پزشکی و سلامت پرستاری و پیراپزشکی

جایگاه گروه درمانی در روان پرستاری

groh-darmani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۵ اسلاید در این مجموعه اسلاید به موضوع های زیر پرداخته شده : جایگاه گروه درمانی در روانپرستاری،توانبخشی گروهی،بحث گروهی و دینامیک گروهی- هدف از اجرای نمایش در گروه تمامی مطالب با دقت از منابع معتبر و به روز گرفته شده و برای هر اسلاید تصویری منحصر به فرد طراحی شده است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
902 بازدید, 4 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جایگاه گروه درمانی در روان پرستاری”

جایگاه گروه درمانی در روان پرستاری

اسلاید 1: جایگاه گروه درمانی در روانپرستاری،توانبخشی گروهی،بحث گروهی و دینامیک گروهی- هدف از اجرای نمایش در گروهزیر نظر :دانشجو :

اسلاید 2: گروه درمانی گروه‌درمانی یا روان‌درمانی گروهی، به معنای به کار بردن روش‌های روان‌درمانی بر روی یک گروه، به منظور بهره‌گیری از تاثیر متقابل اعضای گروه بر همدیگر است. گروه‌درمانی ممکن است به تنهایی یا توام با روان‌درمانی فردی و سایر انواع درمان‌های روان‌پزشکی مورد استفاده قرار ‌گیرد.گروه‌درمانی، یک فرآیند روانی است که در آن یک متخصص آموزش دیده، با استفاده از تعامل هیجانی گروه‌های کوچک و بسیار حساب شده، سعی می‌کند مشکلات شخصیتی افراد را اصلاح نماید.

اسلاید 3: گروه‌درمانی، غالبا از یک نفر درمان‌گر و شش یا هشت نفر بیمار تشکیل می‌شود. اعضای گروه معمولا هفته‌ای یک یا دو بار و به مدت ۹۰ دقیقه همدیگر را ملاقات می‌کنند و با نظارتِ درمانگر، به تعامل می‌پردازند بسته به تشخیص، ممکن است گروه، همگن(Homogenous) یا ناهمگن(Heterogeneous) باشد.

اسلاید 4: عوامل درمانیبه طور کلی تجارب درمان گروهی به عوامل گوناگونی بستگی دارد که به تعدادی از عوامل اصلی در زیر اشاره شده است:امید دادن عمومیت دادن انتقال دانش نوع دوستی اصلاح سیر تکاملی خانواده رشد فنون اجتماعی شدن رفتار تقلیدی

اسلاید 5: جایگاه روان پرستاری در گروه درمانیپرستاران روزانه در فعالیتهای گروهی شرکت می کند. دربرنامه مراقبت های بهداشتی ، پرستار در گروه های کاری یا هدایت شده فعالیت می کند که خط مشی ایجاد می کنند ، روش ها را توصیف می کنند و مراقبت از مددجو را برنامه ریزی می کنند. آنها همچنین در گروههای مختلف دیگری شرکت دارند که هدف آنها تلاش نهادی خدمت به مشتریان است. پرستاران ترغیب می شوند از مراحل فرآیند پرستاری به عنوان چارچوبی برای رهبری گروه کاری استفاده کنند

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید