jaryan-shenasi-tarikh-moaser-iran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جریان شناسی تاریخ معاصر ایران”

جریان شناسی تاریخ معاصر ایران

اسلاید 1: جریان شناسی سیاسی ایران معاصر مشروطه تا 57

اسلاید 2: جریانهای سیاسی از مشروطه الی 1357تیر 1400

اسلاید 3: اگر تقوا پیشه کنید خداوند وسیله شناخت حق از باطل را براى شما قرار مى‌دهد( و به وسیله نور تقوا مى‌توانید، حق و باطل را در پنهان‌ترین چهره‌هایش بشناسید.). سوره انفال، آیه ۲۹٫ «اِنْ تَتَّقُوا اللهَ یَجْعَلْ لَکُمْ فُرْقاناً»

اسلاید 4: امام علی(ع)یابُنَیَّ لابُدَّ لِلعاقِلِ ...اَن یَعرِفَ اَهلَ زَمانِهِ ای پسرم!برخردمندبایسته است مردمان روزگارخویش رابشناسد.بصیرت سیاسی این است که بدانید امروزباتکیه به چه ایمانی ودر مقابل چه کسی ایستاده است خیال نکنید مخالفان شماچهارنفر آدمی هستند که به ظاهرممکن است بااخم به شمانگاه کنند... مخالفان ودشمنان شماقدرتهای استکباری وغارتگران کمپانی های بزرگ اقتصادی دنیاهستند که تقریباً به طورکامل همه رسانه‌های جمعی رادراختیار دارند.مقام معظم رهبری(حفظه الله)

اسلاید 5:

اسلاید 6: اهمیت موضوع جریان‌شناسیجريان‏هاى سياسى پديده‏اى بسيار مهم و نقش‏آفرين در تاريخ و تحولات جوامع به شمار مى‏آيند. مراد از جريان سياسى، يك حركت سياسى پويا و زنده است كه با برخوردارى از ايدئولوژى مشخص و گرايش‏هاى فكرى درونى به مدد رهبران خود بر اقشار مختلف جامعه تأثير مى‏گذارد و جبهه، جناح، حزب، سازمان يا نهاد و گروه ويژه خود را بنيان مى‏نهد. هدف نهايى جريان‏هاى سياسى، كسب قدرت و استقرار نظام سياسى مورد نظر خود است كه آن را از طريق راهبردها و راهكارهاى مختلف پى مى‏گيرند.

اسلاید 7: بدين روى، شناخت صحيح مسائل سياسى در هر جامعه، وامدار شناخت اين جريان‏ها است. راه يافتن اينكه هر جريان، از چه ماهيت فكرى برخوردار است و نقاط قوت و ضعف آن چيست، به ويژه براى نسلى كه از تاريخ رويش، پويش و خيزش جريان‏ها اطلاع كافى ندارد، بسيار ضرورى است.با نگاهى به تاريخ معاصر ايران درمى‏يابيم كه شش جريان سياسى در ايران فعال بوده و حيات سياسى همچنان تحت تأثير آنها قرار دارد.

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید