علوم مهندسی معماری و عمران

ثبت تخلفات رانندگی

traffic

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ثبت تخلفات رانندگی”

ثبت تخلفات رانندگی

اسلاید 1: دوربین های ثبت تخلفات راهنمایی رانندگی...زیرنظر:استاد علی اکبری

اسلاید 2: Control دوربین مداربسته یکی از تکنولوژی های نظارت تصويري است که کاربرد بسیاری در حمل و نقل عمومی ایفا می کند. دوربین مداربسته راهنمایی و رانندگی در جاده های پرترافیک و شلوغ،بالای چراغ های راهنمایی و رانندگی، بزرگراه ها و تقاطع ها نصب می شوند. مانیتورینگ ترافیک،ثبت طرح های ترافیکی و نظارت بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از موارد کاربرد دوربین مداربسته راهنمایی و رانندگی می باشد. درصورت نقض قوانین توسط یک خودرو، پلاک آن توسط این دوربین ها ثبت شده و جریمه برای خودروی مربوطه، در نظر گرفته می شود. مقدمهدوربین ثبت تخلف یادوربین ترافیکی یک دوربین است که ممکن است کنارجاده بالای آن یاروی یک خودرو مخصوص نصب شود تا به اجرای قوانین و راحت ترکردن زندگی انسانها کمک کند.

اسلاید 3: تاریخچه دوربین های هوشمنداولین نسل دوربین های ثبت تخلف سرعت در دهه 1382 در دنیا مورد بهره برداری قرار گرفت. مشکل اصلی سامانه های نسل اول و دوم این دوربینها این بود که امکان تعیین سرعت تمام خودروهایی که در خط موازی یک بزرگراه در حال حرکت بودند وجود نداشت و به همین خاطر این سیستم ها در خیابانها و بزرگراههای پرتردد قابل استفاده نبود. از این رو نسل سوم این دوربینها با هدف حل مشکلات و محدودیتهای دوربین های گذشته وارد بازار شد.این دوربین ها به دو روش راداری و لیزری کار می کنند. البته تقریبا تمام دوربین های کنترل سرعت در ایران به روش لیزری کار می کنند که 90% آنها ساخت کشور آلمان می باشند.بیش از چهل سال است که دوربینهای کنترل سرعت در بسیاری از کشورهای جهان از جمله اتریش، استرالیا، کانادا، آلمان، یونان، ایتالیا، هلند، نروژ، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئیس و تایوان بکار میرود.Submit an infringementStop!…..

اسلاید 4: مزایای نصب دوربین مداربسته راهنمایی و رانندگیجمع آوری اطلاعات ارزشمنداجرای قوانینتشویق به رانندگی ایمنکمک به ثبت اخبار و حوادث

اسلاید 5: جمع آوری اطلاعات ارزشمنددوربین های ترافیکی که در جاده ها نصب می شوند، توسط پلیس راهنمایی و رانندگی تهیه و نگهداری می شوند. علاوه بر نظارت بر جاده ها و تصادفات، فیلم های ضبط شده توسط این دوربین ها در تصمیم گیری برای ساخت و ساز و احداث جاده های نو، تاثیرگذار است.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید