jaamee-va-behdasht-mohitt

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جامعه و بهداشت محیط”

جامعه و بهداشت محیط

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: 2 جامعه و بهداشت محیط

اسلاید 3: 3جامعه Communityجامعه مکانی است با جمعی از مردم و یک نظام اجتماعیجامعه گروهی از افراد است که در جای مشخص زندگی میکنند و دارای علایق و ارزش های مشترک و اهداف مشابه هستند، که آنها را به هم ارتباط میدهد.

اسلاید 4: 4تعريف جامعه در واژه نامه ارتقاء سلامت سازمان جهاني بهداشت ( 1998 ) گروهـي خاص از مردم كه اغلب در يك محـدوده جغرافيــايي معــين زندگــي مي كننـد و داراي هنـجار ها ، ارزش ها و فرهنگهاي مشـترك بـوده و بر اساس يك ساخـتار اجتــماعي طبقه بنـدي شده اند. اين ساخــتار بر پايه روابطـي است كه جامـــعه در طي يك دوره زمــاني ايجاد نـموده است .

اسلاید 5: 5 كار كردن با و براي جوامـع در زمينه ارتقـاء سلامت به يك شناسايي دقـيق از مشخصـه هاي اجتماعي و زيست محيطي گروه و نيز قرار داشتن دريك موقعيت جغرافيايي مشترك نياز دارد . شكي نيست كه هردوي اين موارد از طريق فرايند هاي مبتني بر مشاركت افراد حاصل ميگردند .

اسلاید 6: 6ظرفيت جامعه مفهــومي پويا ، پيچيــده و چند بعدي است ،كه هم بخشي از فرايند هاي جامــعه و هم نتيجه اي از آن است . ابعاد ظرفيت جامعه عبارتند از : مشـاركت جامعه ، رهــبريت ، شبــكه هاي اجتمـاعي پربار ، توانــايي بيـان صـريح ارزش ها ، تفكــر نقـادانه ، توانايي در مــعرفي و ارائه منـابع ، مهارت ها و توانايي بكارگيري قدرت و...

اسلاید 7: 7 اگر واقعيت گرايي را كه فقط توسط مشــاركت انسـان ها در اجتماع خودشــان حاصــل مي شـود از ارزيـابي و توسعه مداخـلات جـدا سازيم، ظرفيت جامعــه از بين رفته يا ضعيف مي گردد . توجه داشته باشيد كه ظرفيت سازي ، مسئـله اي ســهل و آسان نيست .

اسلاید 8: 8

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید