علوم انسانی و علوم اجتماعی سیاست و قانون‌گذاری

جریان‏شناسى فرهنگى شیطان پرستی

jaryan_shenasiye_farhangiye_sheitan_parasti

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جریان‏شناسى فرهنگى شیطان پرستی”

جریان‏شناسى فرهنگى شیطان پرستی

اسلاید 1: جريان‏شناسى فرهنگى شيطان پرستي salehi

اسلاید 2: جريان - منشأ و پيدايش‏ بسترهاى رشد جريان‏ مبدأ و مقصد ميزان تاثير گذارى در حوزه‏هاى معرفت، اخلاق، سياست، فرهنگ، اقتصاد و... گستره و محدوديت‏ رشد يا افول - ثبات يا تغيير.ويژگى جريان‏هاى فرهنگى‏ تنوع و تكثر

اسلاید 3: - عرصه رقابت و نوآورى‏ - تاثير گذارى بر عرصه‏هاى فردى و اجتماعى سياست، اجتماع، اقتصاد و... - استفاده از ابزارهاى جديد. - جريان مى‏تواند تبديل به گفتمان Diskors شود گفتمان سلطه بر جامعه. - تك ساحتى يا چند ساحتى و چند ضلعى‏ - نزول يا سقوط فرهنگ‏ها (گسست يا گسل يا شكاف بين نسل‏ها).

اسلاید 4: آشنايي با شيطان‌پرستي «SATANISM»

اسلاید 5: شيطان پرستى «SATANISM» Losifer پرستش شيطان‏ - بى نظمى عليه نظم موجود. - اعتراض و عصيان بر همه چيز - استفاده از موسيقى و اعتياد و بى‏بندوبارى‏ ابتذال و بى‏بندوبارى و انحطاط.

اسلاید 6: در سال‌هاي آغازين قرن بيستم برخي از عناصر فاسد‌‌الاخلاق با اتكا به گرايشات و نظريات توراتي و پروتستاني به صورت مخفيانه جريان « شيطان‌پرستي » را با ويژگي‌هايي همچون گناه‌گرايي ، ‌قتل ، ‌تجاوزات جنسي ، هدم اصول اخلاقي ، بي‌توجهي به مسائل توحيدي و ... پايه‌گذاري كردند .

اسلاید 7: سال 1960 را مي‌توان به صورت جدي آغاز دور جديد حيات و فعاليت شيطان‌پرستان در آمريكا دانست

اسلاید 8: تعریف شيطان‌پرستيگروهی که شیطان را به عنوان خدا می پرستند و عبادت می کنندو از او به عنوان الهه ی سیاهی یاد می کنند وعبد شیطان می شوند

اسلاید 9: اصول مشترک آنها بی خدایيخودپرستی(خدا خود انسان شده یعنی ماتریالیسم را می پذیرند)استفاده از لذت جسمی و جنسی در بالاترین حدگناه برای جلب نظر شیطانقتل و تجاوز

اسلاید 10: مراسم های ویژهخارج کردن مرده ها از خاک و فرو کردن ستاره های شش پر در اجسادتجمع در اتاق های تاریکشنیدن موسیقی متالخوردن خون

اسلاید 11: بعضی دیگراز اعمال شيطان ‌پرستي خوردن نوزادان ‌تجاوزات جنسي پناه غارها و تاريكي‌ها براي فرياد كشيدنخوردن و آشاميدن ميوه‌هاي فاسد خوردن ‌ادرار ، مدفوع خوردن مردارهم‌جنس بازي

اسلاید 12: قوانین اخلاقی شيطان پرستیهیچ خدایی برتر و بالاتر از انسان نیست انسان این حق را دارد که طبق قوانین دلخواه خود زندگی کندکار کند آن گونه که دلخواه اوستتفریح کند آن گونه که دلخواه اوستاستراحت کند آن گونه که دلخواه اوستکه بمیرد درهرزمان وبه هر شکل که دلخواه اوست

اسلاید 13: انسان این حق را دارد که بخورد هرانچه را که دوست داردبیاشامد هرانچه را که دوست دارداقامت گزیندهرکجا که دوست داردحرکت کند بروی زمین به هر سو که دوست داردانسان این حق را دارد که بیندیشد هرانچه را که می خواهدبگوید هرانچه را که می خواهدبنویسد هرانچه را که می خواهدترسیم کند، بتراشد و بسازد هرانچه را که می خواهد

اسلاید 14: بپوشد هرانچه را که می خواهدانسان این حق را دارد که عشق بورزد به هرنحو که مایل استسرشار از عشق شو و عشق را بخواه آن طور که آرزو داری ، درهر زمان و هر مکان وبا هرکس که تو می خواهی انسان این حق را دارد که مقابله کند با کسانی که با این حقوق مخالف اند

اسلاید 15: عوامل جذباگرچه فطرت خداجوي انساني عاملي بازدارنده در تمايل يافتن تعداد وسيعي از افراد جامعه انساني به اين جريان شده ، لكن استفاده: از موسيقي‌هاي جذاب و متنوع ، انجام اعمال خارق‌العاده و دور از ذهن ،‌ تهي‌شدن انساني غربي و عصر جديد از معنويت و اتصال به منبع فيضديدگاه جنسي موجبات گرايش افراد اندكي را به اين گروه‌ها فراهم آورد .

اسلاید 16: نمادهای شیطان پرستیدر بررسي نمادهاي متعلق به شيطان‌پرستي خط بسيار روشني از ارتباط صهيونيسم و شيطانيسم به وضوح قابل مشاهده است .در ذيل برخي از نمادها كه به عنوان نگين انگشتر ، ‌گردنبند ، تصاوير بر روي دست‌بندها ، پيراهن ، شلوار ، كفش ،‌ ادكلن ، ساعت و ... درج شده و از جمله به ايران اسلامي نيز راه يافته است ، مورد بررسي و معرفي قرار مي‌گيرد :

اسلاید 17: اگر نوشته وسط نماد به معناي شيطان‌گرايي را به همراه دايره حذف كنيم ، آن وقت يك ستاره پنج‌ضلعي بر جاي مي‌ماند كه همان نشانه ستاره صبح يا پنتاگرام (pentagram) باقي مي‌ماند .

اسلاید 18: اين سمبل نيز همان پنتاگرام است ، با فرق اينكه انواع آن گاه پنج‌ضلعي وارونه يا ديو و به شكل در ميان نمادهاي شيطان‌پرستان به چشم مي‌خورد .برخي از شيطان‌گرايان محدوده جغرافيايي « تحت سلطه » اين نماد و در واقع منطقه نفوذ شيطان‌گرايي را در نقشه ذيل توصيف مي‌نمايند . (محدوده در ايسلند و اروپا)

اسلاید 19: 666: يك سمبل با عنوان « شماره تلفن شيطان » توسط گروه‌هاي هوي متال وارد ايران اسلامي شده اما در حقيقت علامت انسان و نشانه جانور در ميان شيطان‌پرستان تلقي مي‌شود و براساس مكاشافات 1318 « ... پس هر كس حكمت دارد عدد وحش را بشمارد ،زيرا كه عدد انسان است و عددش 666 است . » از سال‌ها پيش تاكنون اين عدد با اشكال مختلف بر روي ديوارهاي شهرهاي بزرگ كشور مشاهده مي‌شد .

اسلاید 20:

اسلاید 21: صليب وارونه (upside down cross ) : اين نماد و حكايت از « وارونه شدن مسيحيت دارد » و عمدتا استهزا و سخره گرفتن اين دين است . صليب وارونه در گردن بندهاي بسياري مشاهده شده و خواننده‌هاي راك انواع مختلف آنرا به همراه دارند .

اسلاید 22: نماد صليب شكسته يا چرخ خورشيد (swastika or sun wheelc) : چرخ خورشيد يك نماد باستاني است كه در برخي فرهنگ‌هاي ديني همچون كتيبه‌هاي بر جاي مانده از بودايي‌ها و مقبره‌هاي سلتي و يوناني ديده شده‌است . لازم به توضيح است اين علامت سال‌ها بعد توسط هيتلر به كار رفت

اسلاید 23: چشمي در حال نگاه به همه جا (All seeing Eye) : چشم در برخي نمادهاي روشنفكري نيز به كار مي‌رود . اما شيطان‌پرستي اعتقاد دارند چشم در بالاي هرم « ‌چشم شيطان » است و « بر همه جا نظارت و اشراف دارد » . اين علامت در پيشگويي ،‌ جادوگري ، نفرين‌گري و كنترل‌هاي مخصوص جادوگري مورد استفاده قرار مي‌گيرد .گفتني است اين نماد بر روي دلار آمريكايي به كار رفته است .

اسلاید 24: اين نمادها به انگليسي (Ankh) انشاء‌مي‌شود و سمبل شهوت‌راني و باروري است . اين نمادها به معناي روح شهوت زنان نيز تعبير مي‌شود . امروزه نماد « فمنيسم » در واقع يك نماد برداشت شده دقيقا از سمبل‌هاي شيطاني است .

اسلاید 25: پرچم رژيم صهيونيستي : قابل توجه جدي است كه رژيم صهيونيستي علاوه بر حمايت‌هاي آشكار و پنهان ،حتي از قرار گرفتن نماد رسمي كشور نامشروعش در كانون علائم شيطان‌گرايان نيز پرهيز ندارد .

اسلاید 26: ضد عدالت (Anti justice) : با توجه به اينكه تبر رو به بالا نماد عدالت در روم باستان به شمار مي آمده است شيطان‌پرستان تبر رو به پايين را با عنوان نماد ضد عدالت در راه پيمودن مسير تاريك انتخاب كرده‌اند .همچنين گفتني است كه فمنيست‌ها از دو تبر رو به بالا به معني مادر‌سالاري باستاني استفاده مي‌نمودند.

اسلاید 27: سر بز (Goat Head) : بز شاخدار ، ‌بز مندس mendes ‌بافومت ، خداي جادو ، scapegoat(بز طليعه يا قرباني) اين يكي از راه‌هاي شيطان‌پرستان براي مسخره كردن مسيح است زيرا گفته مي‌شود كه مسيح مانند بره‌‌اي براي گناهان بشر كشته شد . همانطور كه در توضيح نمادهاي اول اشاره شد ،‌اين نماد تصوير كاملي است از بز قرار گرفته در نماد پنتاگرام .

اسلاید 28: هرج و مرج (Anarchy) : اين نماد به معناي از بين بردن تمام قوانين است و دلالت بر اين امر دارد كه « هر چه تخريب كننده است تو انجام بده » اين نماد عمدتا مورد استفاده گروه‌هاي هوي‌متال است .

اسلاید 29: چشم شيطان (Aye of satan) : اين نماد نيز به معناي چشم « شيطان و نظارت و اقتدار » است و كمتر شناخته شده است

اسلاید 30: بعضی دیگرازنمادها

اسلاید 31:

اسلاید 32:

اسلاید 33:

اسلاید 34:

اسلاید 35:

اسلاید 36:

اسلاید 37: رواج شيطان پرستي در ايران اكنون بيش از 70 فرقه شيطان‌پرستي در کشور فعال هستند. اين جريان ضد فرهنگي از دهه 70 وارد کشور شد وجود 666 سایت شیطان پرستی در ایران برخی از جوانان هوادار این جریانها با آسیب رساندن به خود و دیگران درصدد ارتقای جایگاه خویش در گروه هستند

اسلاید 38: شیطان پرستان استفاده از مواد مخدر روانگردان و آزادی بی بند و باری جنسی را جزو مراسم هفتگی خود قرار داده و با توجه به اینکه شیطان را مظهر مقاومت در برابر آدم قلمداد می کنند مخالف هر صفت انسانی بوده و اخلاق و امور اخلاقی را بر خلاف باورهای خود می دانن.

اسلاید 39: تاكنون به ترجمه، چاپ و توزیع بیش از 200 عنوان كتاب اقدام كرده‌اند تجمع در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها لباس هاي گشاد، لباس هاي رنگي جلف، انگشتر‌هاي خاص تيغ دار، دستبندهاي متنوع و عجيب، گردنبندهاي اسکلتي با موهاي بلند يا سر طاس به عنوان نشانه‌هاي ويژه گروه‌هاي همسو با شيطان پرستي بيان شده است.

اسلاید 40: بيش از 5000 تصوير و علائم شيطان پرستي در بازار تهران از سوي پليس كشف شد تصوير مقابل از يکي از فروشگاههاي مرکز خريد بوستان در ميدان پونک تهران تهيه شده که در ان صليبهاي شکسته به عنوان يکي از نمادهاي گروههاي افراطي نژاد پرست و منحرف جنسي به چشم ميخورد

اسلاید 41: تصاویر شیطان پرستان

اسلاید 42:

اسلاید 43:

اسلاید 44:

اسلاید 45:

اسلاید 46:

اسلاید 47:

اسلاید 48:

اسلاید 49:

اسلاید 50:

اسلاید 51:

اسلاید 52:

اسلاید 53:

اسلاید 54:

اسلاید 55: دکورمحافل شیطان پرستی

اسلاید 56:

اسلاید 57:

اسلاید 58:

اسلاید 59: عشاء شیطانی

اسلاید 60:

اسلاید 61:

اسلاید 62:

اسلاید 63: تهیه و تنظیم : گروه ایده آل مهر علیرضا صالحی

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید