی‌توجهی کنند, همچنین ممکن است در این اعضای تیم درگیری و رکود منجر شود، چون هر عضو هیچ سهمی از هدف تیم نداشته و حتی از فهم نقش فردی دیگر درکی ندارد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطتیم کارکردی متقابل Cross-Functional Team مزایابا اختصاص یک تیم عملکردی برای یک وظیفه خاص و وجود یک رهبر برای مدیریت تیم, فعالیت اعضا منظم شده و در یک مسیر خاص مسیر رسیدن به هدف را دنبال می‌کنند.کاربردهادر شرکت‌ها و موسسات متوسط و بزرگ که شامل بخش‌های مختلف است برای وظیفه هر بخش می‌توان یک تیم کاربردی اختصاص داد.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان