صفحه 1:

صفحه 2:
نکته ۱) مهمترین هدف در جذب و تثبیت مترییان» تاثیر گذاری بر رفتار و کردار مخاطب (خصوصا کودک و نوجوان) می باشد.

صفحه 3:
‎ee‏ سفا: ‎i es lll has a‏ ‎ ‎

صفحه 4:
مرحله اول: تحریک عواطف و احساسات ظاهری

صفحه 5:
_راه هاي تحریک عواطف و احساسات ظاهری:___

صفحه 6:
سوره ای که اگر یک حرف به آن اضافه شود نام ببوره ای دیگر و اگر دو حرف اضافه شود نام سوره ای دیگر می شود؟ ۰ آن چیست که خدا ندارد؟ ۰ آن چیست که به همه واجب است حتی به كافران » حتى به آمریکائیها ‏ .... به امامان » به فرشتگان » حتی به خدا هم واجب است؟ ۰ ۵ سوره که اسم حیوان باشد نام ببرید. ۰ آن چیست چشم و گوش دارد ولی دهان ندارد؟ ۰ تخم مرغ را زدم زمین نشکست » چرا؟ ۰ فرق ميوه و سيكار چیست؟ ۰ آن چیست سرش را ببریم زنده می شود؟ ۰ خانمی بچه ای در بغل داشت از او پرسیدند با تو چه نسبتی دارد» گفت هم نوه ام و هم برادر شوهرم است چطوری امکان دار 1۵(بای بزرترمس) کودک ee Pe. 0

صفحه 7:
. شخصی در ساندویجی گفت : آقا یک ساندویج بیون کاهو می خواهم فروشنده گفت: ها شما خلبانید. از کجا فهمید؟ ۰ راننده ای رو زآروشن» جلو چشم افسر پلیئ ازچراغ قرمز عبور کرد ۰ ۰ ولی نه تنها افسر او را جریمه نکر 3 بلکه به هم احترام هم گذاشتند جرا؟ ‏ ۱ ۰ پادشاهی قصد کشتن تلخک خود را کرد» خروسی رابه او داد و گفت ‏ (* باید این خروس را بکشی و هر طور بکشی تو زا همانطور خواهم کشت 3 تلخى خروس را طورى كشت كه بادشاه نتوانست خروس را آنوو يكشد خنده اثى .4 کرفت و تلخک را آزاد کرد؛ تلخک جطوری خروس را کشت؟ 2 1 ‏ايك فيل را چطوری بالای درخت من پزند؟‎ ٠ ‎٠‏ حالا چطوری آن فیل را از بالای درخت به پائین می آورند؟ ‏۰ تمساحی در رود خانه ای داخل جنگل دهانش را باز کرد که شکار کند ولی ناگهان یه چیزی روی تمساح افتاد و تساح را له کرد » آن چه بود؟ ‎

صفحه 8:
حج - حجر - حجرات خواب - شریک - پدر و مادر و ... اسم عنکبوت - نحل -كمل -افيل - بقره ميوه را اول مى كشند بعد مى خرند ولى سيكار را اول مى خرند بعد می کشند. سر زنده دو نفر با مادر یکدیگر ازدواج می كنند بجه يكى از اين دو نفر در بغل ماذرش است. چون لباس خلبانی پوشیده بود. راننده پیاده بود. سر خروس را در دهانش گذاشت تا خروس خفه شد. دانه درخت را می کارند و فیل را روی آن می گذارند تا بالا برود. صبر می کنند تا پائیز بشه و فیل سوار یک برگ می شه و پائین می آد. برک سوراخ شد فیل افتاد. کودک و نوجوا o

صفحه 9:
بسته دلييم در هر كدام ‎١١‏ سکشلست هر سکه ۱۰ گسرم دارد بسعنی‌همه بسسته 410 ها ۱۰۰ گسرهی‌هستند بسه جز بسکهسسته کسه۰٩‏ گرحیاستتنی‌هر سکه آرل كر ملست حل (چطوروف قط با یکیار وزن‌کرد نآزاسسته ‎٩۰‏ کرمیا پسیدا کنیم؟ یه 4 ع ‎nd‏ ‎20١ 5‏ ازترازؤ فقط يك بار استفاده شود نه چند باز :

صفحه 10:
جواب: روی بسته‌ها شماره گذاری می کنیم از ۱ تا ۱۶ از شماره ۱ -۱ عدد: از شماره ۲ - ۲ عدد از شماره ۳ - ۳ عدد و ...۰ تا از شماره ۱۰ - ۱۰ عدد لم لسكا | ] اسلا ۱ Le] ‏جمعاً 00 سكه مى شود‎ سكه را وزنميسنيم که درلصل‌ساید ۵۵۰ کسوم سود ولی‌نمی‌شود 96 .....اگو ۵۴۹ گرم بود , شماره | , اگر ۵۴۸ گرم بود, شمارة ۲

صفحه 11:
راه هاي تحريى عواطف و احساسات ظاهري: : ‎S55‏ حتت

صفحه 12:
۰ ای ماه دل آرا ای مهدی زهرا ‏ جانم بفدایت(۲) ‎٠‏ هركس به کسی نازد و من هم به تو نازم ۰ درخلوت دل با تو بود راز ۰ مهدی زهرا ‏ . سرت سلامت (۲): ‎٠‏ دلدار منى توسالار منى قو جانم بفدایت(۲) ۰ اى مهدى موعود خدا يشت و يناهت ‎٠‏ تاكى بنشينم شها بر سر راهت ‎٠‏ مهدى زهرا 2 سرت سلامت (۲) ‎ ‏كودك و نوجوان 2 ‎=

صفحه 13:
۰ ذره های سر گردان» ج 9 اله الا هو ۰ بشنو از لب قرآن » الرحیم والر<

صفحه 14:
۰ آقا ظفر و آقا ظفر بله بله ‎٠‏ نمره من نمره چند ؟ = ۵ 4, 3 دوی من دولت حقه کار دشمن ‎a‏ ‏سه من سينه سير كن شیطونو تو در بدر کن جهار من جاره كار حالا كه موقع کاره پنج من پنجه شیره تنبلی باید بمیره

صفحه 15:
۰ کوفه را ماتم گرفته کوچه ها راغم گرفته ۰ آید از هر طرف یک صدائی‌با علی یا علی جان کجائی ۰ خدایا گل"من که نیلی نبودجوابّ,پیمبوکه سیْلی نبود ۰ گل من کبود است‌جدائی چه زود است‌مرو فاطمه دلم گرفته امشب ز غصه های زینب(۲) منم کدای زینب منم کدای زینک(۲) بخواب آرام ای گل پرپر نازنین اصغر بهارم که باغ من شد خزان دیگرآمن گلی در کف ندارم بس از تو آخرین دردانه من‌من و تنهائی و این خیل دشمن على لاى لاى على لاى لاى على لاى خوشا آنانكه با عشق حسينى يارشهادت را يسنديدند و رفتند(؟) امون ای دل ای دل ای دل حسین(ع) بسوز ای دل ای دل ای دل حسین(ع) کودک و نوجوان

صفحه 16:
راه هاي تحربك عواطف واحساسات ظاهري:__. کودک و نوجوان-

صفحه 17:
:]در 3 ۱ Ce ۳ S ۱ 9 | 4 mom ~~ 3 | لقلا اد

صفحه 18:
راه هاي تحربک عواطف و احساسات نامری: کودک و نوجوان.

صفحه 19:
بجه ها را به گروه های مختلف تقسیم نمائید در صورت امکان فقط یک نمونه از بازی ها را به اجوّا بگذار ید( یعنی از آن يك نمونه به تعداد گروه ها تهیه نمائیً و به‌هر گروه یک عدد تحویل دهید.) براى اينكه شور و نشاط بیشتری ایجاد شود از | تا ۲ ُشمَاريد. ( شمارش می تواند سر کاری باشد منل ۲/۵- ۲/۷۵...) ابتدا آنها را راهنمائی نکنید و فقط بگوئید كه اين شكل زا درست كنيد يا ابن دو حلقه را از هم باز كنيد .

صفحه 20:
۰ راهنمائیها به صورت فرمولی باشد بهتر است. ۰ فرمول اول: يي دواد حلصي لازاه تكرار نكن. ۰ فرمول دوم: یکی از مهره ها مهره اصلی است ./ 2 ۰ فرمول سوم: در بعنی از بازیها در مهرگ(صلی ق م ۰ فرمول چهارم: در ایطی نا آمید نشوید+ 9 ._ در آخر یک وهی بدون اینکه! | انجام دهید 13 و از آنها بخواهید کا ند نا امه 3 ‎coe ou At‏ آن را به هم بزنید. ۲ 3 ۰ این بازی ها مستقیم خود شما را درگیر نکند سعی کنید در مراحل سوم و چهارم به بعد یکی را مسئول اجرای این بازیها قرار دهید. ۰ بازی ها حتما گروهی انجام بگیرد تک نفره کم اجرا شود. ۰ جواب را به راحتی ندهید.

صفحه 21:
‎ae ed eesti ees‏ سس ‎

صفحه 22:
۰ به بچه ها بگوئید من ۳ بار حديث را مى خوانم شما فقط كوش دهيد تا كامل باد بكيريد. ۰ مرتبه چهارم از/آنها بخواهيد تا با شما همخوانی کنند. ۰ بار پنجم و ششم خودشان بخوانند. ۰ آنها را به دو گروه تقسیم کنید یک قسمت از روایت را گروه اول و قسمت دوم را گروه دوم بلند و هماهنگ بخوانند. ۰ برای اینکه شور و نشاط بیشتری ایجاد شود ازا تا ۳ بشمارید. ۰ ( شمارش می تواند سر کاری باشد منل ۲/۵- ۲/۷۵...) ‎٠‏ ترجمه را هم چند بار هماهنگ با هم بخوانند. ‏۰ ( گاهی اوقات با صدای آدم آهنی بخوانند) ‎ ‏کودک و نوجوان ‏نی

صفحه 23:
۰ از چند نفر بخواهید که حدیث یا ترجمه را یک نفره با آهنگ بخواند. * از چند نفر بخواهید که معنی حدیث را توضیح د: ‎٠‏ ما بین خواندن و ت نكا 1 / :خضرت على(ع) فرمودند ‎ob‏ الفُرصّه(؟) ‏فرصتها را در يابيد قبل از آن كه .غصه بخوريد ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 24:
۱ احضرت علی(ع) فرمودند ] خلیل المرء(۲) دلیل علی عقله(۲) کودک و نوجوان دوست انسان نشان دهنده .عقل اوست

صفحه 25:
زاة هاي تحردك عواطت 9 ‎cot‏ مرو كودى و نوجوان...

صفحه 26:
eR ey rs rer Bere So ۰ سلامٌ سلامٌ سلامٌ سلام ‎٠‏ علی المُصطفی واهل یت الکرام. ,وا ۷ ‎٠‏ صل الله على محمّاء صلّ الله على الى 5 ۰ صل الله على محمّده الى آل النبىيم 3 ‎٠‏ صلوات ص لوات صلوّات صلوات. ۰ صلوات صلوات علی محمد

صفحه 27:
استفاده ازذکرهای قر آنی - تواشیح و صلوات ۰ الله يا الله يا الله يا الله 7 ‎٠‏ اللّهمَ صل و سلم و زو بارت علی ر ‎٠‏ اللَهِمَ صل عد ۳2 تادر به سب ‎٠‏ صلوات قرآنى كوتاه ‏كودك و نوجوان ‎ie, ‎۰ ‏العظیم‎ AN ST ‏و سم على الر 2 رسول و‎ ho pall ٠

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان