علوم مهندسی تجزیه و تحلیل اطلاعات

جدول ثبت وقایع – Events log

93-Events-log

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جدول ثبت وقایع – Events log”

جدول ثبت وقایع – Events log

اسلاید 1: جدول ثبت وقایعEvents logMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانجدول ثبت وقایعنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعتصمیم گیری و حل مسالهسطحفردی / گروهیپیچیدگیکم

اسلاید 3: به طور کلی، روش‌هایی را که به وسیله آنها می‌توان اطلاعات جمع‌ آوری شده را تنظیم کرده و خلاصه نمود، آمار توصیفی می‌نامیم و در یک کلام آمار توصیفی عبارت از مجموعه روشهایی است که پردازش داده‌ها را فراهم می‌سازد. برای اینکه نتایج مناسب و مطلوب از اطلاعات که در آمار گیری‌ها جمع آوری می‌کنیم، به‌ دست آید باید: – اعداد نماینده واقعی مشاهدات بوده و غیرواقع یا غلط نباشند – به نحو مفیدی تهیه و تنظیم شوند – به نحو صحیح تجزیه و تحلیل گردند – قابل نتیجه گیری صحیح باشند آماره هاي توصيفي روشي براي سازماندهي و دسته بندي و خلاصه كردن داده هاي جمع آوري شده مي باشد اين محاسبات آماري نشان دهنده ميانه و پراكندگي هستند كه براي فرآيند تصميم گيري كمك كننده مي باشند و اطلاعات در اختيار ما قرار مي دهند. فرایند اجرای این تکنیک به شرح ذیل می باشد : 1- داده هاي خام براي طبقه بندي ، ترتيب دهي ، گروه بندي سازماندهي مي شوند يا در ماتريس يا جدول قرارمي گيرند. 2- اندازه هاي چولگي ، پراكندگي ، صدك ها با توجه به منحني نرمال محاسبه مي شوند. 3- تمام محاسبات بررسي مي شوند و به عنوان اطلاعات پشتيبان در گزارشات مورد استفاده قرار مي گيرند. تفاوت اصلی آمار توصیفی و استنباطی در این است که در آمار توصیفی هیچ گاه نمی توان نتایج به دست آمده از نمونه آماری را به کل جامعه آماری تعمیم داد. چرا که هدف در این نوع آمار، ارائه توصیفی از ویژگی های نمونه آماری تحقیق به همراه شاخص های گرایش به مرکز و یا شاخص های گرایش به پراکندگی می باشد. درحالی که در آمار استنباطی و یا تحلیلی می توان نتایج و یافته های به دست آمده از نمونه آماری را به کل جامعه آماری تحقیق تعمیم داد. به عبارتی، مفهوم کانونی آمار استنباطی، تعمیم پذیری است. به بیانی روشن تر، تفاوت اصلی یک بررسی توصیفی با یک آمار استنباط آماری این است که نتایج اولی فقط مختص به نمونه مورد بررسی است، در حالی که آمار استنباطی نتایجی را در مورد جامعه بیان خواهد کرد. از این رو آمار توصیفی همراه با عدم قطعیت و آمار استنباطی همواره با قطعیت همراه است.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطدیاگرام همبستگیAffinity Diagram تحلیل واریانسAnalysis of Variance استراتژی جمع آوری دادهData Collection Strategy توزیع فراوانی Frequency Distribution آزمون فرضHypothesis testing (chi-square) مزایاسنجش ذهنی و عینی بطور همزمان امکان ترکیب با سایر تکنیک های تصمیم گیری امکان ارزیابی در چند بعدمعایبپیچیدگی نیاز به آموزش قبل از استفاده از تکنیک•براي تبديل داده هاي تحقيق به فرم معني دار با استفاده از تكنيك هاي استاندارد آماري •براي شرح داده هاي جمع آوري شده به منظور گزارش دهي با تكنيك هاي آماري •براي استفاده از داده هاي آماري جهت بهبود فرآيند تصميم گيريکاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان