مدیریت و رهبری

جستجوگر ارزش Value Explorer

صفحه 1:
جستجوگر ارزش Value Explorer وا ۱۸۵۲

صفحه 2:
عنوان مراحل استفاده اک موضوع سب | Susu)

صفحه 3:
جستجوگر ارزش, يك روش حسايداري است كه توسط كا بي ام جي براي محاسيه و تخصيص ارزش به ينج دسته از دارايي هاي تامشهود بيشتهاد كرديد. اين بنج دسته عبارتند از: دازابيها و هداياء مهارتها و دانش ضمنيء هنجارها و ارزشهاي اجتماعي. فناوري و دانش آشکار, فرايندهاي اصلي و مديريتي. اين روش بينشي نسبت يه بتانسيل أينده دارايي هاي نامشهود با نگریستن به مواردي از قبیل: ارزش افزوده براي مشتریان, رقابت پذيري, پتانسیل پذیرش فرصتهاي جدید. قدرت تحمل و قدرتمتدي فراهم مي کند. اهداف این روش بر اساس اظهارنظر کا بي ام چي عبارتست از موارد زیر: كمك نمودن به سازمانها در جهت فهمیدن و اندازه گيري مزیت هاي رقابتي و یا دارايي هاي نامشهود است که داراي اهمیت انس ار هت ارزيابي قدرتها و ضعف هاي نسبي ‎whl‏ ‏هاي نامشهود با ملاحظه پتانسیل آینده. تخصیص جریان درآمد سازمان در سرناسر مزيت هاي رقابتي

صفحه 4:
tie (= ee ٠

صفحه 5:
نیروی کا a ie

صفحه 6:
برات کمب اطلاعات ببشتز بم وب‌سایت 1۱0۲۵۵۱5,۱۲ مراجعه تصایبد. ۱۸۵۲ 5

رایگان