کسب و کار مدیریت و رهبری

جبران غرامت در بیمه های باربری

Cargo-Claims-Indemnity

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جبران غرامت در بیمه های باربری”

جبران غرامت در بیمه های باربری

اسلاید 1: Cargo Claims IndemnityJalaledin GholamiAsef Ghahramani

اسلاید 2: دفتر ثبت اعلام خسارت وارده

اسلاید 3: تلف کالامورد بیمه تماما و یا قسمتی از آن در زمینه وقوع یکی از خطرات دریا به نحوی آسیب بیند که غیر قابل استفاده شده و یا اینکه تماما از بین رفته باشد. موارد تلف کالا به خسارات ناشی از آتش سوزی و غرق اطلاق می گردد که بیمه گذار به دلیل آن از دریافت کالای خود محروم مانده است.

اسلاید 4: (Damage)آسیب دیدگی کالا کالای مورد بیمه وجود دارد ، اما به دلیل خسارات دریا دچار آسیب و خسارت شده است .مانند اینکه کالا دچار آب دیدگی ، خسارات کالای مجاور ، لب پریدگی و یا شکستگی شده باشد.

اسلاید 5: (Expense)هزینه های پرداخت شده توسط بیمه گذار در بعضی از موارد بیمه گذار حسب وظایفی که شرایط بیمه نامه بر عهده اش نهاده است موظف به منظور حفظ و حراست از مورد بیمه و جلوگیری و یا کاهش خطرات ایجاد شده و یا جلوگیری از گسترش و توسعه آن می باشد و به همین دلیل هزینه هایی را انجام دهد که عدم انجام این گونه هزینه ها باعث تشدید خسارت گردیده و در نهایت باعث افزایش تعدات بیمه گر به میزانی به مراتب بیشتر از هزینه های انجام شده خواهد گردید .

اسلاید 6: (Measure of Indemnity)میزان خسارت حد و حدود مسئولیت بیمه گر باربری برای پرداخت خسارت در رابطه با تلف کالای مورد بیمه ( حداکثر خسارت پرداختی بیمه گر ) حد اکثر خسارات قابل جبران :

اسلاید 7: (Measure of Indemnity)میزان خسارت میزان خسارت در تلف کلی معادل سرمایه بیمه شده می باشد.برای تلف کلی بخشی از کالای مورد بیمه ، تناسب بین ارزش کالای از بین رفته با ارزش کل محموله رعایت می گردد.خسارت جزئی :خسارت جزئی کرایه حمل (Partial Loss of Freight)خسارت جزئی کالا (Partial Loss of Goods)

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید