5000 تومانی

جامعه شناسی ورزشی

jamaeh-shnasi-verzshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جامعه شناسی ورزشی”

جامعه شناسی ورزشی

اسلاید 1: بنام خداجامعه شناسی ورزشی

اسلاید 2: تعریف جامعه شناسی 1- جامعه شناسی علمی است که به حیات انسان و آثار و نتایجی که از زندگی اجتماعی روابط انسانی و همچنین نهاد های اجتماعی حاصل می شود(ریترز، 1994)2- جامعه شناسی بطور اعم ویژه گی های عمومی جوامع ، نحوه رشد و تکامل اجتماع، تبیین و تفسیر روابط اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، تربیتی و ... انسان ها رادر جامعه بررسی می کند( زایدمن، 1983 )

اسلاید 3: زیر شاخه های علم جامعه شناسیحوزه فعالیت علم جامعه شناسی بررسی میدان های بی نهایت متنوع واقعیت های اجتماعی است. واز انجا که یک ذهن هر چقدرهم نافذ و وسیع باشد قادر نیست همه چیز را تحلیل کند بنابراین هرکسی به ناچار باید مطالعات و تحقیقات خود را از زندگی جوامع متمرکز کند تا در آن زمینه متخصص شود (جاناتان و ترنر، 1985 )

اسلاید 4: مقدمهورزش، رفتاری اجتماعی است که هسته ی اصلی آن را رقابت مبتنی بر مهارت جسمانی تشکیل می دهد . این رفتار شامل طیف وسیعی از بازی های کودکان تا مسابقات ورزشکاران حرفه ای می شود .ورزش یکی از پدیده های اجتماعی جهان شمول و یکی از مهمترین نهادهای جوامع صنعتی است . جمعیت زیادی در ورزش های تفننی ) تفریحی ( یا رقابتی و یا در تربیت بدنی شرکت می کنند و یا نظاره گر مسابقات ورزشی ، از طریق حضور در ورزشگاهها و یا از طریق تلویزیون هستند. بنابراین ، علاقه به ورزش بسیار فراگیرتر از انجام فعالیت های ورزشی است .هیچ رویدادی به اندازه ی بازی های المپیک و جام جهانی فوتبال نمی تواند، جمعیت چند میلیاردی جهان را جلوی صفحه ی تلویزیون میخکوب کند و یا از آنها خوانندگان پر و پا قرصی برای مطبوعات ورزشی بسازد. علاوه بر این افزایش میزان فروش تجهیزات و کالاهای ورزشی، افزایش دستمزد بازیکنان فوتبال و مربیان، افزایش درآمدهای ناشی از پخش آگهی های بازرگانی در خلال پخش مسابقات ورزشی مهم و عایدات ناشی از رونق جهانگردی ورزشی، همگی نشان دهنده ی آن هستند که ورزش در دنیای امروز به یک صنعت سودآور تبدیل شده است.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید