صفحه 1:

صفحه 2:
‎ocd‏ ا الا ‎or Seas‏ ل ‎Serle eerie‏ ‎0 ae EST BEETLE ERC eed ‏1- جبران خدمات يك نوع هزينه عملياتى است. ‎beamed‏ ل ال للا ‎000 ‏ا ا ا ا‎ oe ee} ‎Se‏ ا ا ‎Bed‏ ل ‏ا ا ا ا ‎a‏ ‏است از همه شكلهاي يرداخت مالى وغير مالى كه در ازاى خدمات محسوس كاركنان توسط ‎000 ee

صفحه 3:
اصول حاكم بر نظام جبران خدمات ‎٠‏ عدالت كرايى ‏* کنایت گرایی ‏۰ رقابت گرایی

صفحه 4:

صفحه 5:
براساس اصل برابري : برابرى درون فردى برابرى بين فردى لت Inequity: Pay Seems Unfair Equity: Pay Seems Fair

صفحه 6:
متغيرهاي مهم موثر بر جبران خدمات كاركنان: تفاوت در ویژگی‌ها و خصوصیات کارکنان ( تحصيلات . ارشديت . شايستكى) ‎Rede Wee ad Oe rod‏ ۱ كار كنان (عملكرد. غيبت . ترك خدمت)

صفحه 7:
۱- تفاوت درسازمان‌ها: ۲- تفاوت در ماهیت کار: مسئولیت؛ )شرایط کاری؛ مهارت های موره نیز ۱- اقتصاد بازار کار و تولید ۳ ۳

صفحه 8:

صفحه 9:
فنون پرداخت ‎te) ae Si‏ تا ‎por) CO] KY a |‏ ‏۲ هماهنگی در رقابت ‏۳ پیروی از رقابت ‎

صفحه 10:
‎Bred‏ یت ‎Pere repr op in|‏ ۲ نظریه قدرت پرداخت ‏۲ نظریه کارایی ۳ 5. تئورى معاش ‏1. تئورى سرمايه اى دستمزد ‏د سس 1 ۸ تئوری سرمایه گذاری دستمز ‎٩‏ تلوری حداقل دستمزد ‎

صفحه 11:
طرحهاى حقوق و دستمزد * طیح زمانی ‎a‏ كارى ‎ere a‏ - طرح پیدو - طرح هالزی ا

صفحه 12:
از توجه شما متشکرم

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان