jameh-shnasi-verzshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جامعه شناسی ورزشی”

جامعه شناسی ورزشی

اسلاید 1: مقدمات جامعه شناسی ورزشی

اسلاید 2: رئوس مطالبی که در ارائه به آن پرداخته می شود:پیشینه و مفاهیم جامعه شناسی ورزشیجامعه شناسی ورزشی در ایراناهمیت جامعه شناسی در ورزش مدرن

اسلاید 3: پیشینه و مفاهیم جامعه شناسی ورزشیجامعه شناسی علمی است که به حیات انسان و آثار و نتایجی که از زندگی اجتماعی روابط انسانی و همچنین نهاد های اجتماعی حاصل می شود(ریترز، 1994)جامعه شناسی بطور اعم ویژه گی های عمومی جوامع ، نحوه رشد و تکامل اجتماع، تبیین و تفسیر روابط اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، تربیتی و ... انسان ها را در جامعه بررسی می کند( زایدمن، 1983 )

اسلاید 4: تاریخچه جامعه شناسی ورزشی در جهانتحقیقات در زمینه روانشناسی ورزش در اواخر قرن 19 آغاز شد و با کار روانشناسانی مانند نورمن تریپلت ، که در سال 1898 دریافت دوچرخه سوارانی که با دیگران مسیر را طی می کردند، به لطف جنبه های اجتماعی و رقابتی گروه ها ، عملکرد بهتری داشتند. این رشته تا سال 1925 ادامه داشت ، زمانی که کلمن گریفیت ، روانشناس ، اولین آزمایشگاه روانشناسی ورزشی آمریکا را در دانشگاه ایلینوی تأسیس کرد. گریفیت با تیم های حرفه ای مانند شیکاگو کابز مشورت کرد. کلمن گریفیت به عنوان پدر روانشناسی ورزش شناخته می شود

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید